חדש – מסכה מתחממת עם פחם וגרגרים וולקניים מבית קרליין

מסכה לפנים הפכה מזמן לחלק משגרת הטיפוח השבועית שלי.

מידי שישי אני נוהגת לעשות טיפול "10,000" לפנים הכולל ניקוי הפנים, מסכה לפנים ומדבקה להוצאת נקודות שחורות (קומודונים).

חברת קרליין משיקה משיקה בימים אלו את ה- Self-Heating Mask – מסכה מתחממת עם פחם טבעי פעיל וגרגרים וולקניים עדינים המיועדת לספיחת שומן, טיהור רעלנים ולניקוי עמוק ויעיל של הנקבוביות.

מדובר במסכה מטהרת עם אפקט חימום המופעל במגע עם עור רטוב. מסייעת לניקוי עמוק ויעיל של העור, המסת לכלוך, ספיחת שומן והסרת תאים מתים המצטברים בפתח הנקבוביות ועל פני העור.

אפקט החימום, בשילוב הפחם הפעיל והגרגרים העדינים, מעצימים את יכולת הניקוי ומותירים את העור רך ונעים למגע, במראה חלק יותר, ללא קומודונים (נקודות שחורות) וללא ברק שומני.

תחושת החום שנוצרת בזמן מריחת המסכה החדשה של קרליין, מפעילה את מנגנון הטיהור הטבעי בעור, מהשכבות הפנימיות כלפי חוץ. החום העדין מגביר את אספקת הדם לנימים, מחזיר לעור את היכולת הטבעית לסלק לכלוך ורעלנים, לפזר את הפרשת השומן ולהניע תהליכי התחדשות של תאים חדשים.  

המסכה המתחממת החדשה מכילה בנוסף שני מרכיבים עוצמתיים המסייעים לניקוי מושלם – פחם טבעי הסופח ומטהר שומן ורעלנים, וגרגירי פילינג  וולקנים המסירים תאים מתים, מזינים את העור במינרלים וחושפים עור בריא וחלק יותר. 

הפחם והגרגירים יחד עם אפקט חימום הופכים את המסכה המתחממת למוצר האולטימטיבי לניקוי וטיהור עמוק של העור והנקבוביות בשגרת הטיפוח הביתית.

מעשית:

המסכה מגיעה באריזת טיובה בעלת פקק נפתח הנוחה לשימוש.

למסכה צבע אפור

ומרגישים בעט המריחה כמעט כמו שמורחים קרם. המסכה אינה מתייבשת ועל העור נראית די שקופה.

את המסכה אני מורחת על עור פנים נקי ורטוב. בעת המריחה מרגישים אפקט חימום קליל ואת הגרגירים העדינים.

מה שהכי הפתיע אותי במסכה זה הניחוח בושם גברי שיש לה שאף נותר עד ששוטפים אותה. 

אופן השימוש: 

להשגת תוצאות מרביות ופעולת חימום מתמשכת יש להשתמש במסכה על עור פנים נקי ורטוב. יש למרוח שכבה נדיבה של המסכה על הפנים עם אצבעות רטובות, בתנועות עיסוי למשך דקה, אפקט החימום יורגש במהלך העיסוי על הפנים. 
ניתן להרטיב שוב את האצבעות במים על מנת להגביר את אפקט החימום על העור. יש להשאיר את המסכה על הפנים למשך 2-3 דקות (המסכה אינה מתייבשת) ולאחר מכן יש לשטוף במים להסרה מלאה של המסכה. 

אני השארתי למשך 10 דקות ואז שטפתי במים.

לאחר השימוש המסכה מותירה תחושה של עור נקי מאוד, מאוזן ורענן. האפקט המשולב של מסכה מפנקת עם פעולת חימום, פילינג גרגירים ופעולת הטיהור של הפחם, גורמים לעור לשמור על מראה מאט, חלק ונעים למגע למשך מספר ימים. מראה נקבוביות הופחת, הן נראות סגורות יותר.

טיפ:  בימים בהם העור עייף, צמא ללחות ודהוי, השתמשי במסכה בשעות הערב. לאחר השטיפה, כשהעור עדין לח, מרחי קרם לילה של קרליין בנדיבות והספיגי היטב. בבוקר העור שלך יראה כמו לאחר טיפול יופי מקצועי!

מחיר: 59.90 ₪ לתכולת 100 מ"ל.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.