Splash Water Retain System סדרת טיפוח חדשה המכילה מרכיבי לחות חדשניים מבית קרליין

קרליין משיקה בימים אלו את Splash Water Retain System – סדרת טיפוח

חדשה ומרעננת המכילה מרכיבי לחות חדשניים, המעלים את רמת הלחות בעור ב-75% מיד לאחר המריחה.

לדברי היצרן:

כל מוצרי הסדרה יוצרים מעטפת לחות זמינה, כך שלאורך כל שעות היום והלילה, העור שלך אינו צמא למים ורווי במרכיב החיוני ביותר לשמירה על מראה רענן ובריא.

סדרת ספלאש של קרליין פותחה על ידי טובי הכימאים בישראל במטרה אחת: לספק לעור הפנים את המרכיב העיקרי המונע יובש ותהליכי הזדקנות מזורזים – לחות!

המרכיבים החדשים מסוגלים ליצור מעטפת לחות זמינה לעור הפועלת בארבעה מישורים:

  • יצירת מעטפת לחות חיצונית המונעת התנדפות של הלחות הטבעית מהעור כלפי חוץ – במזג אוויר חם או קר.
  • הזנת העור במרכיבים לחות הדומים למרכיבי הלחות הטבעיים בגוף, כך שרמת הלחות הפנימית עולה ב-75% ונשמרת לאורך זמן. זמינות הלחות הקבועה מעניקה לעור את היכולת לבצע את כל תהליכי ההגנה או ההתחדשות הפנימיים.
  • הוויטמינים החיוניים עטופים בקפסולות השומרות על אפקטיביות עד לרגע המריחה. פעולת המריחה על העור משחררת את הוויטמינים שנקלטים במצב אופטימלי בעור ומסייעים להגנה על העור מפני מחמצנים ונזקי קרינה סביבה. 
  • רמת חומרי הלחות הגבוהה גורמת לתחושה מרעננת ומרגיעה בזמן המריחה ומעוררת תחושה סנסורית של רכות ורוגע בעור. המרקם הקטיפתי מסייע להרגיע תחושת אי נוחות, חספוס, רגישות ומחליק את מרקם העור.

כל הפרמטרים הופכים את סדרת ספלאש למוצר חיוני, לכל אישה ובכל גיל – הזנת העור בלחות  24/7.

המרכיבים החדשים של ספלאש:

סדרת ספלאש מציעה סרום, קרם יום, קרם לילה וכל מוצרי הסדרה מכילים קומפלקס המשלב מרכיבי לחות פעילים וקומפלקס ויטמינים החיוניים להגנה ושמירה על בריאות העור, מניעת נזקי חמצון, שמירה על אחידות הגוון וגמישות העור. במחקרים שונים שנערכו על מרכיבי הלחות בסדרה נמצא כי חלק מהמרכיבים מעלים את רמת הלחות בעור באופן מידיי ב-75% ושומרים על רמת לחות פנימית גבוהה לאורך שעות. רמת הלחות הגבוהה מעניקה לעור לאחר המריחה תחושת רעננות לשעות ארוכות, מרקם חלק יותר, גמיש וקטיפתי למגע. 

  • חומצה היאלורונית: מרכיב לחות היוצר הגנת לחות חיצונית, מונע התנדפות טבעית של הלחות מהעור ומשפר את רמת הלחות הפנימית החיונית לשמירה על בריאות העור.
  • :Water Retain System קומפלקס המכיל שילוב של  4 מרכיבי לחות יעילים המגבירים את ספיגת הלחות בעור, יוצרים מעטה לחות מרענן על שכבת העור העליונה. מספקים לחות באופן מידי ולאורך זמן.
  • ניאצינאמיד – ויטמין 3B מחזק את מחסום העור הטבעי, מסייע באגירת לחות ובמניעת סימני גיל.
  • ויטמינים: קפסולות מסיסות של ויטמין E ו-A הנפתחות ונספגות בעור עם המריחה. פועלות כנוגדות חמצון ומעודדות תהליכי התחדשות בעור.

