חדש – קרם גוף וקרם ידיים לשיפור גמישות ומוצקות העור – VISIBLY RENEW – ניוטרוג'ינה

העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף, המכסה כמעט את כל שטחו של

הגוף ותופס 15% ממשקלו. לכן מאוד חשוב לשמור עליו ולטפחו.

בדומה לעור פנים, מאזן הלחות בגוף מושפע משינויי הגיל והתבגרות העור, חשיפה לקרני UV, שינויי מזג אוויר, גנטיקה וגם מהרגלי תזונה. כל הגורמים הללו משפיעים רבות על העור שנוטה להתייבש ומאבד מגמישותו ומחיוניותו..

מותג הטיפוח ניוטרוג'ינה, מרחיב את סדרת מוצרי טיפוח הגוף ומשיק בימים אלו בישראל את סדרת VISIBLY RENEW.

מדובר בסדרת טיפוח לגוף ולידיים המכילה מינרלים המגבירים את הייצור הטבעי של הקולגן ומסייעים בשיפור גמישות העור בתוך כ- 10 ימים.

הסדרה כוללת קרם גוף וקרם ידיים המכיל מקדם הגנה SPF20, המעניקים לחות מוגברת לעור יבש, הודות לטכנולוגיה חדשה המזינה את העור בלחות עם מינרלים פעילים המסייעים בהגברת ייצור הקולגן, שהינו חלבון סיבי אשר תומך ומחבר בין רקמות גוף שונות, מעניק לחות לעור ומשפר את הגמישות שלו. 

קרם גוף  VISIBLY RENEW לעור יבש-מכיל מינרלים המגבירים את הייצור הטבעי של הקולגן, מספק לחות מוגברת ומסייע בשיפור הגמישות של העור תוך 10 ימים בלבד ובאופן מורגש ונראה לעין.

בתחליב מגיע באריזת בקבוק עם משאבה. בעל מרקם שאינו שמנוני, נספג בקלות ובמהירות ומותיר את העור נעים ורך למגע, עם ניחוח עדין. 

מחיר: 45 שקלים ל 400 מ"ל.

קרם ידיים ויזבלי רניו הכולל מקדם הגנה 20 SPF-מסייע בשיפור גמישות של העור ומונע הופעת כתמים חומים – בעל נוסחה חדשנית המכילה מינרלים פעילים ומקדם הגנה SPF 20 להגנה מפני השמש.

הקרם נספג בקלות ובמהירות ומותיר את העור נעים ורך למגע.

מחיר: 35 שקלים ל 75 מ"ל.

ניתן להשיג ברשתות הפארם ובחנויות המתמחות.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.