רעיונות למתנה לחג – בשמים – Givenchy – TOUS – HALLOWEEN – BRITNEY SPEARS – PACO RABANNE – YSL

חגי תשרי בפתח ומה יותר טוב מלפנק את יקיריכם במתנה מפנקת, אישית ומכל הלב והנשמה.

הפעם, ריכזתי עבורכם רעיונות למתנה ריחנית במיוחד…

Givenchy Dahlia Divin

מותג היוקרה ג'יבנשי חושף בימים אלה את הבושם לנשים החדש שלו, הנקרא Dahlia Divin, המוצג ע"י זמרת והמוזה של הניחוח-אלישייה קיז.

הדליה האלוהית כעת מוגשת בגרסת או דה טואלט חושנית ויוקרתית.

לדברי היצרן:

ניחוח של זהב, כמו סם חיים המבטא חושניות טהורה.

ניחוח של אלה מודרנית הזורחת כמו השמש, שובה את הלב על ידי הנוכחות האלגנטיות והקוטור שלה.

הקסם של ג'יבנשי, מוטבע על ידי סמל יקר: חוט זהב המזכיר אופנת עילית . הוט קוטור אמיתי. מזהב לזהב ורוד …

הדליה דיוויין או דה טואלט היא ניחוח עסיסי, עצי ופרחוני, המשלב פיתוי עז עם אופי נועז.

התפרצות של תווים עסיסיים שטופי שמש, עסיסיות של פירות ורודים בצבע זהב, תפוז דם ואפרסק ריחני, ומנגד, זר של יסמין וורוד שפורח בתשוקה. ואז, משב סודי של מושק וניל חושני ו אלמוג המותירים את חותמם באלגנטיות נצחית. ניחוח של זוהר מושלם,  בין הזהב לניחוח.

הבקבוק האייקוני של הדליה הופך לזהב ורוד בגרסת האו דה טואלט. העיצוב החדש מודגש על ידי אור טהור שזורח ומלוטש, יקר כמו גביש.

בגוון ורוד/ האפרסק של הבושם, החוט הוורוד של או דה טואלט זהב עוטף את צווארו של הבקבוק כמו תכשיט.

זהב ורוד מודרני ועדין …הגוון הנשי ביותר מבין שלושה הסוגים של זהב!

מעשית:

בושם ג`יבנשי Dahlia Divin החדש EDT (או דה טואלט) ארוז בקופסא לבנה מעוטרת סביב עם קווים בצבע בז' וזהב, בעל ריח מעט חריף בהתחלה, אך לאחר מספר דקות נשאר ניחוח עוצמתי, שלא ניתן להתעלם ממנו.

הבושם משדר יוקרה, לאישה שרוצה להפגין נוכחות.

Dahlia Divin מחיר לאחר הנחה : 299  ₪ לתכולת: 50 מ"ל

Dahlia Divin מחיר לאחר הנחה : 372 ₪ לתכולת : 75  מ"ל

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם.

מותג המעצבים הבינלאומי Yves Saint Laurent בושם חדש לנשים תחת השם BLACK OPIUM.

איב סאן לורן יוצא בהצהרת נשיות חדשה ומשיק גרסה מיוחדת לבושם האיקוני "אופיום" משנת 1977- " בלאק אופיום " המהלל את החושניות המסתורית של הנשים.

הבושם מבטא עצמאות, מיועד לנשים הממציאות את עצמן מחדש בכל רגע. נועזות, פראיות, דינמיות, אנרגטיות ומרתקות, נשים הלוקחות סיכונים. בושם מיוחד, מושך, ומקורי. מדבר על חיפוש האחר האסור, לקיחת סיכונים ותחושת התשוקה של תמיד לרצות יותר "בלאק  אופיום" – קלאסי ומהמם, נצחי ועכשווי. לנשים האומרות "כן" לסגנון, ליופי, למסתורין ולתשוקה. לפי דעתי הוא כלל לא דומה לאופיום המפורסם ואנכי מעדיפה את הגרסה המודרנית על פני הגרסה המפורסמת כל כך.

