קולקציית קיץ 2017 – אלגנטית וייחודית – רשת הבורסה לתכשיטים

הרשת הבורסה לתכשיטים משיקה בימים אלו את קולקציית

קיץ 2017 – אלגנטית, נשית וייחודית.

על עיצוב הקולקציה החדשה מופקד צוות מעצבי הבית של הרשת אשר ממוקם בישראל ושואב השראה ממגמות וטרנדים בינלאומיים כפי שנראו על מסלולי תצוגות האופנה ברחבי העולם. בהתאמה, כל הפריטים בקולקציה מיוצרים בעבודת יד במפעל החברה בישראל תוך הקפדה והתחייבות לתכשיטים באיכות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. הקולקציה כוללת מבחר תכשיטים המתאימים לכל סגנון, לכל אישה ולכל תקציב.

בקולקציה החדשה ניתן לראות באופן דומיננטי את הצבע האדום: הן בסטים מזהב אדום משובצים יהלומים והן בתכשיטי זהב משובצת באבן הרובי.

בנוסף, הקולקציה מחולקת לקו היוקרתי מאוד הכולל צמידי טניס (החל מ – 4,490 ₪), טבעות חצי נישואין משובצות יהלומים (החל מ- 2,790 ₪)

ועגילים משובצים יהלומים בשיבוץ פבה (במחיר 13,900 ₪).

לצד קולקציית היוקרה תמצאו קו צעיר וטרנדי יותר אשר כולל, למשל, עגילים מעוצבים משובצים יהלומים, טבעת בעיצוב כתר משובצת יהלומים מקו ה- CROWN של הרשת הכולל טבעות ותליונים נוספים, תליונים מיוחדים משובצים יהלומים, שרשראות יהלומים, טבעות חריטה משובצות יהלום במחיר מיוחד של 990 ₪, שעליהן ניתן לחרוט שם או מסר, וטבעות יהלומים שניתן לענוד ביחד עם טבעת נוספת (במחיר 1,390 ₪) במחירים אטרקטיביים במיוחד. את כל פריטי הקולקציה ניתן להזמין בזהב צהוב, לבן או אדום.

בקולקציה יש גם סטים יוקרתיים הכוללים בין היתר טבעת, תליון ועגילים המשובצים יהלומים לבנים ושחורים, ניתן להשיג בזהב לבן או צהוב 18K.

בעידן בו הצעות הנישואין הפכו להיות מקוריות, קריאטיביות, מדוברות ובעיקר – מתועדות, גם קולקציית טבעות האירוסין הפכה להיות מיוחדת במינה.

הרשת מציעה את מבחר גדול של טבעות אירוסין עשויות זהב ומשובצות יהלומים, בעיצוב בלעדי, בהתאמה אישית, באיכות גבוהה ועכשיו לכבוד השקת הקולקציה החדשה ופתיחת עונת "הצעות הנישואין" גם במבצע מיוחד של 40% הנחה על כל טבעות האירוסין.

רשת הבורסה לתכשיטים מתחייבת לשיבוץ ל-REAL DIAMONDS– יהלומים אמתיים טבעיים באיכויות הגבוהות ביותר ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

הרשת מתחייבת לטבעות באיכות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר כאשר לכל טבעת יהלום מצורף כרטיס אחריות מיוחד ליהלומים המשובצים בטבעת. בכרטיס תיאור מלא של היהלום, ניקיון, צבע ואיכות שהרשת מתחייבת אליהם.

כיום, רק ברשת הבורסה לתכשיטים תוכלו לקבל כרטיס אחריות מיוחד שבו מצוינים כל פרטי האבנים המשובצים בתכשיט להם מתחייבת הרשת.

במקביל לקולקציית התכשיטים הרשת משווקת את מותגי השעונים VERSACE, DOXA וFRENCH CONNECTION. 

את פריטי הקולקציה ניתן להשיג ב-15 חנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר הרשת כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.