פתרונות מהפכניים לטיפול בכף הרגל של FOOTLOGIX – נייל סטודיו

השבוע לקחתי חלק באירוע מאוד מהנה של חברת FOOTLOGIX,

שעשה השנה השנה את עלייתו הרשמית לארץ יחד עם ליין של מעל 20 מוצרים ייחודיים ומקצועיים המעניקים מענה ספציפי לכל אחת מבעיות כף הרגל הנפוצות וגם הנדירות.

חברת "ברייסון שיווק" היא היבואנית הבלעדית שלו בארץ והוא יצורף לבית המותגים שלה – נייל סטודיו המחזיק באמתחתו עוד מותגי מניקור ופדיקור כדוגמת OPI,  IBD , GELISH, פוליג'ל , סש ויט , ארדל  ועוד..

FOOTLOGIX קיים למעלה מעשרים שנה ברחבי העולם ונחשב למותג המוביל בתחום בריאות וטיפוח כפות הרגליים. שיטת פוטלוג'יקס מבוססת על  אידיאולוגיה של 'מענה ישיר וחדשני' לכל סוגי בעיות כפות הרגליים (עור וציפורניים כאחד), חזון החברה הוא גם הענקת השכלה וחינוך בנושא הזה, לצד פיתוח מוצרים מקצועיים שייתמכו כמעטפת שלמה עד הפתרון והתוצאה הסופית.

שיטת פוטלוג'יקס – שיתוף פעולה מלא בין המטופלים לאנשי המקצוע :

טיפול פדיקור חייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע בלבד! אולם, שיטת הטיפול של פוטלוג'יקס דורשת שיתוף פעולה מלא מצד המטופלים. 

  • שלב א' : מבצעים טיפול בריא ונכון במכון מקצועי באמצעות שיטה המשלבת מוצרים טיפוליים ופעילים במרקם מוס ושילוב של שיוף יהלום ( ללא סכינים וללא חיתוך העור ) וכך מתבצע תהליך החלמה מבעיות העור והציפורניים השונות בכפות הרגליים במיידי.

  • שלב ב' : שימור המצב הבריא החדש – לטובת כך, פותחו מוצרים טיפוליים בתרכובות עדינות יותר שיוכלו לשמש כשגרה טיפולית ביתית ועדינה ובכך לשמור על כפות רגליים בריאות עד הטיפול המקצועי הבא.
  • שלב ג' : לחזור אל המכון המקצועי לטיפול השגרתי – במצב כפות רגליים טוב יותר ובריא יותר

השיטה הזו היא שילוב של טיפול מקצועי בריא וטיפול ביתי שישמר וימנע את הבעיות מלחזור עד הטיפול הבא.

קו המוצרים של החברה הורכב מבחינה מדעית מטכנולוגיה ייחודית פורצת דרך בשם Dermal Infusion Technology: הגורם לאיחוי מהפכני המשלב מדע וטבע, ונועד לספק פתרונות מהפכניים לטיפול בכף הרגל. אחת הדאגות הנפוצות ביותר בכף הרגל היא היובש. טכנולוגיית ההחדרה לעור המוכרת כפטנט, מעניקה לעור לחות באמצעות מרכיבים ביואקטיביים החודרים באופן מידי לעומק שכבות העור, ומניבים תוצאות מהפכניות ומהירות- מיד לאחר הטיפול ללא צורך בחיתוך ובסכינים כמו בפדיקור המסורתי.

איך זה עובד?

באמצעות ה- Spiraleen, פורמולה מהפכנית שנולדה בעקבות מחקרים מדעיים  בטבע. הפורמולה נוצרה בתהליך עצמתי ויחיד מסוגו שהיא למעשה תרכובת מרוכזת של אצות זעירות ביואקטיביות ( קטנות מאוד כמו פטרוזיליה ונדירות להשגה ) שנועדו לספק רמות מקסימאליות של

1. חיטוי אידיאלי בזמן תהליך הפדיקור.

2. הגנה גבוהה על  תאי העור והתחדשותם.

 3. פעולת סינתזה של ייצור קולגן בעור וחיזוק הציפורניים של כף הרגל מבלי לפגוע בפלורה הטבעית של העור.

מהות תרכובת הספירלין – ריסון החיידקים המזיקים, בזכות תכונות יעילות במיוחד כגון : אנטי פטרייתי, מניעת התפתחות נגיפים וחיידקים (כך מתקבל מחסום עור חזק יותר), וכפות רגליים בריאות ונינוחות יותר. הספירלין הוא אחד מתוך ממגוון הפתרונות המוכר בתחום נגד מיקרו אורגניזמים לטיפול בעור קשה ומתקלף ובציפורני רגליים לא אסתטיות .חשוב לציין! אידאלי גם לחולי סוכרת.

התנסיתי בשלושה תכשירים מקצועיים של החברה והם:

מרכך יבלות

תכשיר מקצועי זה, המשמש כתרסיס בלבד, המאפשר ריכוך יעיל ומידי של יבלות, ציפורני רגליים ועוד..

התכשיר מטפל במצבים של התקרנות יתר וסדקים/בקיעים של העור.

פצירה מקצועית עשויה פלדת אל-חלד

מדובר בפצירה עשויה מפלדת אל-חלד באיכות גבוהה, והיא מעוצבת כפצירה דו-צדדית המשייפת לכיוונים רבים, בלי לקרוע את העור. משקלה קל ורצוי להשתמש בה עם מרכך יבלות.

קרם מוס עם הגנה כפולה

ההגנה הכפולה היא הטיפול החשוב ביותר בכפות הרגליים ללילה. מדובר במוס נטול ריח ייחודי המורכב מ Dermal Infusionו Spiraleen,המכיל תמצית אצות זעירות בעלות מאפיינים נוגדי חיידקים בולטים. מוס זו גורם להתחדשות התאים, מסלק מזהמים מתוך התא, מחייה את העור – גם עור יבש ורגיש ומחדיר לתוכו לחות ומחליק אותו. יתרונות המוס בסדרה:

  • בסיס מוס המשלב שורשים של אירופה לבין חדשנות של צפון אמריקה.
  • אין במוצרי המותג שמנים סינתטיים, לכן המוס יכול לחדור מיד דרך השכבות החיצוניות של העור מבלי להשאיר שיירים שמנוניים.

קטרין וון גאבל , מייסדת ומנכ"לית FOOTLOGIX העולמית

מחזקת את החזון ומוסיפה כי – "הייעוד שלי הוא להגדיל את המודעות לחשיבותן של כפות הרגליים בריאות ולמנף את עולם הפדיקור על ידי פיתוח מוצרים המעניקים פתרונות לצד הצד המקצועי והמטפל שיקבל השכלה מתקדמת שתעצים את הידע בקרב טכנאים ובעלי מכוני פדיקור- כך שיציעו את רמת השירותים הגבוהה ביותר ".

את המוצרים ניתן לרכוש במכוני הטיפוח המקצועיים או ברשת "נייל סטודיו" למקצועיים.

למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.