חדש – 2 דגמים חדשים מסדרת ה–WISPIES – ריסים מלאכותיים – ARDELL

בין אם יש לכן ריסים קצרים, ישרים או מתחשק לכן מראה דרמטי ונשי,

לשם כך קיימים ריסים מלאכותיים בכל מיני צורות וגדלים.

"ארדל" המובילה בעולם בתחום הריסים המלאכותיים, עשויים שיער טבעי בעבודת יד, כבר מאז שהובילה את מהפיכת הריסים המלאכותיים והפכה אותם למוצר יומיומי ונגיש – מתגאה ומרחיבה את סדרת ה- WISPIES המצליחה ביותר של המותג. שני דגמים חדשים מצטרפים לסדרה ; האחד מתאים יותר למאפרים מקצועיים והוא מסדרת ארדל פרופשיונל והשני הוא עוד שדרוג יומיומי וקליל לצרכניות הקצה שכבר יודעות שעדיף להיראות עם ולהיות בלי.

דגם ה- WISPIES 113 – מסדרת ארדל פרופשיונאל

קולקציות ריסים שמתאימות לקהל המאפרים המקצועיים. הדגם מאופיין ברצועת ריסים ארוכים יחסית, רחבים וצפופים בצורת מניפה אלגנטית, כאשר בין כל קבוצת ריסים מפרידים עוד שני ריסים, צורת הנחה שעוזרת למראה העין להיראות פקוחה וגדולה יותר.  הולם מאוד לאיפור ערב, דרמטי או אלגנטי.

מחוסר זמן לא הצלחתי לצלם את הדגם עלי.

מצאתי אותו באתר falseeyelashes

דגם הBlack WISPIES

מדובר בדגם ריסים לשימוש ביתי יותר, קל להנחה ולמראה מטופח וסקסי אך עדיין יומיומי. הולם כל מי שרוצה לעבות את מראה הריסים, להקנות להם מראה של ריסים מלאות, שחורות ללא מסקרה או איפור עיניים אחר.

כך נראה הדגם על העין..

קרדיט אתר falseeyelashes

"טרנד" הריסים המלאכותיים, הוא מזמן כבר לא טרנד-הוא דבר שבשגרת הטיפוח של נשים רבות ובכל הגילאים. בשנים האחרונות, נמצאת עלייה חדה בקניית ריסים מלאכותיים כיוון שהשימוש בהם מקנה יתרונות רבים למראה הכללי. המודעות לשימוש יומיומי באלו הוא הודות לרשתות החברתיות , ובפרט לריאליטי של משפחת קרדשיאן – אלו לקחו את הצופים יום יום לשגרתם הפשוטה וחשפו את הטריקים למראה הוליוודי גם כשהן רק מתעוררות בבוקר ושותות קפה. כבר לא מעט שנים שהתעשייה של עול האיפור והטיפוח נסחבת ונשאבת ברחבי העולם להתחקות אחר הכוכבות.  

רק השבוע נוכחנו לראות על השטיח האדום בטקס BET Awards את הזמרות ריהאנה וקרדי בי עם ריסים מודגשים ודרמטיים כחלק מהנוכחות הבימתית שלהן. הן ועוד רבות מניחות ריסים המלאכותיים כמאסט בשגרת האיפור.

שני הדגמים בעלי ריסים ארוכים, עבים והולמים ללוק איפור יומיומי וגם לערב, הכול תלוי באיפור או בטרנד שמנסים ליישם.

משנה לשנה מפתח מותג ARDELL טכניקות למראה טבעי של הריסים –עמידים למים ומאוד קלים לשימוש ולהדבקה. ניתנים לשימוש חוזר.

מחיר זוג ריסים לצרכן : 29.90 ₪

מחיר דבק ריסים דואו לצרכן : 39.90 ₪

ניתן להשיג את מוצרי "ארדל" בסניפי סופר פארם בכל הארץ.

להתאמה מושלמת באתר הישראלי של "ארדל" לחצו כאן, בו תמצאו תוכנת התאמה אישית בה יכולה כל אחת למצוא את הריס המושלם עבורה. 

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.