" טבע אורבני " – חנות קונספט הראשונה בישראל מבית טבע נאות !

כשאני רוכשת נעליים, אני מקפידה שהנעל תהיה נוחה, אך גם היופי משחק תפקיד מכריע בהחלטה…

נעלי טבע נאות בעלי נוחות מרבית לצד עיצובים צבעוניים וטרנדיים.

בשנתיים האחרונות הפך כפכף הנוחות עם רפידת השעם, בסגנון כפכפי טבע נאות לטרנד עולמי. כאשר בקיץ 2015 כפכפי הנוחות הפכו לפריט אופנתי נחשק בארץ ובעולם. השנה לראשונה הופיעו הכפכפים בתצוגות אופנה נעולות על ידי דוגמניות ואייקוני אופנה, בשבועות האופנה בניו יורק, בפאריז ובמילאנו.

טבע נאות לקחו את הטרנד צעד אחד קדימה, על ידי פיתוח אפליקציה דיגיטאלית, המאפשרת לכל אחד לעצב לעצמו כפכף נוחות בהתאמה אישית.

בימים אלו, פותחת רשת טבע נאות את חנות הקונספט הראשונה של המותג ברחוב דיזינגוף  120 בת"א, בה מוצגים דגמי הבייסיק המוכרים של המותג טבע נאות, עם מדרך הנוחות המפורסם.

בחנות הקונספט לנעלי נוחות, שנפתחה ב- 1.5.15 ותהיה פעילה כארבעה חודשים, ניתן למצוא מגוון רחב במיוחד של כפכפי נוחות בעלות מדרך שעם בעל מבנה אנטומי הייחודי לטבע נאות, במגוון דגמים, צבעים ובמהדורות מוגבלות.

החנות עוצבה כ"טבע אורבני" המביא לידי ביטוי את סיפור המותג הוותיק טבע נאות, שנולד בשנת 1942 בקיבוץ  נאות מרדכי ועבר במהלך השנים מתיחת פנים מכפכפים וסנדלים שאפיינו את המגזר הכפרי והקיבוצי, לטרנד אופנתי אורבני בינלאומי.

בעיצוב החנות נעשה שימוש בחומרים טבעיים כגון עץ, מתכת, בטון חשוף, עורות ותאורת לדים ייחודית שנותנת אווירה של חדש וישן. 

בחנות ניתן יהיה להשיג את הדגמים הקלאסיים של טבע נאות בצבעוניות רחבה, בעורות ייחודיים, סוליות צבעוניות ובמהדורה מוגבלת במחירים הנעים החל מ – 279 ₪.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.