אלה 6 המזלות הכי ברי מזל לפי האסטרולוגים

יש אנשים שתמיד נראה שהמזל בצד שלהם. אולי, לעתים קרובות הם נקלעים למחלקה ראשונה

בטיסות. או, אולי לעתים קרובות הם "מכירים מישהו" שיכול למשוך בחוטים בבקשת העבודה שלהם. 

הנה 6 המזלות הכי ברי מזל לפי האסטרולוגים של Bestlifeonline ממזל טוב להכי מבורכים.

מקום 6.

בני מזל דלי ידועים בהיותם חכמים, חדשניים ואופטימיים – ולעתים קרובות מחויבים להשאיר את העולם במקום טוב יותר. לכן, הגיוני שסימני עשיית השלום הללו מתוגמלים במזל טוב. אליס אלטה, האסטרולוגית המקומית של אפליקציית ההורוסקופ Futurio, אומרת שהסיבה לכך היא שהשליט של מזל דלי הוא אורנוס, מה שמביא למצבים חריגים שעלולים לגרום להפסקות מזל. "ימי הדלי מלאים בהפתעות ותפניות מעניינות של גורל", אומר אלטה. "אם לדלי יש אינטואיציה מפותחת, הם יכולים בקלות לתפוס הזדמנות טובה ולהשתמש בה לטובתם". כדי להפיק את המרב מהמתנה הזו, בני מזל דלי חייבים להתכוונן לעולם הסובב אותם כדי לזהות הזדמנויות מקריות כשהן מגיעות.

מקום 5.

מזל תאומים נשלט על ידי מרקורי, כוכב התקשורת ואם יש דבר אחד שאנחנו יודעים על מזל טוב, זה שהוא נוצר לעתים קרובות על ידי מיומנויות תקשורת מצוינות ושיחה עם האנשים הנכונים בזמן הנכון. "מתנת תאומים היא יכולת דיבור שלהם היא שורש המזל שלהם", אומר המדיום והאסטרולוג ענבעל הוניגמן. "אנשים אוהבים אותם ורוצים שיהיו בסביבה. לעתים קרובות מציעים להם קיצורי דרך בחיים רק בגלל אנשי הקשר שלהם". בני מזל אחרים צריכים לשים לב: רתימת ה"מתקן משרדי לאחסון כרטיסי ביקור" שלכם עשויה להיות ההזדמנות הגדולה ביותר שלכם.

מקום 4.

מזל בתולה נראה לעתים קרובות בר מזל, אבל הוניגמן מציין שהמזל הטוב של בתולה נובע בדרך כלל מראיית הנולד, תכנון וארגון. "הם יודעים מה המטרות שלהם ומה הם צריכים לעשות כדי להשיג אותם". יש גם גורמים אחרים שמשחקים. "בתולות הן מתקשרות נהדרות ויוצרות קשרים עם אנשים די בקלות", אומר הוניגמן. "בראיון עבודה, בדייט ראשון ואפילו בחופשה, הם יבטאו את עצמם היטב ויקסימו את כל הסובבים אותם. זו הסיבה שהם לא יכולים להפסיד".

מקום 3.

מזל גדי הוא עוד מזל חרוץ, רציני ושאפתני שיוצר לעתים קרובות מזל משלו. "הם עובדים חכם ומנצלים את הזמן שלהם בחוכמה כדי להשיג את המטרות שלהם", אומרת המאמנת והאסטרולוגית לינדה ברי. "גדי הם גאונים אסטרטגיים שמשחקים את הקלפים שלהם קרוב לחזה, תמיד משחקים כדי לנצח". אם אתה לא גדי בעצמך, אולי תרצה להתיידד עם אחד, כי יש להם הרבה מזל. "אלה שמתחברים למזל גדי בקשרים עסקיים או אישיים יחוו את המזל המעשי שיש למזל הזה להציע", אומרת ברי.

מקום 2.

מזל אריה חמימים, נועזים ומסוגננים – ואינם מפחדים להביא מעט ראוותנות לחיי היומיום. עם זאת, האתוס המנחה שלהם הוא שמוביל אותם למזל. "אלה שנולדו במזל האריה נולדים בידיעה שהם מיועדים לגדולה", אומר הוניגמן. "הם מצפים למזל טוב ליפול בחיקם".

מזל זה גם מקבל כל הזדמנות, ומאפשר מקום להפסקות מזל. "כאשר ניתנת לו הזדמנות, מזל אריה אינו מופתע ואינו מתכוון לבזבז את זמנו על עריכת רשימות ושליפה של קלפי טארוט", אומר הוניגמן. "בן מזל אריה יתפוס את ההזדמנות מיד". למרות שהמזל הטוב שלהם עשוי להיראות כמו מחרוזת של מזל לאחרים, זה בעצם נובע משילוב שימושי של אופטימיות וכישורי קבלת החלטות מהירה.

מקום 1!

למזל קשת יש את המזל לצידו. למעשה, שלושה מארבעת מומחי האסטרולוגיה שלנו רואים בקשת מזל הכי בר מזל מכולם (המומחה הרביעי שלנו שם אותו בשלושת המקומות הראשונים).

אז, למה זה? לדברי אסטרולוגית מערכות היחסים אנה קובך, זה קשור לעובדה שמזל קשת נשלט על ידי צדק, כוכב המזל, המזל, השפע והעוצמה.
קשת בעל הרוח החופשית, הנוסע בעולם, שמח גם לקחת הימור בחיים, מה שעלול להוביל למצבים קשים. "אנשים שנולדו תחת מזל זה מקסימים ומשפיעים", אומרת קובך. "הם מושכים בקלות הזדמנויות לראות את העולם ולקדם את החוכמה שלהם".

המזל של בני מזל קשת עשוי להיות אפילו נבואה שמגשימה את עצמה. "הם אופטימיים מספיק כדי להפיק את המקסימום מכל מצב", אומרת קובך. "אולי זה בגלל שהם באמת מאמינים שהם מסוגלים לכל מה שהם רוצים שהם בדרך כלל מצליחים."

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.