חדש – אולטרסול – הגנה מוגברת מהשמש במיוחד לקיץ 2020 – ד"ר פישר

הקיץ כבר כאן ואיתו חשיפה מוגברת לשמש הלוהטת, שמה לעשותעושה נזקים לעורנו (הזדקנות מוקדמת של העור הבאה לידי ביטוי גם בקמטים, קמטוטים, כתמים, פגיעה בגמישות העור, רפיון עור, יובש, חספוס, מראה חסר ברק וגוון לא אחיד.)

מיותר לציין שחשיפה לשמש מסוכנת, במיוחד בשעות (10-17), אך יחד עם זאת אנו זקוקים לשמש בכדי שגופנו יפיק את ויטמין D הכל כך נחוץ.

השנה בעקבות השהייה הממושכת בבתים עקב נגיף קורונה, אנו נחשפים ישירות אל הקרניים החזקות של השמש הקיצית מבלי שהגוף שלנו הספיק להסתגל בהדרגה לשינוי.

על כן, חשיבות ההגנה משמש מקבלת כעת משנה תוקף.

שימוש בקרם הגנה הוא יעיל והוא פועל לפי מקדם הגנה. לכן, אם אתם צריכים להיחשף לשמש תהיו חכמים.

תחבשו קובע, שימו משקפי שמש, קחו אתכם בקבוק מים ואל תשכחו למרוח קרם הגנה, למשל מסדרות אולטרסול של ד"ר פישר, המתאימות לתינוקות, לבעלי עור רגיש, לספורטאים ולכל אחד מבני המשפחה עם מוצרים העומדים בתקנים מהמתקדמים בעולם להגנה מפני השמש.

השנה, הרחיבה ד"ר פישר את מגוון מוצריה ומציעה את הסדרות: אולטרסול SPECTRUM עם מקדם הגנה של SPF50+, אולטרסול Free לעור רגיש גם לילדים ואולטרסול בייבינטורל עם ההגנה הגבוהה ביותר לתינוקות בשילוב 100% מסנני קרינה טבעיים.

אולטרסול SPECTRUM הינה הסדרה היחידה המסייעת בהגנה גם מפני קרינת HEV בשילוב הגנה מוגברת במיוחד של SPF50+.

סדרת אולטרסול SPECTRUM הינה סדרה פורצת דרך המבוססת על טכנולוגיה ייחודית, המסייעת לראשונה גם בהגנה מפני קרינת HEV (High Energy Visible light) – קרינת האור הנראה באנרגיה גבוהה. הטכנולוגיה מסייעת להגנה מספקטרום רחב במיוחד של קרני השמש המזיקות UVA+UVB+IR+HEV. מחקרים שפורסמו לאחרונה מעידים על נזקים הנגרמים לעור גם מחשיפה לקרינת HEV המעודדת יצירת רדיקלים חופשיים מזיקים הגורמים להזדקנות מוקדמת של העור, להיווצרות כתמים, קמטים ולרפיון עור. השנה מציעה ד"ר פישר את תכשירי הסדרה בהגנה מוגברת במיוחד של SPF50+.

מחיר: ספריי שקוף

או תחליבי/ תחליב הגנה 69.90 ₪ (200 מ"ל), קרם פנים 59.90 ₪ (50 מ"ל).

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת אולטרסול Free ומשיקה את אולטרסול Free Kids – סדרת תכשירי הגנה המיועדת לילדים בעלי עור רגיש.

המוצרים בסדרה הינם ללא פראבנים, ללא שמנים, ללא בושם וצבע וללא רכיבים מן החי. תכשירי הסדרה מכילים קומפלקס אנטי אוקסידנטים, המותאם במיוחד לילדים, המשלב ויטמין E ותמצית תה ירוק, לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ובשמירה על מראה עור בריא גם בטווח הארוך. תכשירי הסדרה במרקם קליל, נספגים במהירות, אינם שמנוניים, היפואלרגניים ועברו בהצלחה את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמתם לבעלי עור רגיש.

הסדרה כוללת ספריי שקוף SPF50 (200 מ"ל), תחליב הגנה SPF50 (200 מ"ל) וקרם פנים SPF50 (50 מ"ל).

אולטרסול בייבינטורל – הגנה משמש לתינוקות בעלת 100% מסנני קרינה טבעיים.

סדרת הגנה משמש לתינוקות, היחידה בישראל, המעניקה הגנה מוגברת במיוחד (SPF50+) ומבוססת על 100% מסנני קרינה טבעיים. מנגנון ההגנה של מסנני קרינה אלו מתבסס על עיקרון "אפקט המראה": קרני שמש פוגעות בעור וחוזרות ומתפזרות חזרה באוויר. הפורמולות הייחודיות של אולטרסול בייבינטורל מכילות קומפלקס אנטי אוקסידנטים המשלב ויטמין E ותמצית תה ירוק לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים. המוצרים בסדרה היפואלרגנים, עמידים מאוד במים, ללא פראבנים ועברו את מבדק הרגישות (sensitive) המעיד על היותם מתאימים לעור עדין ורגיש כעורו של תינוק. קרם הפנים נבדק אופטלמולוגית ע"י רופא עיניים מוסמך, מתאים לשימוש באזור העיניים. המוצרים בסדרה מועשרים בשמנים מסוג קמומילה, קלנדולה ופשתן להענקת לחות וריכוך העור.

מחיר:

תחליב הגנה 59.90 ₪ (125 מ"ל)

קרם הגנה לפנים 54.90 ₪ (50 מ"ל)

את הסדרות ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות המזון, בתי המרקחת ובחנויות הנבחרות.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.