הבושם "בלאק אופיום"  נוצר ע"י רוקחי הבשמים נטלי לרסון, מארי סלמניי, אונורין בלאן ואוליבייה קרספ. ממכר כמו מנת הקפאין הראשונה, עם פרחים לבנים מחשמלים הקושרים את הכל יחד.

התעוזה מגיעה בראש ובראשונה דרך הבחירה הייחודית של המרכיבים תווים צלולים של אגס, פולי קפה, וניל ופוטצ'ולי מהווים התמכרות של נקטר אסור.

הבושם מגיע בבקבוק המרובע, מעוצב כמהדורות האחרונות של אוסף האופיום.

הבקבוק של בלאק אופיום בעל גימור נוצץ של אבקת כוכבים בשחור מאט, שמקנים לו מראה גלאם רוקיסטי.

במרכז הבקבוק המרובע והאיקוני של אופיום לב עגול ונשי. בולט בחוסר ההתאמה שלו לסביבה ואז, טבעת האש בליבו, זהב לוהט, נשי הבוער באנרגיה, ועם זאת ברכות ובתחכום – אצילי וקריר.

הבקבוק בתוכו מהדהד כוח משיכה ופיתוי תלת מימד של הנוזל יקר ערך, ארוז בקופסא שחורה ומפוארת, עם לוגו YSL בשחור מנצנץ והשם BLACK OPIUM בזהב ורדרד מעודן.

ללא ספק מדובר בבושם דומיננטי, שמשאיר אחריו שובל של ריח מתקתק, סוחף במסתורין שלו ומבטיח לקחת את מי שמשתמשת בו למסע מרתק.

מחיר מומלץ לצרכן:

50 מ"ל  514 ₪

90 מ"ל  656 ₪ 

ניתן להשיג ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, אפריל וניו-פארם ברחבי הארץ.

FLOWER BY KENZO L'ELIXIR-הפרח הלוחמני, הבושם החדש לאישה מבית KENZO.

מדובר בבושם שנוצר בהשראת שדה שושנים בבולגריה ע"י הבשם, אלברטו מוראליס.

"השושנה הבולגרית היא ייחודית, יש לה חותמת המזוהה אתה בלבד, היא עשירה וחושנית, אין דומה לה בנשיות. כל קטיף של שושנים מגלה ניחוח ייחודי, ותמיד מפתיע אותי".

הבושם החדש  FLOWER BY L'ELIXIR הוא הביטוי התוסס ביותר לעוצמת הפרחים, הבשרניות  והעסיסיות אשר מעניקים לבושם את עוצמתו הייחודית.

בושם – הניחוח:

פטל בשרני פורץ את התו העליון, מודגש על ידי מנדרינה תוססת.

התמצית של השושנה הבולגרית מועצמת על ידי פריחת התפוז לניחוח חלק ומלהיב, אשר מעניקה לתו הלב ניחוח יקר ערך וענוג.

תמצית של ואנילה בורבון, עם החושניות המתקתקה של הפרלינים הופכים את בסיס הבושם  לממכר.

כמובן שהאקורד הפודרתי, מהווה את החותמת הסמלית.

הבקבוק:

זוהר חדש. כדי לחגוג את שיקוי החיים, האמן סרז' מאנסו העניק לבקבוק זוהר ייחודי.

בקבוק מקומר בגוון אדום עמוק, זוהר עם פס זהב לאורכו, כאשר את פקק הבקבוק מעטר פרג זהוב.

האריזה החיצונית, מתאימה כמו כפפה ליד, מדגישה את הפרג, הנפרש לאורכה בזהב נוצץ.

מחיר לצרכן: 350 ₪, לתכולת: 50 מ"ל 

מחיר לצרכן: 479.4 ₪, לתכולת: 100 מ"ל  

להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

      הזמרת בריטני ספירס חושפת את הצד החושני ביותר שלה ומשיקה בושם חדש תחת שם: Fantasy BRITNEY SPEARS™ Intimate Edition בהשראת קולקציית הלבשה תחתונה….

ניחוח חושני וארומטי, החושף את הצד שלה, כאשר הווילונות סגורים ואורות הזרקורים עמומים.

הניחוח:

בושם רומנטי ומפתה, בו תווים פרחוניים חושניים ומתוקים עוטפים את העור, מוכנים לפנטזיה האינטימית שלך להתחיל.

