שוורצקופף פרופשיונל בהשקה מחודשת ומשודרגת של קו המוצרים BC Hairtherapy

שוורצקופף פרופשיונל מבית קונצרן הנקל משיקה מחדש את קו המוצרים תחת השם BC Hairtherapy.

מדובר בשבע סדרות טיפוח חדשות המאפשרות שגרת טיפוח יומיומית, המותאמת אישית לטיפול במגוון ליקויים בשיער.

עם ההשקה מחדש של סדרת מוצרי BC Hairtherapy  וטכנולוגיית ה-Cell Perfector החדשנית ששולבה בכל אחד מהמוצרים, "שוורצקופף פרופשיונל" מציבה אמות מידה גבוהות מאוד בתחום טיפוח השיער. שבע סדרות מוצרי טיפוח שיער, עם נוסחות ומרכיבים ספציפיים שנבחרו במיוחד לצורכי הטיפוח של סוגי השיער השונים, יגרמו לשיערכם להיות רך ולהיראות בריא ויפה להפליא וזאת בזכות החדשנות שסוגרת את הפער להשגת שלמות טבעית – עד 100% מראה שיער צעיר וחיוני, עד 100% אלסטיות וגמישות ועד 100% מראה בריא לפני שטח השיערה. 

להשלמת סדרת המוצרים לשימוש בסלון לעיצוב שיער ובבית, פיתחה "שוורצקופף פרופשיונל" מוצרים חדשניים ומתמחים, המותאמים בשלמות לטיפול בסלוני עיצוב השיער, במסגרת תיק מוצרי BC Hairtherapy – אלו הם סדרת טיפולי BC power shots. גישת השירות החדשה מעניקה למעצבי שיער הזדמנות להציע ללקוחותיהם חווית טיפול אישית יוצאת מהכלל ומאפשרת להם לשפר במידה רבה את שירותיהם. גם האריזה המודרנית החדשה משקפת את הגישה המקצועית מאוד.

במסגרת ההשקה מחדש, מגוון מוצרי טיפוח השיער הורחב כדי לכלול את מוצרי ה"גיבורים" (Hero Products) החדשים והחדשניים.

בהשקה המחודשת של סדרת BC Hairtherapy , "שוורצקופף פרופשיונל" משדרגת את טיפוח השיער בסלונים לעיצוב שיער ברחבי העולם, ומעניקה למעצבי שיער מערכת הוליסטית לטיפוח השיער, המאפשרת להם למצב את עצמם בבירור בפני לקוחותיהם כפי שהם באמת: מומחים לשיער יפה. כדי לסייע למעצבי שיער לשים דגש חזק על טיפוח השיער בסלונים שלהם, גישת טיפוח השיער של  BC Hairtherapyכוללת שבעה קווי מוצרי טיפוח לשיער לשימוש בבית, בנוסף למגוון רחב של מוצרים טיפוליים בסלון לעיצוב שיער.

הסוד של קו המוצרים המשודרג בסדרת BC Hairtherapy החדשה הוא טכנולוגיית Cell Perfector  החדשנית. טכנולוגיה זו משלבת את טכנולוגיית הקוטיקולה שלCell Perfector  להתחדשות מיטבית של משטח השיער עם טכנולוגית הקורטקס שלCell Perfector  לבנייה מחדש של מבנה סיב השערה, עמוק בתוך תאי השיער. במצבו הטבעי והבתולי, השיער מכיל שכבת הגנה של ליפידים המורכבת ממולקולות עם שרשרת של 21 פחמנים. מצבי סטרס חיצוניים, טיפול כימי או שימוש במכשיר עיצוב שיער בחום, מזיקים למשטח השיער וכל השרשרת נשחקת. נכון להיום טכנולוגיות טיפוח שיער יכולות לשחזר מחדש שרשרות של עד 12 פחמנים בלבד. טכנולוגייתCell Perfector  (טכנולוגית שלמות תא השערה) בסדרתBC Hairtherapy  החדשה ממלאת את החללים במשטח השיער בשרשרות של 18 פחמנים ומשחזרת בכך את המשטח הטבעי של השיער באופן מדויק מאוד – הקרוב לשלמות טבעית. בנוסף לכך, סיב השערה נבנה מחדש מבפנים עם חומצות אמינו הזהות למבנה השיער- ליצירת שיער שנראה כאילו נולד מחדש: שופע חוזק, גמישות וברק.

ניסיתי 6 מוצרים מתוך מוצרי הסדרות החדשות והם:

מוצר רב-תכליתי:סרום לחידוש שיער בוגר ושביר, בסדרת "טיים ריסטור"-Time Restore Rejuvenating Serum

מדובר בסרום אנטי אייג'ינג לטיפוח שיער בוגר ושביר, המעניק במהירות חוזק וכוח מחודשים לשיער ומסייע לשיקום אלסטיות הקרקפת. המוצר מכיל טכנולוגיה המשלבת את קו אנזים Q10 ונוטריפילר, המעוררים את סינתזת הקרטין להבטחת איכות שיער עתידי ומילוי חללים בחוזק ואלסטיות. לשיער מוענק עד 100% יותר עמידות וחיוניות, חוזק השיער מתחדש באופן מיידי ומתבצע טשטוש של סימני גיל הנראים לעין.

