חדש מחברת אחוה – חטיף PRO – מעדן שומשום בתוספת חלבון

חברת אחוה משיקה בימים אלו חטיף חדש ומהפכי: PRO – מעדן  שומשום בתוספת חלבון.

החטיף החדש הינו חטיף מועשר בחלבון, מכיל 20% חלבון, 54% חלבון יותר מבחלוה רגילה, מבוסס טחינה גולמית תוצרת "אחוה" ועם פחות סוכר (ביחס לחלוה בטעם וניל), אשר ישווק באריזות 40 גרם.

החטיף החדש מכיל 55% טחינה גולמית מתוצרת "אחוה", הידועה בערכים התזונתיים הגבוהים שלה ושהינה דלת נתרן. חטיף החלבון ללא חומרים מהחי, מתאים לילדים, ספורטאים, טבעונים ולכל מי שזקוק להשלמת חלבון בתפריט. החטיפים יימכרו ברשתות המזון בתוך מעמד מיוחד ומעוצב שכולל 24 יחידות.

החלוה נחשבת כמזון בריאות הכי מתוק, בזכות תכולת הטחינה הגולמית שמהווה מרכיב עיקרי במוצר. טחינה גולמית של חברת "אחוה" ידועה ביתרונות הבריאותיים ובכמות הוויטמינים, המינרלים, הסידן והברזל שהיא מכילה. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת "אחוה", חלוה מתוצרת אחוה הינה החלוה הנמכרת ביותר בישראל לשנת 2018. "אנו רואים עלייה גוברת בביקוש למוצרים מבוססי טחינה גולמית, כשהחלוה מובילה את המגמה בתחום החטיפים המתוקים. הצרכנים לא מוותרים על החלוה ומזהים בה יתרון תזונתי בשל רכיב הטחינה הגבוה בה. לאור התגברות הדרישה למוצרים עשירים בחלבון, שמחנו לפתח ולהביא לקהל לקוחותינו חטיף עשיר בחלבון, תוך שמירה על מדיניות המחירים השווים לכל נפש של המפעל".

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגיתM.Sc , חטיף השומשום החדש בתוספת חלבון של חברת אחוה הוא דרך חדשה וטעימה לספק לגוף תמיכה תזונתית גבוהה באריזה אישית, עם דגש על כמות יפה של חלבון. מדובר בחטיף העשוי מטחינה גולמית (לפחות 55% טחינה!) עם העשרה משמעותית של חלבון (54% יותר מבחלוה רגילה). בנוסף לכך נשמרים בחטיף כל היתרונות התזונתיים המוכרים של השומשום: ערכים תזונתיים גבוהים של חומצות שומן חיוניות, סידן, ברזל ומינרלים חיוניים נוספים. החידוש של חברת אחוה בשילוב חלבון סויה בחטיף השומשום הופך אותו להרבה יותר מאשר "עוד חטיף טעים". שילוב החלבון בחטיף השומשום מאפשר לתת תמיכה נאותה של חלבון, בנוסף לארוחות המרכזיות, עבור אוכלוסיות שנושא החלבון חשוב עבורן. למשל ספורטאים, ילדים ונוער בשלבי גדילה, נשים, הגיל השלישי ועוד. החטיף מכיל 8 גרם חלבון, 106 מ"ג סידן, 2 מ"ג ברזל ו-7 גרם סיבים תזונתיים. מתאים למי שמחפש ארוחת ביניים עם כמות יפה של חלבון וערכים תזונתיים גבוהים, בלי לוותר על ההנאה שבאכילת החטיף.

כחובבת חלוה התרשמתי לטובה מהחטיף הטעים, המהווה תחליף מצוין לממתקים ומקור לחלבון. בהחלט נכנס לרשימת הקניות שלי.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 2.5 – 3 ₪ לאריזת 40 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.