כל אישה וסיפור הנעליים שלה בקולקציית קיץ 2017 של לאפייט

הקיץ הגיע בשיא תפארתו, וברשת הנעליים והתיקים

 "לאפייט" – Lafayette Italy,

צילום:G.Mother

חוגגים אופנה עילית בצבעים ובשיק הבאים לידי ביטוי בקולקציה חדשה ומרהיבה. 

השנה בחרה הרשת להתמקד בתשוקה הנשית הידועה לנעליים ובהתאמת נעל לכל סגנון אישיות, מקום וזמן.

הבשורה לקיץ על פי המעצבים האיטלקיים, שהבולטים שבהם הם Accademia, (Gilberto) Moda di Fausto, Orlandi Valentino  היא שילוב של נשיות ועוצמה.  לדבריהם הנעליים משקפות את האישיות וסגנון החיים של כל אישה, יחד עם נוחות וסטייל. כל אישה תוכל למצוא את הצבע הנכון לה וגזרת הנעל שמחמיאה לה ביותר: הנועזת בנשים תרקוד עם צבעי האדום והצהוב הלוהטים;  זו שהולכת לאירוע נוצץ תתחדש בדגמים צבעי זהב וכסף אשר יגנבו את ההצגה בכל מקום; הקלאסית תמצא תמיד את הדגמים המוכרים בצבעי שחור, לבן וניוד וזו שהולכת לים תתחדש בכפכפים אלגנטיים וכיפיים… רעננות תוססת בשלל צבעי העונה, שיק אלגנטי, וגזרות חתיכיות, כל אלה מאפיינים את הקולקציה החדשה של לאפייט אשר נותנת פירוש חדש לצמד המילים אופנה ויוקרה.

צילום:G.Mother

השנה "לאפייט" מציגה קולקציה רחבה מבית המותג הבינלאומי הצרפתי Azurée. מדובר בליין של נעליים שהן יצירת אמנות שקופה, מעוצבת אשר "נוגעת לא נוגעת" ברגל האישה.  החומר השקוף הייחודי מעניק לתיקים מראה זוהר כמו מרחף באוויר, ובנעליים הוא מדגיש את היופי והצללית של כף הרגל הנשית.   

הליין המטאלי גם הוא מקבל מקום של כבוד על המדפים בקיץ הקרוב: הרשת משיקה את ליין הנעליים הזהובות אשר הולך לכבוש את הקיץ.  סנדלים, כפכפים, נעליים בכל הגבהים – מנעלי סירה ועד עקבי שפיץ, בגווני זהב וכסף מטאליים אשר יסנוורו כל מבט…

חידוש מרענן נוסף מבית "לאפייט" הינו בקטגוריית מגפוני הקיץ.  ברשת מגוון רחב של מגפונים ייעודיים לעונת הקיץ והאביב, בעלי צורה ייחודית אשר גם מחטבת את הרגל וגם דואגת לאיוורורה.  מגפוני הקיץ מגיעים בשלל צבעים, גזרות וגבהים ומתאימים בדיוק לעונה.

למידע נוסף היכנסו לאתר הרשת כאן

ניתן להשיג ב-7 סניפי הרשת:

תל אביב : גן העיר – אבן גבירול 71 , טל' 5279036 – 03

רמת גן : קניון איילון, טל' 6199436 – 03

כפר סבא : קניון בית יתיר, וייצמן 42, טל' 7450286 -09

ראשל"צ : קניון הזהב, טל. 03-9524987.

נתניה: קניון עיר ימים, טל: 09-7684007

קרית ביאליק: קריון, טל: 04-8742898

חיפה: מרכז פנורמה – שד' הנשיא 109,  04-8101696

 

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.