מפצח האגוזים – מופע קרקס תיאטרלי לכל המשפחה – קרקס על הקרח ממוסקבה

"קרקס על הקרח ממוסקבה" חוזר לארץ אחרי ההצלחה האדירה עם המופע "מלכת השלג" בחורף האחרון. הפעם יעלו אמני הקרקס לראשונה בישראל את "מפצח האגוזים", מופע קרקס תיאטרלי על הקרח, שיפיג את החום הלוהט של הקיץ הישראלי. 


המופע מבוסס על האגדה הידועה מאת הופמן עם המוזיקה האהובה והמוכרת של צ'ייקובסקי. על הבמה יוצגו פעלולי קרקס מרשימים ויוצאי דופן והקהל יזכה למופע שהוא שילוב הרמוני של קרקס, תיאטרון והחלקה על הקרח.

"מפצח האגוזים" יעלה בכמה ערים ברחבי הארץ בין התאריכים 18.7-30.7: אשדוד, אשקלון, ב"ש, ירושלים, כרמיאל, נצרת עילית, אור-עקיבא, חיפה, ת"א, ראשל"צ, נתניה ומודיעין. פירוט שעות ומועדי המופעים בהמשך. המופעים בתל-אביב ייערכו במשכן האופרה בליווי תזמורת סימפונית חיפה.

הסיפור של "מפצח האגוזים" הוא קסום ומרגש ועוסק בכוחה של האהבה, המסוגלת להפוך אפילו צעצוע לנסיך.

המסר הזה והאופטימיות הנובעת ממנו, משקפים את הגישה הייחודית של צוות אמני "קרקס על הקרח ממוסקבה".

הם לא רק כישרוניים בצורה מעוררת התפעלות, הם מביאים את הייחוד שלהם והחשיבה מחוץ לקופסא שמאפיינת אותם אל המופע עצמו, ש"פלא" היא ההגדרה המתאימה לו ביותר. הקהל חש בפלא ובקסם כשהוא צופה במופע שאינו שבלוני ומשלב שלל אמנויות וטכניקות. התחושה מועצמת כשהקהל שמגיע לאולם מהקיץ הישראלי הלוהט, זוכה להרגשה של צינון כשהוא צופה במופע על קרח שמשלב גם שלג אמיתי שיורד על הבמה.

המופע מותאם לכל המשפחה וילדים מגיל שנתיים מוזמנים ליהנות ממנו. בניגוד למופעי בלט, העלילה מועברת לצופים מספרת, דבר שמאפשר לכל אחד להבין את המתרחש, מבלי שההורים צריכים לתווך בין המתרחש על הבמה לילדיהם הצעירים.

"קרקס על הקרח ממוסקבה" זכור לקהל הישראלי עם המופעים: "עליסה בארץ הפלאות", "שלגיה ושבעת הגמדים על הקרח" ו"מלכת השלג" שהוצגה בארץ בחורף 2019.
מתוך הביקורות על מופע זה:

"… השחקנים מפגינים יכולות מרשימות של להטוטים בעזרת חבלים, חישוקים וחפצים גדולים, שמותירים את הילדים ללא נשימה. לרבים מהילדים בקהל זהו מפגש ראשון עם שלג, כך שההתלהבות גדולה…" (מתן צורי, "ידיעות אחרונות").

"במילה אחת: וואו. בכמה מילים: תמהיל מטורף של קרקס, בלט על הקרח, לוליינות מפילת לב, אקרובטיות מרימת גבה, מוזיקה מרהיבה, טריקים ושטיקים בכל רגע… בשורה התחתונה: המופע מתאים לכל המשפחה, מבוגרים צפו להנאה מרובה… מומלץ ושווה ביותר, גם אם אתם מרגישים שכבר ראיתם הכל". (ההורים של ערוץ הורים | mako).

רשימת ערים ומועדי המופעים :

18.7  יום ה' בשעה 18:00, המשכן לאומניות הבמה, אשדוד.

19.7, יום ו', בשעה 12:00, היכל התרבות אשקלון.

20.7 יום שבת בשעה 11:00, המשכן לאומנויות הבמה, באר שבע.

21.7 יום א בשעה 18:00, תיאטרון ירושלים, ירושלים.

22.7 יום ב' בשעה 18:00, היכל התרבות ע"ש נרקן, כרמיאל.

23.7 יום ג' בשעה 18:00, מתנ"ס ברקוביץ, נצרת עילית.

24.7 בשעה 18:00, היכל התרבות ע"ש אלכס מאייר, אור עקיבא.

26.7 בשעה 17:00, תאטרון הצפון, חיפה.

27.7 יום שבת בשעה 10:00, המשכן לאומנויות הבמה, תל אביב.

27.7 יום שבת בשעה 16:00, המשכן לאומנויות הבמה, תל אביב.

28.7 בשעה 18:00, היכל מאיר ניצן לתרבות ואמנות, ראשון לציון.

29.7 בשעה 18:00, היכל התרבות, נתניה.

30.7 בשעה 18:00, היכל התרבות מודיעין מכבים רעות.

כרטיסים: 135-235 ש"ח. לרכישה: באתר קופת בראוו.

לקטע קצר מהמופע לחצו כאן  

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.