וישוז – קולקציית סתיו – חורף 2018-2019 של רשת WESHOES

רשת WESHOES הידועה בשמה הקודם קרוקס אנד מור, הינה חברת

MULTI BRAND המציעה לצרכן מגוון מותגי נעליים ומשיקה בימים אלו את קולקציית סתיו – חורף 2018-2019 טרנדית ואופנתית.

בקולקציית החורף של הרשת ניתן לראות מגוון רחב של מגפיים ומגפונים, סניקרס ונעלי ערב לגברים ולנשים בטרנדים הבולטים בעולם האופנה.

הקולקציה של וישוז  סתיו – חורף 2018-2019 כוללת לצד נעלי מותג CROCS מגוון רחב של נעלי מותגים מובילים מהעולם כגון ROCK SPRING, דזיגואל (בבלעדיות),

KEDS,

ROCKET DOG ועוד..

כמידי עונה, גם בקולקציה החדשה WESHOES מביאה לידי ביטוי את שלושת האלמנטים החשובים ביותר: נוחות, חדשנות ואופנה.

ערכי הליבה של נעלי Crocs היו ונשארו מחויבות לייצור מוצר קל משקל, נוח, אופנתי ושימושי.

המותג האמריקאי שנחת בישראל ב 2005 חגג בעונה הקודמת 15 שנים לכפכפי הקלוג המיתולוגיים.

המותג העונה מציג קולקציה חדשנית, אופנתית ונוחה מתמיד. קולקציית הלייט רייד עם הטכנולוגיה הכי מדוברת בעולם ההנעלה ממשיכה גם בחורף ומשאירה את CROCS על המפה, מדובר בקולקציה שמורכבת מנעליים קלות יותר, אסטטיות  ונוחות יותר. בנוסף, בעקבות שיתוף הפעולה עם מותג העל בלנסיאגה העונה ניתן לראות את כפכפי המותג בשילוב פלטפורמה שעוצבה בהשראת השת"פ המוצלח.

CROCS ימשיכו להפתיע בשיתופי פעולה עם מותגי העל הנחשבים ביותר, כך שיש למה לצפות ולהתכונן.

 

Blundstone – המגף האוסטרלי המקורי מ- 1870 כבר מזמן הפך לפריט חובה במלתחה הישראלית לנשים, גברים וילדים.

המותג מציע קולקציה המשלבת אופנה, טבע ואורבניות כובשת. בנוסף למגפיים הקלאסיות העונה מצטרף למותג עיצוב חדש ומיוחד לנשים – מגפי Blundstone עם עקב.

Seventy nine-מותג הפרייבט לייבל, ממשיך להפתיע ולחדש גם העונה.

בהמשך למגמה של העונה הקודמת, תוכלו למצוא בקולקציה נעלי ערב לנשים וגברים, במגוון רחב של סגנונות וטרנדים על פי צו האופנה, בגזרות אופנתיות ונטולות מאמץ שמשדרגות כל לוק מבלי להתפשר על הנוחות.

מותג הנעלה שמוכיח שנוחות ונוכחות צועדים ביחד.

ROCK SPRING-מותג אירופאי המייצר את דגמיו בעבודת יד מחומר אלסטי ייחודי, אוורירי ונושם הניתן לכיבוס. כל דגמי Rock spring עם מדרך זיכרון ייחודי "Memory Foam" הזוכר את טביעת כף הרגל ובכך מותאם המדרך בצורה אופטימלית לכף הרגל. נעלי Rock Spring בעיצוב ייחודי ומדליק המאפיין את כלל דגמי החברה. עיצוב זה מספק אוורור מרבי של כף הרגל. מדרסי הנעל מעוצבים ומספקים תמיכה מצוינת ונוחות לכף הרגל לכל שעות היום.

המותג הקליפורני ROCKET DOG בקולקציית חורף לוהטת ואופנתית.

Natural world- מותג אקולוגי 100%, עשוי מחומרים ממחוזרים מתוך דאגה לסביבה. במיוחד בימים אלו, כאשר הדיון על התחממות כדור הארץ וטרנד המחזור על הפרק הקולקציה מאוד רלוונטית ואטרקטיבית. המותג מציג שני סילואטים עיקריים וכ- עשרה צבעים שונים ומובילים לחורף הקרוב.

Darkwood-מותג בינלאומי שפרץ אל חיינו בעונה הקודמת, עשוי עור, באיכות פרימיום וגימורים עדינים. הקולקציה העונה מציגה נעליים רכות וגמישות המותאמות כמו כפפה לרגל. נוחות ואלגנטיות שמשתלבים יחד בצורה אופטימלית ויוצרים עבורך את הנעל המושלמת.

רשת Weshoes מאופיינת בנעליים לכל המשפחה. כל אחד יוכל למצוא בחנויות הרשת את הנעל הנוחה והמושלמת עבורו: נשים, גברים, ילדים וטף.

טווחי מחירים: 90 ₪ – 650 ₪.

את הקולקצייה החדשה ניתן להשיג ברשת חנויות ברחבי הארץ ובחנות האינטרנט כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.