הטכנולוגיה שתשנה את החוויה בבתי המלון מגיעה לישראל – אפריקה ישראל

חג פסח והקיץ מתקרבים בצעדי ענק ואיתם החופשות בבתי המלון. הדבר הראשון שחווים בביתהמלון בתקופות עמוסות הוא בעיקר התורים לדלפק הקבלה, שם אמורים לקבל את כרטיס הכניסה לחדר, אך בקרוב זה אמור להשתנות.

ברשת מלונות אפריקה ישראל (קראון פלאזה ו-VERT) משיקים טכנולוגיה חדשה שאמורה לשנות את אופן ההתנהלות בבתי המלון של הרשת.

הרשת משיקה ממשק דיגיטלי שפיתחה חברת Duve המאפשר צ'ק אין ותשלום דיגיטלי ולראשונה בארץ – פתיחה של דלת החדר באמצעות הסמארטפון וללא צורך במפגש אנושי מתהליך הכניסה למלון ועד העזיבה.

באמצעות הממשק החדש, האורח יוכל לצפות בפרטי ההזמנה שלו ובכך לחסוך את השיחה למרכז ההזמנות לווידוא ההזמנה או פרטיה. בנוסף, הממשק מאפשר רכישת מתן שירותים נוספים כגון שירות חדרים, הזמנת מגבות לחדר, חבילות פינוק, טיפולי ספא, הורדת ערוץ ספוטיפיי חינם עם כל רשימות ההשמעה של המותג VERT במגוון רשימות השמעה המתאימות לכל קהל מאזין ועוד..

לצורך שימוש בטכנולוגיה הדיגיטלית החדשנית, האורח לא צריך להוריד אפליקציה ייעודית, כיוון שניתן להשתמש במערכת בעזרת הדפדפן המועדף על האורח. כל ממשק עובד בהתאמה בערוץ התקשורת הנוח לאורח – צ'אט, ווטסאפ וכו' ובשפה אותה האורח דובר, מה שמסייע בהתקשרות ובתיאום הציפיות גם אל מול האורחים שמגיעים מחו"ל.

בנוסף, הממשק יזהה על פי ההזמנה אם מדובר בחופשה משפחתית או זוגית ויציע פעילויות שונות בהתאם לסוג החופשה. שרון אלון, מנכ"ל רשת מלונות אפריקה ישראל: "אנו שמחים להשיק היום, לראשונה בישראל,  חווית שירות דיגיטלי מיוחדת עבור אורחינו, אשר תפשט את תהליך ההזמנה, הצ'ק אין והתשלום ואפילו את הכניסה לחדר. אנו, כרשת מלונות אפריקה ישראל והמותג VERT במיוחד, התחייבנו לעבודת PAPER LESS, מה שהוביל אותנו לפתח עבור אורחינו, חוויה טכנולוגית שכולה פיתוח כחול-לבן״.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.