ספלאש נוצרה בהתאם למגמות הטיפוח החדשות בארה"ב ואירופה בה מקפידים על מוצרים "נקיים" – הפורמולות שלנו אינן מכילות מרכיבים פטרוכימיים, צבעים סינטטיים, חומרים אלרגנים, גלוטן או פארבנים. כל מוצרי הסדרה הם היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית, לא נוסו על בעלי חיים ומתאימים לכל סוגי העור.

מעשית:

סדרת SPLASH של קרליין מונה 4 מוצרים:

קרם לחות ליום SPLASH 20 SPF מגיע באריזת צנצנת עם מכסה מתברג ויש להשתמש בספטולה כדי למנוע את חמצונו.

הקרם בעל ניחוח נעים מגיע במרקם קליל, נספג בקלות ומהירות בעור, מעניק לחות, הגנה ותחושת קרירות מרעננת. אמור למנוע נזקי חמצון, לעלות את רמת הלחות בעור ב-75%, מחליק את מרקם העור ומסייע במניעת סימני הזדקנות מוקדמת. מעניק הגנה מפני נזקי סביבה וקרינת UVB. (אני ממליצה לשים מעליו קרם הגנה נוסף היות ולא מומלץ לצאת מהבית עם פחות מ- 50 SPF, אבל לחורף זה בהחלט מספיק..)

הנה סווטצ'..

מחיר: 79.90 ש"ח, תכולה: 50 מ"ל.

קרם לילה SPLASH מגיע גם הוא באריזת צנצנת עם מכסה מתברג.

הקרם מיועד לשעות הלילה והוא אמור לעלות את רמת הלחות בעור ב-75%.

לקרם ניחוח נעים, נספג בקלות ומהירות בעור, מעניק לחות, הגנה ותחושת קרירות מרגיעה. מועשר בקומפלקס Matrixyl 3000, מרכיב המסייע לשמירה על המיצוק והגמישות. ויטמין B3 וקפסולות של ויטמינים E ו- A, המתמוססות ונספגות בעור עם המריחה, מונעות חמצון, מחליקות את מרקם העור ומסייעות במניעת סימני הזדקנות מוקדמת. 

מחיר: 79.90 ₪, תכולה: 50 מ"ל.

לפני מריחת קרם אני נוהגת למרוח סרום.

הסרום SPLASH החדש מגיע באריזה גלילית צרה וסטרילית.

בעלת משאבה המוציאה כמות מדודה של החומר.

לסרום מרקם קרם-ג'ל והוא נספג בקלות ובמהירות בעור, מעניק לחות, הגנה ותחושת קרירות מרעננת. מכיל קומפלקס לחות פעיל היוצר מאגר לחות מידי ומונע את התנדפות הלחות הטבעית. מועשר בוויטמין B3 וקפסולות ויטמינים E ו-A, המתמוססות ונספגות בעור עם המריחה, מונעות חמצון ומחליקות את מרקם העור. אלוורה ומרכיבי הרגעה מסייעים במניעת גירויים וסימני הזדקנות מוקדמים.  

מחיר: 79.90 ₪,  תכולה: 30 מ"ל.

קרם עיניים SPLASH מגיע באריזה סטרילית בעלת משאבה המוציאה כמות מדודה של החומר.

מדובר בקרם לטיפוח אזור העיניים במרקם קרם-ג'ל מרגיע ומרענן. נספג במהירות בעור, מעניק לחות, הגנה ותחושת קרירות מרעננת.

הנה הסווטצ'ים שלו..

מכיל קומפלקס מרכיבי לחות, שיאה וחוחובה היוצרים מאגר לחות מידי. מועשר בקפסולות של ויטמינים E ו-A המתמוססות ונספגות בעור עם המריחה, מונעות חמצון, מחליקות קמטוטי יובש ומסייעות במניעת קמטי הבעה עמוקים. מכיל מרכיבים המרגיעים רגישות בעור ומאירים כהויות.

מחיר: 79.90 ₪,  תכולה: 30 מ"ל.

היות ואני משתמשת בסדרה מספר שבועות טרם הרגשתי שינוי משמעותי שכן יש להשתמש במוצרים לפחות שנה כדי לדעת אם אכן עושים את עבודתם נאמנה. אהבתי את תחושת רעננות לאחר מריחת הקרמים.

ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ובאתר כאן

חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קוסמופארם אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י  הרשתות עצמן בהתאם למידע שנמסר לנו על ידן.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.