קולקציית קיץ 2017 של בית האופנה הגרה

בית האופנה הגרה ממשיך להשתבח בפריטים אופנתיים ומפתיעים

בהם ניתן להבחין בקולקציית קיץ 2017-שמחה וצבעונית, נינוחה ומשוחררת בהשראת שנות ה-80.

בתמונה אני לובשת שמלה ותכשיט מהקולקציה החדשה.

בקולקציה בולטות הקבוצות הבאות:

קבוצת פסים שחור לבן עם נגיעות של צהוב-בקבוצה זו בולטים פסים רחבים וצרים בשחור לבן על גבי טוניקות, חולצות ושמלות בשילוב נגיעות של צהוב המשתלבות בין הפסים וגם בחולצות ובטוניקות Over size חלקות.

קבוצת אוקספורד- תכלת ג'ינס ורויאל-מכנסי באגי ג'ינס, שמלות וטוניקות, חולצות וטוניקות בפסי תכלת דקיקים, דפוסים של שמים ומים, שמלות וחולצות בכותנה 100% שנצבעו בצבעים פסטליים שטופים כמו ורדרד ירקרק, תכלת וצהבהב. עוד בקבוצה סרבלים בפסים ישרים ונינוחים, ובחלקם עם סלסולים עדינים.

קבוצת Romanesque – חגיגה רומנטית של נינוחות רכה-חצאית מכנס, ז'קט סאטן, חולצות שיפון, ז'קט עם גופיות מחוברים בשחור ולבן, ורדרד, תכלת. שמלות פופלון וטוניקות משובצות וכאלה משולבות בפסים עדינים. דגש על כתפיים מודגשות ושרוולים תפוחים, חולצות פופלון עם שרוול ובלעדיו בשילוב סלסולים עדינים ובדי סאטן פרחוניים.

קבוצת קאז'ואל- שחור, לבן ואדום-קבוצה של דגמים יומיומיים בשילוב דפוסי כותנה, שילובי נקודות ופסים ברחבים שונים ונגיעות של אדום בוהק.

פרחים מכף רגל ועד ראש – חגיגה פרחונית עזה ובולטת שלא ניתן להתעלם ממנה, שבה מככבות שמלות באורכים ובעיצובים שונים הם הדפסי

פרחים גדולים וצבעוניים בהדפסה דיגיטלית וגם בגרסה פחות עזה : הדפסי פרחים כחלק אינטגרלי מהבד בצבעים פסטליים מרגיעים.

זוהרת ונינוחה – קבוצת דגמים המחזירה לקדמת הבמה את הבדים הזוהרים של אופנת שנות השמונים תוך שהיא מעניקה להם אינטרפרטציה עכשווית של נינוחות מרבית. מראה אלגנטי מתקבל משילוב של עליוניות מבד לורקס בצבע כסף בגזרה שאינה צמודה לגוף המשתלבות עם מכנסיים רחבים וארוכים בגוונים של ורוד פסטלי ענוג. עליוניות זוהרות בצבעי פסטל בהן משולבים וולנים וסלסולים במראה רומנטי בשילוב מכנסיים מתרחבים בצבע לבן ועוד. 

שקוף שזה לקיץ – מבחר טוניקות ושמלות בבדים שקופים – כאלה שנלבשות מעל בגד-ים או עליונית צמודה ומעניקות תחושת שחרור נפלאה.

את השמלה הבאה אהבתי במיוחד. כל כך אופנתית ומחמיאה.

מידות:38-54.

פריטי קולקציית קיץ 2017 נעים בטווח המחירים: 79 ₪-499 ₪.

את הפריטים ניתן למצוא ב-30 חנויות הרשת הפרוסות ברחבי הארץ.

לאתר של HAGARA לחצו כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.