קולקציה ססגונית לאביב – קיץ 2015 של Desigual – לראשונה בישראל !

לפני כשבוע הוזמנתי לאירוע השקה של קולקציית אביב-קיץ 2015 של רשת האופנה Desigual, שהתקיים בחנות החדשה ומרהיבה השוכנת בקומה השנייה החדשה בקניון איילון רמת גן.

אי אפשר היה להתעלם מעיצוב הססגוני של החנות-שונה ממה שהכרתן עד כה. מהתקרה תלויים פרחים ובקבוקים רבים, לצד אהילים בצבעים שונים ועל הקירות ציורים שצוירו ביד. מ-ד-ה-י-ם!!!

למי שאינה מכירה, DESIGUAL הינו מותג ספרדי שנוסד בשנת 1984 באיביזה על ידי האחים כריסטיאן ותומס מאייר. תומס נולד בשווייץ ובגיל 20, רצה ליצור עתיד בו אנשים יהיו לבושים בצורה ייחודית. מטרתו העיקרית הייתה לתכנן בגדים שיכולים ליצור רגשות חיוביים לאנשים. מאז ועד היום, המותג תוסס, מלא תשוקה וצבעוני. הפילוסופיה הים תיכונית, מהווה השראה לפריטים של המותג ולתרבות העבודה שלו, ובעקבותיה נוצר סלוגן המותג: "החיים מגניבים!".

כיום המותג הספרדי הממוקם בברצלונה מיוצג ב- 91 מדינות ומעתה גם בישראל.

בקולקציית אביב – קיץ 2015 תמצאו פריטים תוססים, צבעוניים וצעירים.

הקולקציה מדגימה את הקונספט המובהק של Desigual המאופיין בעיצובים צבעוניים וקלילים הנקרא Happy Casual. הקונספט מחולק לשלושה חלקים:

Galactic

הקו עושה שימוש באלמנטים עגולים ובאלמנטים בהשראת הגלקסיה. בקו ניתן למצוא מגוון פריטים מרעננים עם הדפסים פסיכודליים וגלקטיים קלאסיים בשילוב מוטיבים פרחוניים וטרופיים על בדים נשפכים בצבעי פסטל. כמו כן, בין הפריטים ניתן למצוא שימוש באבני חן גדולות, הדפסי תחרה, פרטי oversize, עיצובי פיליגרן ועוד.

Desigual

הקו עושה שימוש באלמנטים שהפכו עם השנים למזוהים מאוד עם המותג ולחלק מה-DNA שלו. הפריטים מעוצבים תוך שימוש במוטיבים כמו אותיות בולטות, חינניות, לבבות מצוירים ביד ועוד. זהו למעשה הקו האומנותי ביותר בקולקציה והוא מבוסס על תרבות הפופ. הקו כולל בין היתר אלמנטים כמו:

אתנו– שימוש באלמנטים אתניים בסגנון הבארוק והדפסי תחרה. שחור ולבן הם הצבעים הדומיננטיים עם התפרצויות של צבעים חומציים כמו ירוק וצהוב.

שחור-לבן – הקו מתמקד בשילוב הצבעים הקלאסי. קונספט עם הדפסים גרפיים מאוד גיאומטריים, הכוללים חרציות, פסים ורוזטות גלקטיות.

פרחים – שימוש בפרחים בגוונים אדמדמים, שחורים, שילובי לבן, כחול וירוק ואלמנטים של פסים ונקודות.

Happy Tour

הקו מאפשר טיול מסביב לעולם מסהרה שבאפריקה, דרך דרום אירופה ועד להוואי.

הקו מחולק לשלושה קונספטים אשר עושים שימוש בטרנדים מסביב לעולם:

הים התיכון: בא לידי ביטוי בפריטים עם מוטיבים בהשראת המלח, הדפסי פסים, סגנון איביזה המתבטא בשילוב לבן עם כתמי צבע, הדפסים אומנותיים בהשראת הפסיפס ועוד.

מראה הספארי: בא לידי ביטוי בקולקציה באמצעות אלמנטים שבטיים וטרופיים כגון: עלים, ציפורים, חיות מהטבע ועוד. בקו זה מוצעים הפריטים בשילוב חריזה ועבודת יד. ליין ייחודי זה מגיע בפלטת צבעים הכוללת גוונים ירוקים, טרקוטה וגוונים חומים.

חופי הוואי: פריטים המוצעים בסגנון טיקי הבולט בהדפסי פרחי היביסקוס ועיצובי רטרו. מלבד קונספט Happy Casual , ניתן למצוא בקולקציה גם קווי פריטים אל זמניים.

ג'ינס

קולקציית הג'ינסים מונה דגמים מחמיאים מאי פעם הודות לגזרות מעוצבות היטב. הג'ינסים מעוצבים בייחודיות ומעבירים תחושה מאוד אישית הודות לאלמנטים המבדילים ביניהם כמו הדפסים, רקמות שונות, שימוש בחרוזים, טלאים, שילובי בדים, חגורות וכפתורים מיוחדים וכו'. מלבד מכנסי הג'ינס האל זמניים ניתן למצוא בקולקציה מגוון רחב של פריטי ג'ינס כמו ווסטים, חולצות, חצאיות מיני, מכנסיים קצרים ושמלות.

בגדי ים וחוף

הקולקציה מונה מגוון רחב של בגדי ים בגזרות שלמות ובגזרות ביקיני, קו בגדי חוף  הכולל גופיות, שמלות חוף וגלביות. בגדי הים והחוף מציגים הדפסים התואמים את רוח המותג וכוללים עיצובים קלאסיים לצד הדפסים פסיכדליים, גלקסיות, הדפסים טרנדיים כמו הדפסי פרחים, הדפסים טרופיים ועוד.

כמו כן, תמצאו בקולקציה מבחר תיקים, ארנקים ותכשיטים.

טווח מחירים:   119-1599 ש"ח

טווח מידות:XS-XL

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.