חדש מאחוה : ממרח חלוה – קצפיות מרנג בטעם וניל ותות – עוגיות השוקולד צ'יפס

חברת אחוה, היצרנית של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה בימים אלו מוצרים חדשים ומפנקים:

ממרח חלוה, קצפיות מרנג בטעם וניל ותות ועוגיות השוקולד צ'יפס.

ממרח החלוה הינו מעדן שומשום למריחה, טעים ומשובח, המכיל 50% טחינה גולמית, אידיאלי לתזונה כממרח בתוך כריך, במהלך שעות הלימודים וכארוחת ביניים. ממרח חלוה של אחוה בעל מרקם עשיר, אינו מפריש שומן, נימוח ונמס בפה. הממרח שומר על טריותו לאורך זמן, מצטיין בטעם עשיר ומרענן, אינו דביק ובעל מרקם אחיד המאפשר הנאה צרופה מהטעם הייחודי של החלוה.

ממרח החלוה מבוסס על זירעוני השומשום הטבעיים (50%), מאפשר ליהנות מכל היתרונות התזונתיים של השומשום בצורה קלה, ובשילוב יומיומי עם הטעם האהוב והמוכר של החלוה. ממרח החלוה עשיר בחומצות שומן חיונית ומכיל ערכים תזונתיים חשובים בתזונה יומיומית כמו: חלבון, סיבים, סידן וברזל.  יתרון נוסף של הממרח הוא היותו דל נתרן, דבר חשוב מאד בעולם בו אנו מנסים כל הזמן להתמודד עם כמות הנתרן (מלח) הגבוהה שהמזון מסביבנו מכיל.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 12 – 10 ₪ לאריזת 400 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

קצפיות אחוה עשויות מרנג בטעם וניל ותות, ללא שומן וכ- 15 קלוריות בלבד ליחידה. מהוות פינוק מתוק וטעים, לצד קפה ושתיה חמה, בארוחת ביניים מתוקה וכשמתחשק משהו מתוק, ללא מספר רב של קלוריות. הקצפיות נמכרות באריזת 180 גרם, המכילה קצפיות לבנות בטעם וניל וקצפיות ורודות בטעם תות. להנאה מושלמת לילדים ולמבוגרים.

כשרות: בכשרות הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה).

מחיר מומלץ לצרכן: 11 ₪ לאריזת 180 גרם. 

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

עוגיות השוקולד צ'יפס החדשות מבית אחוה טעימות ונימוחות בפה ובעלות טעם עשיר של אפייה ביתית. העוגיות מכילות 37% שוקולד צ'יפס וחומרי גלם איכותיים נוספים, המעניקים לעוגיות את טעמן העשיר והנפלא. העוגיות משווקות באריזת נוחות של 200 גרם, מתאימות לאירוח, כקינוח ולילדים במסיבה בבית או בחוץ. אני מביאה לילדים לבית הספר לנישנוש בהפסקו.ת

כשרות: בכשרות הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה).

מחיר מומלץ לצרכן: 6 ₪ לאריזת 200 גרם. 

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות. 

במשפחתי אהבו מאוד את 3 המוצרים הטעימים להפליא.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.