שילוב תערובת של ליצ'י עסיסי, עלי סיגליות ונגיעת לימון איטלקי חושף תו חושני. מערכת יחסים מפתה נרקמת ועוטפת את לב הבושם עם שושנת העמקים, יסמין מעודן וסוכר חום, ונכנע לתשוקות הסודיות ביותר שלך. חלומות הופכים למציאות כאשר וניל, ומושק לבן מרקדים בבסיס הבושם.

האריזה:

האריזה של הבושם חושפת פרשנות יפהפייה של קולקציית הלבשה התחתונה. בקבוק לבן מקושט עם צווארון טבעת בגוון ורוד זהוב וקריסטלים ורודים. האריזה מעוטרת בדגשים מתחרה מפנקת המעניקים נגיעה של רומנטיות.

מחיר לתכולה של 199 ₪, לתכולת 100 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

 

המותג הספרדי בית דל פוזו משיק בימים אלו גרסה חדשה לבשמי הדגל של המותג תחת השם HALLOWEEN TATTOO – הלואין טאטו! קסם, מסתורין, רוח נעורים, נפש חסרת פשרות, תשוקה לחוויות חדשות ונועזות- כל אלה מאפיינים את הבושם החדש. הקעקוע משתמש בגוף האנושי להעברת מסר מסוים. קעקוע הוא לא רק סמל: הוא מתקשר הודעה דרך החריטה שלה, ואנו מטמיעים את הניחוח שלנו, מתקשרים אותו, על הגוף. הלואין טאטו מציג את האלמנטים של העולם הקעקועים מנקודת מבט אסתטית, אופטימית וחיובית. אנו אוהבים לנפץ סטריאוטיפים ומוסכמות…. האריזה השחורה האלגנטית של הבושם עומדת בניגוד לגרפיקה באותיות המודגשות, לגולגלות, לפרחים ולפרפרים בגוון המטאלי. הקווים הישרים של הלוגו המקורי הותאמו לסגנון המקובל היום, כאשר המילה טאטו כתובה בכתב מקושט. הבושם לאישה פרחוני-פירותי, חושני וחם באותו הזמן בושם שמעטר את העור שלך כמו קעקוע מפתה, תו פרחוני של שושנה טבעית משתלב עם ניחוחות עסיסיים של פינה קולדה, אגס טרי ופלפל אדום, מוסק מפתה, זרעי טונקה מתוקים וסנדלווד קטיפתי עוטפים את הגוף שלך בהילה חושנית שלא ניתן לעמוד בפניה. מחיר לצרכן :199 ₪, לתכולת 100  מ"ל הבושם החדש מבית TOUS NEONCANDY- TOUS. הוא ניצוץ אנרגיה של נערה נלהבת, אופטימית שתמיד רואה את הצד החיובי, וכל רגע הוא כייף עבורה. החיים צבועים עבורה בגוונים מוארים ותוססים, לא הכול שחור-לבן! היא צובעת כל רגע בצבע זוהר! טואס ניאון קנדי הוא בושם תוסס, מרענן עסיסי וזורח. הוא חי את החיים על פי הצבע, הוא נשיקה מעוררת חושים ומחשמלת, הוא מעורר, החל מהתו הראשון של פטל וגלידת לימון, כמו ממתק מענג! בהפקת הבושם העסיסי השתמשו בטכניקות החדשניות ביותר, הסוחטות את התמצית מהרכיבים והופכות אותה לקומפוזיציית תווי ריח מושלמת. התו העליון הדרי, מפיץ את ניחוח הברגמוט המנדרינה והפלפל האדום, משלב אותו בשלמות עם ניחוח תפוח גרנד רענן, מוביל אחריו ברעננות את שובל הלב עם יסמין ואדמונית לתחושת חמימות נעימה יחד עם משב של ניאון זוהר בניחוח פטל. הבסיס, כמו בקבוק הבושם, עטוף ברכות מושלמת בניחוח וונילה מתוקה, עץ הארז ומוסק. הבושם: בושם פרחוני – פירותי – ירוק  תו עליון- תפוחי גרנד, מנדרינה ולפל אדום  תו הלב: אדמונית, עלי כותרת של יסמין ופטל  תו  הבסיס: עץ ארז, וניל ומושק העיצוב: אנרגיה וחיוניות בגוונים עזים היוצרים אדרנלין מהמבט הראשון, רק להביט בבקבוק גורם לך לרצות לגעת בו, לנסות אותו! הגימור מזכיר גלידת פירות, הזכוכית הניאונית הוורודה מושכת את העין והופכת בהדרגה לירוק לים מהמם. אין לטעות… הדובי הגדול, האייקון של המותג זוהר בגוון ירוק מוזהב!! כמו קוקטייל של וויטמינים הוא מעורר תחושת אנרגיה וכייף! האריזה החיצונית גם היא בצבע הבקבוק ומעוררת את אותן תחושות העליזות והעונג. TOUS Eau de Toilette מחיר לצרכן: 219 ש"ח, לתכולת: 90  מ"ל  ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, ניו פארם והמשביר החדש לצרכן.

