אימלדה – סדנאות עיצוב נעליים

מי מאיתנו לא חולמת לעצב לעצמה נעליים לפי טעמה האישי, כאלה

שבטוח לא תמצאו באף ארון נעליים, נעלי חלומות רק שלנו: "אחד, יחיד ומיוחד!"

נעליים, יומיומיות כמו גם נעלי ערב, הן פריט חובה לכל אישה. הנעליים הן עולם ומלואו וככאלה הן מככבות בסדרות טלוויזיה וסרטי קולנוע. מעצבת הנעליים שני מיפאנו-חסין שעומדת בראש מותג הנעליים המצליח והאהוב "אימלדה" השוכן בשרונה תל אביב,

תמונה:

שמכירה נעליים מלפני ולפנים, תגשים לכן את החלום, היות ופתחה החודש בסטודיו שלה סדנאות עיצוב נעליים שמיועדות לפאשניסטות ולחובבות ה- DIY. בשלב זה מתקיימות באימלדה – שרונה תל אביב 2 סדנאות מדי חודש, לא כולל סדנאות פרטיות וסדנאות סגורות לקבוצות של נשים החוגגות יחד ימי הולדת, מסיבת רווקות וכדומה.

לפני שבועיים לקחתי חלק בסדנה ועיצבתי לעצמי את נעלי החלומות שלי.

תמונה:

תמונה:

תמונה:

תמונה:

בחרתי עור זהב נוצץ במיוחד ממגוון רחב של עורות

תמונה:

ושילבתי ניטים מרובעים (דמוי ולנטינו)

כך הן יצאו:

תמונה:

תודו, מאלפות!!!

בין הסדנאות שמציעה אימלדה:

סדנת "פריס" – הדגם הוותיק, הקלאסי, ובין הנמכרים ביותר של אימלדה הוא נעלי "פריס" בעלי עקב קטן וגזרה סקסית. הסדנה אורכת כשעתיים וחצי של למידה, יצירה והשראה והיא מתקיימת בסטודיו הסדנאות בשרונה. הסדנה בהדרכתה של מעצבת המותג ובליווי צוות מקצועי

מחיר: 750 ₪.

סדנת כלות –  פאשניסטה אמיתית לא תוותר ביום החשוב ביותר, יום החתונה שלה, על כל הפרטים הקטנים וכפי שמשקיעים זמן ומחשבה על שמלת החלומות, איך אפשר שלא להשקיע באותה המידה לפחות גם על הנעליים?

סדנת נעלי הכלות מתקיימת בסטודיו פתוח אליו הכלה מוזמנת להגיע עם מלווה (אמא, אחות, חברה) ועל בסיס פגישה אישית אחת על אחת עם המעצבת. בסדנה תלמד כל כלה על עיצוב הנעל ותיצור לעצמה  את נעלי הסינדרלה שלה.

כל כלה מוזמנת לבחור את הדגם שהיא חולמת עליו, מתוך הקטלוג הקיים של המותג או פרי דימיונה אותה תיצור בשיתוף המעצבת הכולל את הגזרה המועדפת, העקב המדויק הרצוי וכן הלאה.

מחיר: 1100 ₪ לסדנה פרטית (מועד נקבע בתיאום אישי עם הכלה).

סדנת כפכפים – הנעליים האידיאליות לקיץ הישראלי. הסדנה מתאימה למי שרוצה ליצור את הכפכפים המיוחדים שלה, באמצעות עורות על פי בחירתה, בגזרה המיוחדת לפי טעמה ועם אפליקציות ואבנים מיוחדות.

הסדנה נמשכת כשעתיים בסטודיו הסדנאות בשרונה והיא כוללת עבודה על גבי אימום, בחירת מודל, גזרה וסוליה, עבודה עם עורות ויצירת כפכפי חלומות ייחודיים.

מחיר: 499 ₪.

סדנת אוקספורד – נעלי האוקספורד הן נעלי גברים שגרסתן הנשית שלהם הופיעה כהתרסה פמיניסטית כלפי הממסד השמרני באנגליה. בסדנה נלמדים האופי והמוטיבים הקלאסיים שמאפיינים את נעלי האוקספורד ובהם משתמשים לעיצוב זוג הנעליים הייחודיות של כל משתתפת.
ניתן יהיה לבחור אימום שפיץ שטוח, שפיץ עקב של 5 ס"מ, או עגול שטוח.

מחיר: 750 ₪.

ניתן להירשם לסדנאות בחנות בטל': 03-6565010 או באתר כאן 

בנוסף, בחנות של אימלדה תמצאו מגוון רחב של נעליים איכותיות ומעוצבות. שווה גיחה!  

הנה על קצה המזלג:

תמונה:

תמונה: תמונה:

תמונה:

תמונה:

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.