KIDIWATCH SCHOOL – קידי וואטץ' – שעון חכם לילדים מותאם לביה"ס ששומר על ילדיכם

רוצים להיות בטוחים שהילד שלכם בטוח בכל זמן ובכל מקום?

בעזרת KIDIWATCH SCHOOL תוכלו לעקוב אחרי הילד בכל זמן ובכל מקום ולהיות רגועים שהוא בטוח.

כהמשך לתקנה החדשה שנכנסה לבתי הספר היסודיים כנגד שימוש בסלולרי בזמן שהותם של התלמידים ובעקבות מחאות שנשמעו מצד העוסקים בהוראה, שעון חדש של חברת KIDIWATCH מושק תחת השם KIDIWATCH SCHOOL אלא שהפעם הסירו בחברה את יכולת האזנה של ההורה לילד/ה וגם אין מצלמה.

השעון החכם לילדים KIDIWATCH SCHOOL הינו מכשיר מדור חדש המאפשר תקשורת עם הילד ופיקוח על מקומו במשך כל שעות היממה.

השעון מאפשר להוציא ולקבל שיחות טלפון בין ההורה לילד/ה, משלוח וקבלת הודעות טקסט וכן יכולת איתור מיקום מיידי על גבי מפה באמצעות GPS, זאת באמצעות אפליקציה חינמית המותקנת בטלפון של ההורה לשליטה. כעת, בדגם החדש הסירו את הפונקציה של האזנה.

השעון פועל באמצעות סים קארד סלולרי (של חברת 019) ומאפשר להורים להגדיר מספרי טלפון עימם הילד/ה יכול לתקשר.

בנוסף, אינו כולל משחקים על מנת להבטיח שקט לילדים ולהוות פונקציה של תקשורת בלבד בין ההורה לילד/ה. כמו כן, על גבי השעון ישנו כפתור SOS למצוקה אשר לחיצה עליו שולחת אות במיידי אל שלושה מספרים שההורה הגדיר בשעון תחת הפונקציה הזו. מטעינים את השעון באמצעות קבל USB המצורף. רצועת נוספת מצורפת לקופסה.

מבחינת נתוני השעון, מגיע עם גרסה חדשה של תוכנת ההפעלה KIDIWATCH 2.0, סוללה mah400, המספיקה ליום שלם. השעון מגיע עם מסך מגע, אפשרות לצ'ט קולי, מד צעדים ומרחק, שעון מעורר ומצב של שקט ורטט.

כאמור, יתרונו הבולט של השעון עבור ההורים, הינו ביכולת השליטה בשעון של ההורה באמצעות אפליקציה בעברית המותאמת למכשירי אנדרואיד וIOS שאף היא שודרגה. בעת הורדת האפליקציה וקישור לשעון המידע אודות המיקום וכל יתר התכונות מועברים בזמן אמת למכשיר הסלולרי של ההורים.

מאז הושק לפני כשנה הדגם הראשון של KIDIWATCH נמכרו יותר מ 30 אלף שעונים המשמשים את ההורים והילדים ביומיום.

המחיר של הגרסה החדשה עומד על 299 שקלים. הערכה מכילה כרטיס סים לאינטרנט סלולרי של 019 אותו ניתן להפעיל באמצעות מנוי מוזל בעלות של 12.9 שקלים לחודש. מתאים לגילאי 4-12, אך גם ילדים יותר גדולים יכולים ליהנות ממנו באותה מידה.

כמה התלהבות נרשמה אצל בתי כשראתה את השעון לראשונה. תוך מספר דקות כל החברות שלה התוודעו לשעון. אהבתי מאוד שיש כפתור מצוקה SOS ויכולת איתור מידית.

הבת שלי נותרה מאוד שמחה וכך גם אני.

את השעון ניתן להשיג באתר כאן וכן ברשתות וחנויות ברחבי הארץ.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.