פאקו ראבן השיק לאחרונה בושם חדש תחת השם המיתולוגי Olympéa בהשראת הלך רוח, תחרות ונצחון אתלטיים.
התפיסה מבוססת על הרעיונות של קליאופטרה מודרנית ומעוררת כוח, דינמיות וכיבושים.
הבושם Olympéa החדש הינו הרפתקה לחוש הריח. בצומת בין חושניות של תווי וניל מלוח (חידוש בכלל הבשמים) והרעננות של תווים פרחוניים. רעננות אוריינטליות באמצעות מנדרינה ירוקה המעוררת את החושים. מקבלת דחיפה על ידי פרחים כמו לילי ויסמין הגדלה במין. מפתה, אמיץ וטבעי לחלוטין. תוו הווניל המלוח חושני וזוהר מעניק מגנט ממכר. הניחוח העוצמתי והאיזון המיוחד של התווים מעניקים חותמת אמיתית של פאקו רבאן.
תמצית הבושם הינה מעטפה בבקבוק יוקרתי, מבטא את החושניות החזקה והטבע המיוחד.
דרך הזכוכית השקופה, ניתן לראות את הפגיון, מפוסל מהפקק בחתיכה אחת. מציג עיצוב נשי מאוד ודרך מדויקת להבנת הבושם, תשומת לב אלגנטית לבישום עלית של המאה ה-20.
להדגשת הפורמולה המקורית של ה-e.d.p (או דה פרפיום) ולהענקת לבושם עוד יותר אינטנסיביות, שולבו יחד אלמנטים יוקרתיים: יסמין, עבור הפן הפרחוני ווניל לתוספת טהורה וחמה. 
הבקבוק נוצר על ידי מארק אנג', מעצב שמקורו ברומא. כל יצירה שלו נעה בחופשיות בבלבול בין מציאות ודמיון. פרדוקס במצב הטהור ביותר שלו.
הבושם החדש Olympéa משקף אותה הגישה בשילוב אמיץ של קודים עתיקים עם אסתטיקה מודרנית במיוחד. הפעם, העיצוב אינו בעל השראה ישירות מחפץ אך משקף סימבולים חזקים. עיגול מושלם, בדומה לקמעות הקדושים ופסלים אלוהיים. בשילוב כתר מתכת. לאורך, הטבעת מעניקה תחושת ניצחון. לרוחב, החתימה מביאה לתודעה את סמל כנפי היוונים.
ניקה (Nike), שבמיתולוגיה היוונית היה אל שסימל ניצחון, על פני כל היבשת. משמעות קלאסית ואומנות מודרנית משתלבים יחד באיזון ובאומץ.
לסיכום:
אם את אוהבת בושם עוצמתי, חושני, בעל נוכחות, שיותיר שובל אחרייך ויסחרר את הגבר שלך-הבושם הזה בדיוק בשבילך.
לאחר שלבשתי את הבושם קיבלתי המון מחמאות. חייבת לציין שהניחוח נשאר לשעות מרובות ואף נדבק לסדין ולבגד, ככה שגם גבר שלי נהנה מניחוח מסחרר והמפתה.
מחירים:
50 מ"ל – 299 ₪ e.d.p
80 מ"ל – 389 ₪ e.d.p
להשיג ברשתות הפארם
Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.