חדש מבית ליב – טופו בטעם טבעי וטופו אורגני באריזת חיסכון חדשנית

חברת "ליב", המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני

וללא גלוטן, משיקה בימים אלו לרגל ראש השנה מוצרי טופו חדשים ובאריזה שטרם נראתה על מדפי הטופו: טופו בטעם טבעי וטופו אורגני,

אשר ישווקו באריזות חיסכון חדשניות של 500 גרם, המחלקת את הטופו לשתי יחידות נפרדות (250 גרם כל אחת), לשמירת הטריות.

מוצרי הטופו של ליב, המיוצרים במשק ויילר הנחשב ליצרן הטופו המוביל בישראל, ישווקו במתכונים חדשים, הם עשירים בחלבון, ללא חומרים משמרים וללא הנדסה גנטית.

הנה המתכון שהכנתי לפי מחבילה אחת בודדת מתוך 2.

וזאת התוצאה:

למרות שאיני חסידת טופו, אהבתי את המתכון. הוספתי אטריות רגילות (לא היו בביתי אטריות אורז) והטופו השתלב איתם נפלא. הוספתי גם לסלט ואהבתי.

טופו באריזת חיסכון של "ליב", הנחשבת כיום לחברת השיווק וההפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וללא גלוטן הגדולה בישראל, הינו טופו איכותי, טעים ובמרקם יציב ונימוח, המאפשר שימוש במנות רבות ומגוונות בהן מאפים, קישים ופשטידות, תבשילים, מאפים וקינוחים. אריזת החיסכון הנה ייחודית וכוללת חלוקה לשתי יחידות שנארזות בנפרד ומאפשרת שימוש נוח ושמירה על טריות כל קובייה בנפרד.

לדברי תמנע שטרית, מנהלת השיווק של חברת "ליב", מדובר במהלך שנועד לתת מענה לאלו הצורכים טופו כחלק מתפריט הקבוע שלהם ובוודאי סביב סוגיות אירוח בחג ולצריכה כללית. "היום כמעט בכל בית ישנם הצורכים אוכל צמחוני וטבעוני אם אלו הם בני הבית או אורחיהם וביקשנו לתת מענה דרך הטופו, המשמש כבסיס וכתחליף נהדר למגוון רב של מנות, הן באיכות וטיב מוצר והן בכמות ונוחות שימוש".

מחיר  מומלץ לצרכן: כ-15.90 ₪ בטעם טבעי; 17.90 לאורגני לאריזת חיסכון 500 גרם.  

להשיג ברשתות המזון ובחנויות הטבע הפרטיות.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.