סקירה – REVITALIFT FILLER HA – סרום היאלורוני להשבת הנפח לעור – LOREAL

אם הזדקנות הינה דאגה העיקרית שלכם (זה לגמרי הדאגת היופי העיקרית שלי) כדאי שתקראו את הפוסט,

כי לוריאל פריז יצרו מה שדי נראה כפריצת דרך. אנחנו מדברים על סרום המכיל ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית טהורה, פי 10 בהשוואה לקרמים של לוריאל פריז. (הריכוז הכי גבוה שהמותג השתמש עד היום בכל מותגי LOREAL אפילו ביוקרתיים ביותר.) 

נשים רבות מודאגות מנפח פניהן. אנו רוצות פנים עגלגלות ומוצקות כפי שעורנו נראה בהיותנו תינוקות או אתפשר גם על שנות ה-20 המוקדמות.

כיום, יותר ויותר נשים פונות לטיפולי אסתטיקה במטרה לשפר את מראה עור הפנים, כגון איבוד נפח, המתבצע ע"י הזרקה של חומצה היאלורונית.

מדובר בהזרקה ברישות עדין, לאזורים שונים בפנים הנראים מקומטים. ההזרקה מבוצעת לליבת הדרמיס במטרה להחדיר לחות חזרה לעומק העור לטווח ארוך. הזריקות גורמות לעור להתמלא ומחזירות לו בהדרגה את הנפח שאבד, תוך השגת תוצאה המעניקה לו מראה טבעי ביותר.

חומצה היאלורונית הינה סוכר מורכב-רכיב חיוני הנמצא בעור באופן טבעי. זהו חומר היסוד של סביבת ההתפתחות החוץ-תאית שבה טובלים תאי הדרמיס והאפידרמיס. חומצה היאלורונית מסוגלת להכיל מים בכמות הגדולה פי 1,000 ממשקלה. מעל ומעבר לתפקידה כמחדשת לחות, היא מסייעת בשמירה על נפח העור וקפיציותו.

עם העלייה בגיל, רמות יצור של החומצה היאלורונית פוחתות כחלק מתהליך ההזדקנות, והירידה בכמותה היא האחראית הישירה לכמה מסימניו הבולטים ביותר של תהליך ההזדקנות – התקמטות העור ושחיקת הסחוסים.

הזרקת חומצה היאלורונית מספקת נפח מיידי ומגרה הקולגן הטבעי שבגוף ולא נותנת לקמט להתפתח. 

בהשראת הזריקות הדרמטולוגיות, יצרו מעבדות לוריאל פריז סדרת REVITALIFT FILLER בעלת 2 מוצרים: סרום

וקרם יום.

לסרום אפליקטור חדשני דמוי מזרק, המעניק את המינון האידיאלי לשימוש יומיומי. אריזה זו מגנה על הפורמולה ההיאלורונית מפני חשיפה לחמצן ולאור, על מנת לשמרה היטב.

הסרום מכיל תמצית מרוכזת של חומרים פעילים, במרקם עדין ומרענן.

נספג במהירות, ללא תחושה דביקה או שמנונית. הסרום נבדק דרמטולוגית ומתאים לכל סוגי העור.

שימוש יומיומי בסרום מעניק לעור הפנים יותר נפח באופן אינטנסיבי, לקבלת מראה פנים צעיר ומלא יותר.

ניסיתי את הסרום למשך שבוע ועם שימוש ראשוני העור הרגיש חלק ומלא יותר. אמשיך להשתמש ואדווח בהמשך.

הוראות שימוש:

למרוח בבוקר ו/או בערב את רויטליפט פילר סרום [HA], לבדו, או בטרם מריחת קרם היום, ליעילות מוגברת בזמן קצר. יש למרוח מספר טיפות עם קצות האצבעות על כל הפנים ולהשאיר מספר שניות לפני מריחת הקרם.

תכולה: 16 מ"ל

סרום רויטליפט פילר יימכר בחודש ינואר 2016 במחירי הכרות: 120₪ ליחידה, במקום 220 ₪ ליחידה.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.