סדרת OSiS+ Refresh Dust החדשה של שוורצקופף פרופשיונל מבית קונצרן הנקל

שיערנו, כמו פנינו/ציפורנינו וכד' הינו כרטיס ביקור שלנו כלפי הסביבה, לכן חשוב לטפחו ככל הניתן.

עיצוב השיער מהווה חלק בלתי נפרד מטיפוחו, אך לפעמים אנו מבקשות שינוי. בין אם זה בצביעת שיערנו דרך תסרוקת חדשה לבן עיצוב בלתי שגרתי.

"שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל משיקה בימים אלו שלושה מוצרים חדשים בסדרת OSIS+ לעיצוב השיער, שיעניקו לכם השראה וללא ספק יפיחו מרץ ויצירתיות בחיי היומיום שלכם. באמצעות המוצרים החדשים תוכלו לממש את כישוריכם היצירתיים, תגלו את אישיותכם והסגנון הייחודי לכם ותרגישו כאילו יצאתם היישר ממסלולי תצוגות האופנה.

מגוון המוצרים החדש כולל שמפו יבש OSiS+ Refresh Dust וכן השקת תת הסדרה OSiS+ Session Label עם שני מוצרים חדשים- ספריי מלח לעיצוב פרוע של "הרגע יצאתי מהים" וספריי לשיער מהדור החדש לאחיזה בינונית, עם נוסחת ייבוש מיידי המאפשרת פיזור אחיד של הספריי על השיער, ביחד עם ייבוש מיידי ואפקט זיכרון צורה.

אוסיס רפרש דאסט – OSiS+ Refresh Dust הינו שמפו יבש, המעניק נפח ולריענון העיצוב.

השמפו היבש OSiS+ Refresh Dust הינו מוצר יופי חיוני למעצבי שיער ולנשים עם מודעות אופנתית, כאחד ולאלו המבקשות לחסוך זמן, אך להיראות במיטבן. הוא מצוין לריענון השיער בין החפיפות או כדי להעניק לשיער יותר נפח באופן מיידי וכן אחיזה ומבנה לפני עיצובו. השמפו היבש מכיל אבקה דקה במיוחד עם רכיבים משופרים, מצטיינת בניחוח רענן ונעים וניתן לרסס אותה בקלות באופן אחיד על פני השיער. לנוסחה המכילה עמילן אורז, יש תכונות ספיגה מצוינות. היא מסלקת מיד את השמנוניות בשורשים ומרעננת את השיער עד לחפיפה הבאה. הודות לכך, השיער זוכה לנפח יוצא מהכלל, נותר רענן לאורך זמן וקל יותר לעיצוב.

שמפו OSiS+ Refresh Dust משמש גם ככלי עזר לעיצוב השיער. הוא מעניק נפח, מבנה ואחיזה טבעית לשיער. כאשר נעשה בו שימוש על שיער חפוף הוא מעניק אחיזה טובה יותר ומקל על עיצוב השיער וכן מהווה מוצר מושלם ליצירת עיצובי שיער עתירי נפח או תסרוקות אופנתיות, לא רק בסלון לעיצוב שיער אלא גם בבית.

הוראות שימוש: נערו את המיכל היטב לפני השימוש. רססו את המוצר בהתזות קצרות ושוות לתוך שורשי השיער ממרחק של כ-20 ס"מ. ניתן לרסס על שיער יבש או רטוב. השאירו אותו להתייבש במשך שתי דקות ואז הברישו היטב את השיער להסרת משקעים כלשהם.

הערה: בזמן הריסוס מתפזרת על השיער אבקה לבנה אותה יש להבריש מהשיער בעזרת מברשת.
מחיר- 108 ₪ ל- 300 מל'.

מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ,  לבירור נקודות מכירה "שוורצקופף פרופשיונל": 1-800-33-33-22

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.