מוצצי ניובורן החדשים מבית פיליפס אוונט

בתי השלישית מיום היוולדה הייתה מסרבני מוצץ. למזלנו הנקתי אותה ואיכשהו הסתדרנו..

חבל שדאז לא היה את מוצצי הניובורן של פיליפס אוונט.

אנשי מקצוע רבים ממליצים להרגיל את התינוק להשתמש במוצץ כבר מהימים הראשוניים לחייו מכיוון שמחקרים שפורסמו בשנים האחרונות מצביעים על קשר בין שימוש במוצץ לבין הפחתת הסיכוי לתופעת המוות בעריסה. בנוסף, המוצץ משמש כחפץ מעבר המסייע לתינוק לפתח הרגלי הרגעה עצמית כיוון שמשרה עליו ביטחון ונחמה ולהפחית את התלות בהוריו.

יתרון נוסף בשימוש במוצץ בשלבים ההתפתחות המוקדמים לחייו של התינוק הוא הקלה על תופעת העצירות הרווחת בקרב תינוקות רכים. נמצא כי שימוש במוצץ יכול לסייע לתינוקות הסובלים מעצירות מכיוון שפעולת המציצה מעודדת את פעילות השרירים הטבעתיים. כאשר הילד סובל מעצירות מומלץ להכניס את המוצץ לפיו לכ- 4 שניות ולהוציא אותו, להמתין 3 שניות לערך ושוב להכניס לפיו –  כך גורמים לשרירים לעבוד במרץ.

כשניסינו להרגיל את בתי למוצץ נתקלנו בסירוב עקשני מצידה, המוצץ כל הזמן נופל מפיה מפאת גודלו ומשקלו.

בכדי להקל על הורים להרגיל את תינוקם למוצץ כבר בשלבים הראשונים לחייו, פיתחה פיליפס אוונט מוצץ ייחודי לתינוקות רכים בגילאי 0-2 חודשים.

גוף המוצץ (החצאית) קטן וקל משקל במיוחד וזאת על מנת לאפשר לתינוקות קטנים להחזיקו בקלות בפיהם מבלי שהמוצץ יישמט החוצה. 

למוצץ הניובורן החדש של פיליפס אוונט, חצאית מוצץ קטנה במיוחד המעוצבת באופן שאינו מפריע במעבר חופשי של אוויר לאפו של התינוק. למוצץ פתחי אוורור הממוקמים בחצאית המוצץ ותפקידם להקל על מעבר האוויר לפה ולעור שמסביבו ולפיכך למנוע את גירוי העור.

כמו כן, בחצאית המוצץ טבעת אחיזה המיועדת להקל על ההורה בעת השימוש וכמו כן פטמת המוצץ דו כיוונית כך שאין חשיבות לכיוון הכנסת המוצץ.

כמו לכל מוצצי אוונט, העשויים חומרים בטוחים לשימוש שאינם מכילים ביספינול A, גם למוצץ הניובורן פטמת סיליקון אורטודנטית השומרת על התפתחות תקינה של הפה והלסת. 

מוצצי ניובורן החדשים, כמו כל מוצצי פיליפס  AVENT מגיעים עם מכסה מגן לפטמת המוצץ וניתנים לסטריליזציה וזמינים במגוון צבעי פסטל רכים כמו תכלת, ורוד, ירקרק וצהוב, עם איורים שונים כגון מכונית, כתר, סירה ופפיון ומיועדים לגילאי 0-2 חודשים.

מחיר מומלץ לצרכן- 49.9 ₪ לזוג מוצצים

להשיג ברשת שילב, מוצצים, ניופארם ובחנויות התינוקות המובחרות.
בקרוב גם ברשת סופר-פארם.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.