אופן השימוש: יש לטפטף מספר טיפות, לעסות בעדינות את כל הקרקפת והשיער. לא לשטוף. ניתן לשימוש על שיער לח או יבש.

מחיר: 78 ₪ ל- 30 מ"ל

שמפו להזנה עמוקה, בסדרת "ריפייר רסקיו" לשיער פגום-Repair Rescue Deep Nourishing Shampoo 

מדובר בשמפו המספק התחדשות עמוקה וארוכת טווח של השיער, החל מהחפיפה הראשונה. השמפו מנקה, מזין הזנה עמוקה ועוזר בהתרת קשרים בשיער פגום ביותר. הטכנולוגיה המשולבת במוצר בעלת ריכוז גבוה של פרוטאוליפידים. טכנולוגיה זו עובדת ברמת סיב השיערה, אוטמת באינטנסיביות את הקוטיקולה וכן משחזרת ומשקמת את המבנה הפנימי של השיערה, עבור חיזוק ואלסטיות טבעיים. מוצרי סדרת "ריפייר רסקיו" מעניקים עד 100% חידוש, עד 100% עמידות, עד 95% פחות שבירת שיער.

אופן השימוש: יש לעסות לשיער רטוב ולשטוף היטב.

מחיר: 86 ₪ ל- 250 מ"ל.

השמפו בעל ניחוח נעים ועדין, מקציף את השיער היטב ומותיר אותו רך ונעים למגע. כמו כם, עוזר בהתרת קשרים.

בעלי סובל מקסקסים ו"מכור" לשמפו של חברה מסוימת. שכנעתי אותו לנסות את השמפו והוא ציין שלאחר חפיפה לא נצפה

מסכה להזנה עמוקה, בסדרת "ריפייר רסקיו" לשיער פגום-Repair Rescue Deep Nourishing Treatment

זהו מסכה המספקת את התיקון העמוק האולטימטיבי,  גם עבור שיער יבש ופגום ביותר. המסכה בעלת טכנולוגיית שלמות תא השיערה ומכילה ריכוז גבוה יותר של פרוטאוליפידים להזנה עמוקה ושיקום אינטנסיבי של השיערה תוך איטום הקוטיקולה, שיקום הכוח והאלסטיות הטבעיים לשיער פגום ביותר, ברמת סיב השיערה.

מוצרי סדרת "ריפייר רסקיו" מעניקים עד 100% חידוש, עד 100% עמידות, עד 95% פחות שבירת שיער.

אופן השימוש: יש לעסות את המסכה לאורכי שיער לח שיובש במגבת ולשטוף לאחר 2-3 דקות (לא למרוח על הקרקפת).

מחיר: 98 ₪ ל- 200 מ"ל.

קונדישנר "ריפייר רסקיו" לשיער פגום-Repair Rescue Conditioner

מדובר בקונדישנר "ריפייר רסקיו" המעניק הזנה אולטימטיבית לטיפוח שיער פגום ביותר. הקונדישנר מכיל את טכנולוגיית שלמות תא השיערה וריכוז גבוה יותר של פרוטאוליפידים להתרת קשרים, איטום אינטנסיבי של הקוטיקולה ושיקום החוזק והאלסטיות הטבעיים לשיער פגום ברמת סיב השיערה. מוצרי סדרת "ריפייר רסקיו" מעניקים עד 100% חידוש, עד 100% עמידות, עד 95% פחות שבירת שיער.

אופן השימוש: יש לעסות לשיער רטוב ולשטוף (לא למרוח על הקרקפת).

מחיר: 58 ₪ ל-200 מ"ל.

קרם יופי "מיוסטר קיק", לשיער רגיל עד יבש-BC Moisture Kick Beauty Balm

זהו קרם לחות מגן ומייפה, המעניק לשיער ברק יפה ובריא למראה, וכן מעניק לחות אולטימטיבית באופן אינטנסיבי. בנוסף, הקרם עוזר להגן מפני נזקי חום הנגרמים על ידי מייבשי שיער.

הטכנולוגיה המשולבת במוצר מכילה נגזרת של חומצה היאלרונית, המפקידה את הרמה האופטימלית של H2O במבנה השיערה וכך מווסתת בצורה מושלמת את רמת הלחות בשיער. לשיער מוענקים עד 100% הזנה ועד 85% שיפור ביכולת הסירוק.

אופן השימוש: יש לעסות לשיער שיובש במגבת ולעצב. לא לשטוף.

מחיר: 78 ₪ ל- 150 מ"ל.

קצף "ווליום בוסט" לשיער דק -BC Volume Boost Perfect Foam

זהו תכשיר שמתיר קשרים לשיער דק, להגברת הנפח. התכשיר בעל פורמולציה נטולת סיליקון וכן משלב את טכנולוגיית שלמות תא השערה שעובדת ברמת סיב השערה. שני אלו מעניקות לשיער דק נפח חסר תקדים ומעניקות תחושת שיער מלא יותר עם ברק טבעי. 

אופן השימוש: יש לנער היטב ולהחזיק את המיכל הפוך. לרסס לתוך כפות הידיים או ישירות לשורשי השיער ולסרק. לא לשטוף.

* מוצר זה אינו משווק בישראל

מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ,

לבירור נקודות מכירה משרדי "שוורצקופף פרופשיונל": 1-800-33-33-22

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.