ג'ל מינרלי לחיטוב הגוף ולטיפול בצלוליט מבית AHAVA

גורמים רבים משפיעים על היווצרות הצלוליט בעיקר בקרב נשים

החל מתזונה לקויה (דיאטות בזק, שינויים גדולים, תכופים ומהירים במשקל הגוף), איזון הורמונלי, גנטיקה, דרך מחסור בפעילות גופנית, חילוף חומרים איטי, ועד התייבשות, ועוד..

הצלוליט נוטה להופיע על הירכיים, הבטן, הישבן והזרועות. כדי למנוע הופעת צלוליט רצוי לשתות הרבה מים ולשמור על תזונה נכונה ובריאה, להתמיד בפעילות גופנית שמסייעת לבנות את מסת השריר ומפחיתה את אחוזי השומן בגוף ולהימנע מעישון שפוגם במראה העור וגורם להזדקנותו.

חברת טיפוחAHAVA משיקה בימים אלו את הטכנולוגיה החדשנית ביותר והמוכחת מחקרית לטיפול בצלוליט- Mineral Body Shaper Cellulite Control Gel – טיפול הצלוליט הראשון שנוצר.

מדובר בג'ל נוזלי רב-פעולות לטיפול ממוקד באזורי הצלוליט, הפועל באופן מכני לחיזוק מיצוק והחלקת העור, לצמצום ולהפחתה של המראה הגבשושי המאפיין את אזורי הצלוליט.

לדברי היצרן:

הפורמולה של הג'ל המועשרת בריכוז הגבוה ביותר של מינרלים מים המלח (79.5% של Osmoter™ פטנט בלעדי של AHAVA) ופעולתו מועצמת על ידי האפליקטור הכדורי המיועד לטפל ולשפר את מראה הצלוליט ואת מוצקות העור. הנוסחה משפרת באופן משמעותי את רמות הלחות בעור, ושומרת על מראה עור צעיר וגמיש וזאת הודות לנוסחה המכילה:

מלח נוזלי מים המלח (פטנט #122776) – ההרכב המינרלי האחד והיחיד לאיזון מחדש של העור, בדרך הטבעית.

הידרוקסיטיל צלולוז – מרכיב מבוסס ג'ל – פולימר המופק מסיבי צלולוז (קנה סוכר) באמצעות תהליך מבוקר של hydrophilization – לב לבו של פטנט המלח הנוזלי של AHAVA. זהו רכיב מרכזי בנוסחה, המאפשר ליצור ג'ל שקוף ויציב, שבבסיסו Osmoter™, בעל ריכוז המינרלים הגבוה ביותר (בעיקר מגנזיום וסידן).

דונליאלה סלינה – אצה מים מלח. מקור טבעי ורב עוצמה של נוגדי חמצון: ריכוזים גבוהים של בטא קרוטן ההופך לויטמין A בעור. מוכחת כמחליקה את פני העור וכמחזקת את ההגנה מפני נזקי קרינת השמש והרדיקלים החופשיים המובילים להרס תאי העור.

תמצית שמן קליפת אשכולית – עשירה באופן טבעי בנוגדי חמצון ובפיטוכימיקלים המפחיתים סטרס חמצוני ודלקת. נחשבת כ"מנקה רעלים" טבעי ויעיל הנספג בקלות אל תוך העור. מחזקת את חסינות העור מפני גורמי מתח פנימיים וחיצוניים. אפקט הקילוף העדין שלה משפר את מרקם העור ויוצר מראה כללי צר יותר.

מומלץ לשלב כחלק מתהליך כללי של הרזיה וצמצום היקפים, ויפה שעה אחת קודם לקיץ!

מעשית:

המוצר מגיע באריזת שפופרת מודרנית, חדשנית ונוחה לשימוש.

בחלקה העליון האריזה נראית כמו שפופרת של קרם ובחלקה התחתון נמצא האפליקטור "Penta-roller" המורכב מ-5 גולות עיסוי (כדוריות זכוכית),

המפעילות גירוי מכני לאזורי הצלוליט, המעסה את העור ומאפשר להעצים את יעילות הנוסחה.

מיד עם פתיחתו התגלה ניחוח נעים – הדרים לייט משהו.

הג'ל הנוזלי מגיע במרקם עשיר, הנספג במהירות.

מאוד אהבתי את האפליקטור עם גולות עיסוי, המעסה את הג'ל לתוך העור, מה שגורם לזרימת דם מוגברת, ומותיר אותו לאחר שבוע של שימוש על איזור הישבן ומאחורי הרגליים רך ומוצק יותר.

בהחלט אמשיך להשתמש במוצר ואדווח בהמשך. 

אופן השימוש:

השתמשי באופן יומיומי (בוקר וערב) במהלך המקלחת על עור רטוב או יבש. סובבי ולחצי על האפליקטור למצב ON, לחצי בעדינות על השפופרת כדי לשחרר ג'ל. עסי במשך 2-1 דקות על האזורים הרצויים ושטפי במים.

ניתן להשיג בחנויות רשת AHAVA, רשת סופר-פארם, חנויות פטור ממכס וחנויות נבחרות.

מחיר מומלץ לצרכן: Mineral Body Shaper לתכולת 200 מ"ל – 200 ₪ (לפני הנחות הקמעונאיות.)

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.