חדש – פלטה קונטור – פריימר – מברשת איפור – ספוגית הסיליקון – פודרה שקופה מבית ביוטיקייר

כמו בכל תחום, בעולם האיפור ישנם כל מיני טרנדים.

בכל עונה טרנדים מובילים באיפור שנצפו על מסלולי התצוגות בשבועות האופנה בעולם, מיושמים על ידי המאפרים המקצועיים והחובבות האיפור. 

אחד הטרנדים החמים הינו טרנד הבייקינג, שבעצם בעלות עור מעורב/שמן אימצו לאורך שנים, מבלי לדעת שיהפוך לטרנד לוהט. הבייקינג זה בעצם האפייה-תהליך שבו מפדרים את הפנים בשכבה נדיבה ואף מוגזמת ונותנים לפודרה לשבת על הפנים לכמה דקות.  מה שמשפר עמידות האיפור ויוצר אפקט מאט מהמם.

הטרנד מושלם לבעלות עם עור שמן ומעורב-שמן במיוחד כשהעור מתחיל להבריק לאחר מספר שעות ואז יש צורך בפידור, אך לא לעור יבש. לצורך הבייקינג חייבים פודרה בתפזורת. 

פודרה Loose Powder החדשה של ביוטיקייר היא פודרה קלילה, דקה, שקופה ונעימה למראה טבעי, המגיעה בארבעה פיגמנטים עדינים.  

הפודרה ניתנת לשימוש ב- 2 דרכים:

הראשון בשיטה המסורתית – גימור וקיבוע – הפודרה בבסיסה משמשת ל'פינישינג' – גימור סופי וקיבוע האיפור כתהליך אחרון. גם בסדרה הזו, הפודרה עדינה ומתאימה לכל מי שאוהבת גימור טבעי, נקי ומחמיא, מעניקה מראה מאט לעור, בייחוד לצילוםם ומנטרלת שמנוניות בעור.

והשימוש השני הינו בטכניקת האפייה ("בייקינג")-הטרנד שדיברתי עליו קודם: מניחים כמות נדיבה של פודרה שקופה בתפזורת באזורים מסוימים בפנים על גבי שכבה נדיבה גם כן של מייקאפ וקונסילר. מותירים את הפודרה כ- 5-10 דקות על העור. בזמן זהה הפודרה "נאפית" למעשה בחום הגוף ומתמזגת כליל עם שכבות האיפור שמתחתיה. כך היא מקבעת במהירות את המייקאפ והקונסילר וגורמת לכך שלא יבליטו חריצי קמטוטים, לא ייחסמו נקבוביות, כך יתקבל מראה  אחיד וטבעי ללא רבב! כשלב אחרון- בתום תהליך 'האפייה' יש להבריש ולהסיר את עודפי הפודרה שלא 'נאפתה' באמצעות מברשת איפור רכה ורחבה.

כמו כן, ניתן להשתמש בה לקיבוע שפתונים (הטפחת הפודרה מעל שפתון באמצעות האצבעות),שיפור בעמידות האיפור (הפודרה מקבעת ומאריכה את העמידות של מייקאפ קליל ואף מעצימה את אפקט הפריימר), טשטוש צלליות, סומק וקונטור (הנחת הפודרהה מונעת מעברי צבע חדים ומעניקה גימור מעושן). 

מחיר פודרה Loose Powder ביוטיקייר 8.90 ש"ח לתחולת 9 גרם.

טרנד נוסף נולד ברחבי הרשת אצל ביוטריות והינו טרנד האפטרשייב ופריימר. הפריימר הוא בעצם קרם אפטר-שייב גברי ועדין לאחר גילוח הפנים, הידוע בחתונותיו כמחטא ומרכך את העור. 

רשת Beautycare (ביוטיקייר),  צועדת קדימה והפכה את הטרנד למוצר אחד: ZerOne  – פריימר לפני המייק אפ ותחליב לחות לאחר גילוח – המתאימים לגבר ולאישה.

למי שאינה יודעת, פריימר (בסיס) מניחים מעל קרם הלחות ומתחת למייק-אפ. 

ZerOne הינו תחליב לחות עדין המכיל תמצית ריח מולקולרית בניחוח יוניסקס עדין ומאוד נעים (לגבר ולאישה). 

התמצית מכילה רכיב Iso E Super המתאים את עצמו לכל סוג עור. הוא אינו מכיל אלכוהול ולכן מתאים גם לעור עדין במיוחד. בנוסף, מכיל צמח הטפיוקה, אצות ים, גליצרין והשמן הצמחי, קמומיל וויטמין E.

המוצר אינו מכיל סיליקון ואינו צורב.

הוראות שימוש: 

לאחר גילוח – יש למרוח על העור ולהספיג בעדינות.  כפריימר לפני המייק אפ מומלץ להניח על עור הפנים בין כדקה עד שלוש דקות לפני תחילת האיפור. בסיס מעולה לאיפור, היות ומשפר את עמידותו. 

מחיר: 9.90 ₪ ל 100 מ"ל-אריזה נוחה לנשיאה בתיק ולנשיאות.

טרנד הקונטור (קונטורינג והיילייטינג) הינו חלק בלתי נפרד משגרת האיפור.

 הוא מחמם ומעצב את הפנים, מאיר ומרים אותם ועושה הצללות (משחק אור וצל).

