וי שוז – קולקציית קיץ 2017 של רשת WESHOES

רשת WESHOES הידועה בשמה הקודם CROCS&MORE,
הינה חברת MULTI BRAND המציעה לצרכן מגוון מותגי נעליים ומשיקה בימים אלו את קולקציית קיץ 2017 מלאת סטייל.

העונה WESHOES שמים דגש על כל המגמות הבולטות בעולם האופנה ומשלבת אותן עם סגנון החיים של החברה המודרנית אשר נמצא תמיד בתנועה. הגזרות הספורטיביות לצד האלגנטיות, עיצובים חדשים אשר מחליפים את הסניקרס הקלאסיות והמוכרות, צבעוניות עזה ומהפנטת לצד הצבעים העדינים והרגועים ובכך הופכים את הקיץ לנעים יותר עם צבעי הפסטל, הזהב והברונזה שלוקחים חלק ניכר בקולקציה.

הקולקציה של וי שוז  לקיץ 2017 כוללת לצד נעלי מותג CROCS מגוון רחב של נעלי מותגים מובילים מהעולם כגון ROCK SPRING, דזיגואל (בבלעדיות), Blundstone ,Ballina ,ROCKET DOG ועוד..

מדובר בקולקציה צבעונית ומתאפיינת בנעליים נוחות וגמישות. נעלי קרוקס מתאימות לנשים, לגברים, לבני נוער וגם לילדים.

כמידי עונה, גם בקולקציה החדשה WESHOES מביאה לידי ביטוי את שלושת האלמנטים החשובים ביותר: נוחות, חדשנות ואופנה.

ערכי הליבה של נעלי Crocs היו ונשארו מחויבות לייצור מוצר קל משקל, נוח, אופנתי ושימושי.

מלבד המותג קרוקס, הנה כמה מותגים שאהבתי במיוחד:

ROCK SPRING-מותג אירופאי המייצר את דגמיו בעבודת יד מחומר אלסטי ייחודי, אוורירי ונושם הניתן לכיבוס. כל דגמי Rock spring עם מדרך זיכרון ייחודי "Memory Foam" הזוכר את טביעת כף הרגל ובכך מותאם המדרך בצורה אופטימלית לכף הרגל. נעלי Rock Spring בעיצוב ייחודי ומדליק המאפיין את כלל דגמי החברה. עיצוב זה מספק אוורור מרבי של כף הרגל והופך את הנעל למושלמת לימי הקיץ החמים. מדרסי הנעל מעוצבים ומספקים תמיכה מצוינת ונוחות לכף הרגל לכל שעות היום.

Desigual-מותג האופנה הידוע בסגנון הקז'ואל. 

Desigual ידועים בשפה העיצובית הנועזת שלהם עם שימוש בחומרים לא בהכרח בדרך המקובלת שלהם ולכן מאופיינים בשילובי טלאים, הדפסים עזים, גרפיטי ואמנות חדשנית, כתמי צבע ראוותניים, וכמובן עיצובים א-סימטריים שמהם נולד גם שם המותג עצמו שפרושו- לא שוויוני/לא סימטרי. (חנויות המותג גם מעוצבות גם כן בשפה זאת). הדגמים הייחודיים אופטימיים וצבעוניים ומבטאים את רוח המותג – La Vida es Chula – החיים הם מהממים! זו האינטרפרטציה שלהם לאופנה ולחיים עצמם, והפילוסופיה שמובילה את החברה ומבוססת על חיוביות, סובלנות, מחויבות והרבה כיף. החיים אמיתיים, מלאים בצבע, שמחה ופנטזיה. רוח זאת באה לידי ביטוי גם בסלוגן המותג- We Dress People Not Bodies…

הדגמים מבטאים את האישיות האדם והשמחה הפנימית שנמצאת בו.

העונה הרשת מציגה 2 מותגים פרייבט לייבל נבחרים :

CANDY – הינו מותג אופנה ולייף סטיל לילדות בעל נוחות מרבית והקפדה מלאה על איכות החומרים, עיצוב הנעל וגמישותה.

SEVENTY NINE – מותג אופנה לנשים וגברים המציע קשת רחבה של הטרנדים הכי חמים בעולם האופנה וגורם לכל אאוטפיט להיראות ולהרגיש מושלם מבלי להתאמץ.

טווחי מחירים :

120 – 650 ₪

את הקולקצייה החדשה ניתן להשיג ברשת חנויות ברחבי הארץ ובחנות האינטרנט כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.