אימוני כושר אישיים – אימון 3 ו 4 – מועדון כושר GREAT-SHAPE גרייט שייפ

לאחרונה שיתפתי אתכם שהתחלתי בסדרת אימונים אישיים במועדון כושר GREAT-SHAPE ( גרייט שייפ ), השוכן בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.

למי שלא הספיק לקרוא לחצו כאן

באימון ה3 ביצעתי פחות או יותר את אותם תרגילים כמו באימון השני רק יותר אינטנסיבי בתוספת מספר תרגילים העובדים על קואורדינציה ובסיומו שוב נשקלתי, נמדדו אחוזי שומן בדם וכד`.

קיבלתי שיעורי בית לרשום על הדף כל מה שאנכי מכניסה לפה.

באימון ה4 הרגשתי שקל יותר לבצע את אותם התרגילים שבאימונים הקודמים התקשיתי בהם.  חל שיפור ביציבה. (ידוע שיציבה טובה היא צעד חשוב במניעת נזקים לעמוד השדרה ויתר מפרקי ושרירי הגוף ומניעת כאבים)…

כמו כן, הרגשה כללית השתפרה הן בפאן הפיזי והן בנפשי והמצב רוח עלה. (לא נעים לי להודות, אך לפני האימון חשתי מאוד מדוכדכת ואף רציתי לבטלו. לאחר שיחה עם קרן  שבמהלכה שכנע אותי להגיע באמירה שתצחיק אותי, הגעתי בכח לאימון חסרת מוטיבציה כלל. לא תאמינו, אך קרן  והאימון השכיחו ממני את הדאגות. יצאתי ממועדון כושר כחדשה!!! מכאן הסקתי ואף ממליצה לכם, כשאתם חשים עצובים, כשמישהו מעצבן אתכם, כשנראה לכם ש"סוף העולם"- התרופה היא ספורט. אימון של שעה בתוספת שיחה עם חבר/ה קרובים יפתרו כל בעיה!!!)

מרבית שעות היום אני מבלה בישיבה. אם גם אתם, רצוי שתבצעו מספר תרגילי שחרור ומתיחה שיפחיתו את הנוקשות הפיזית והעומס על הצוואר, הגב, הכתפיים, הזרועות והרגליים. 

  • כדי למנוע 'תסמונת של תעלה קרפלית' בשורש כף היד, סובבו את פרקי כף היד בכיוון השעון ונגד כיוון השעון, פעם בשעה.
  • כדי לנטרל את הנוקשות בצוואר, הזיזו את הראש מצד לצד, למטה ולמעלה, ימינה ושמאלה. אל תגלגלו את הצוואר ב-360 מעלות, זה פחות מומלץ למפרקי הצוואר
  • כווצו את שרירי הבטן, החזיקו כך מספר שניות ושחררו. באותו האופן, כווצו את שרירי הישבן, הדקו את הכיווץ ככל שניתן. החזיקו כל מספר שניות ושחררו.
  • בזמן הישיבה, כשהברכיים מונחות על הריצפה בזווית של 90 מעלות. הרימו את כף הרגל מספר ס"מ מהריצפה והחזיקו כך כל זמן שניתן. החליפו רגליים.
  • הניחו אצבעות על הכתפיים ופתחו מרפקים לצדדים. קרבו את שני המרפקים מלפני הגוף לכדי נגיעה והחזירו לנקודת המוצא. עשו זאת 10 פעמים.
  • במידה והגב נוקשה, מתחו זרועות לצדדים כאילו ואתם פורסים ידיים לחיבוק. הפנו כפות ידיים לכיוון הריצפה ובתנועת סיבוב שבאה מהכתף, הפכו אותן לכיוון התקרה ועוד…

בסיום האימון קרן עברה איתי על התזונה שתיעדתי במהלך היומיים וחצי ואף אמרה שאין צורך בשינוי.

בהסתכל לאחור, חל שינוי לטובה בגופי -התחטבתי במעט, במקומות הנכונים, אך טרם ירדתי במשקל.

חייבת לציין לשבח את קרן שטיאט, מאמנת המאוד מוכשרת שלי, שלא עושה לי שום הנחות, אך תמיד מקבלת את פני עם חיוך רחב ומעבירה את האימון בכייף ובסבלנות, עד כדי כך שנדמה שרק התחלנו וכבר צריך לסיים.

מזמינה אתכם ללוות אותי במהלך 6 אימונים הבאים בדרך לגוף מחוטב, יציב יותר ורזה יותר.

מחכה בקוצר רוח לאימון הבא.

אם גם אתם רוצים לאמץ לעצמכם את אורח חיים בריא עם מגוון עשיר של תוכניות ושיעורים או אימוני כושר אישיים עם מאמנים סופר מקצועיים, היכנסו לאתר האינטרנט של מועדון כושר GREAT-SHAPE כאן 

או התקשרו לטלפון:5277* לבירור הסניף הקרוב לביתכם מבין 8 סניפי הרשת.

שלא תגידו שלא דאגתי לכם. במיוחד עבור קוראי הבלוג שלי – שבוע במתנה!!!

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לקישור, להשאיר פרטים, לבחור את המועדון הקרוב לביתכם ולהתחיל להתאמן לאחר שהנציג יחזור אליכם.

תיהנו!

קישור

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.