רשת Beautycare (ביוטיקייר) קשובה לטרנדים החמים ברשת ומשיקה שתי פלטות קונטור להצללות והארות – האחת אבקתית דחוסה והשנייה רטובה וקרמית.

מהי הצללה/ הארה?

כשמם, הכוונה להאיר או להצליל אזורים ספציפיים בפנים על מנת להעניק תחושת פנים מפוסלים וחטובים יותר ורק באמצעות איפור כמובן. הגוונים הכהים מטרתם היא הצללה- כלומר מראה מחוטב, שקוע וצר. מנגד, צבעים בהירים משמשים להארה ומטרתם להאיר אזורים גבוהים שיבלטו וגם לצורך הסוואת כהויות. התוצאה- חיטוב מבנה הפנים באמצעות יצירת אשליה של פנים מפוסלים וחטובים יותר.

הוראות שימוש:

ליצירת תחושת עומק, חידוד מסגור והצרה יש להניח את הגוונים הכהים באזורים הרצויים כגון עצמות הלחיים, האף, קו הלסת והמצח. ליצירת הארות יש להשתמש בגוונים הבהירים באזורים כגון צדי הרכות, עצם הגבה, גשר האף ובמרכזז השפה להענקת תחושת נפח. ניתן לשלב ולטשטש בין הגוונים למראה טבעי.

גוון מבריק – משמש גם כהיילייטר להארה והרמה ויזואלית של עצמות הלחיים.

גוון צהוב (בננה)- ינטרל אפרוריות ויתאים לנטרול כהויות, במיוחד אלה עם תת גוון כחול, מחמיא לבעלות עור שחום ושזוף ויוצר הארות מרהיבות המצטלמות היטב.

גוון לבן – לשימוש על עצם הגבה וערבוב עם גוונים אחרים ליצירת טון רצוי.

(לנוחיות המשתמשת מצורף שרטוט המדגים את יישום הגוונים על כל צורת פנים).

הפלטה מכילה 6 גוונים קרמיים בעלי פיגמנט מעולה. 

מחיר: 19.90 ₪ .

כיום ספוגית הסיליקון הינה הטרנד הכי מדובר ברשת והיא נחתה בישראל ובבלוג שלי.

רשת ביוטיקייר קשובה לטרנדים הכי חמים ברשת ומשיקה בימים אלה את הספוגית הסיליקון המדוברת תחת השם EASYSPONGE. 

מדובר בספוגית האיפור הגיינית וחסכונית העשויה חומר סיליקוני, באמצעותו ניתן לנצל מירבית את המייק אפ בזמן השימוש, ומעניק כיסוי מלא. צורתה החלקה ונטולת החיתוכים מאפשרת דיוק וגימור מדהימים ללא סימני מריחה. ספוגית מעולה למריחת מייק אפ מוצק, נוזלי ולתכשירי איפור קרמיים. הסיליקון ממנו עשויה הספוגית, הנו רך ומאפשר אחיזה נוחה, תוך שעיצובו נעשה בהתאמה לתווי הפנים ולפיזור מייק אפ אופטימלי. יתרון נוסף הוא המרקם השקוף שלה- המאפשר שליטה מלאה על מינון החומר על הספוגית.

הספוגית מתנקה ברגע אחד, מאחר ואינה סופחת אליה את חומרי האיפור, באופן מהיר ויסודי וזאת באמצעות מים וסבון קוסמטי או באמצעות תרסיס לניקוי מברשות. עשויה חומר אנטי בקטריאלי/אלרגני ונטול לאטקס.

טיפים לשימוש: לטפוח את המייק אפ בטפיחות קלות כשצד הספוג הצר מיועד לאזורים צפופים, מתחת לעיניים, סביב האף והפה ואילו הצד הרחב ללחיים, מצח וצוואר. בתום השימוש מומלץ לרחוץ ולייבש בצל.

 מחיר 8.00 ₪

לרשת ביוטיקייר מברשות איפור מעולות וביניהן מברשת מקצועית שטוחה מספר 14.

מדובר במברשת עם גימור ראש שטוח ובעלת ידית עבה ובאורך בינוני, מיועדת לפיזור אבקות כמו ברונזר, סמקים ופודרות.

בשל היותה רכה, נעימה ופלומתית, משיער דמוי טבעי- מוצרי תפזורת אכן נמרחים באחידות ובמקצועיות.

בנוסף, ניתן להשתמש בה גם עם מוצרי אבקות דחוסות, או קרמים. מתאימה גם לטשטוש וערבוב מוצרים. 

המלצות לטיפול נכון במברשת:

ניקוי שיער המברשת חשוב – לפחות אחת לחודש, יש לרחוץ בסבון, שמפו או מרכך- לסחוט קלות ולהניח לייבוש על מעמד לייבוש מברשות או כשהסיבים כלפי מטה, על מנת  שהמים לא יחלחלו לידית.

מחיר: 12.90 ₪ 

המוצרים של הרשת באיכות טובה -תמורה טובה למחיר ההוגן, המתאים לכל כיס.

ניתן להשיג ב- 25 סניפי הרשת בפריסה ארצית. 

לפרטים אודות הסניף הקרוב היכנסו לאתר כאן

http://www.flights101.net

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.