פתחו את הלב ויחד עם IMAGINARIUM הגשימו משאלות – Make- A – Wish !

כשאימי היקרה חלתה במחלה מסכנת חיים, קיבלתי את הבשורה קשה, אך איכשהו התמודדתי עם זה. כעבור שנה כשאחי הצעיר חלה במחלה הארורה, לא הצלחתי להתמודד עם זה תקופה ארוכה… עמותת Make-A-Wish Israel ורשת חנויות הצעצועים IMAGINARIUM גאות להשיק פרויקט משותף, ייחודי ומרגש שמטרתו הגשמת משאלות לבם של ילדים החולים במחלה מסכנת חיים.

לשם כך משיקים בימים אלה צמידים אופנתיים במגוון צבעים, אשר יישאו מסרים חיוביים כמו "אהבה", "דמיון", ו"שמחה", גם למבוגרים וגם לילדים,

ואשר יימכרו בחנויות רשת IMAGINARIUM, שכל ההכנסות ממכירתם  יועברו לעמותת Make-A-Wish Israel ויוקדשו להגשמת המשאלות.

מנכ"לית ומייסדת Make-A-Wish Israel – דניס בר-אהרון: "אני שמחה וגאה על החיבור הנפלא שנוצר עם רשת IMAGINARIUM . אנו ב– Make-A-Wish Israel מאפשרים יום יום לילדי המשאלות לחלום ולדמיין בגדול, ועושים כל שביכולתנו על מנת להגשים את משאלות לבם. כך הם מקבלים כוח ותקווה להילחם במחלה. החיבור עם Imaginarium נכון ומרגש ואנו מאמינים ללא כל ספק כי הוא יסייע לנו בהגשמת משאלות רבות."

מנכ"לית רשת IMAGINARIUM אפרת פלד: "רשת IMAGINARIUM נולדה מתוך הרעיון, שקסם תקופת הילדות הוא חד פעמי וצריך לשמר אותו. אנו מאמינים שדרך משחק ילדים לומדים לבטא את עצמם, מפתחים את הדמיון ואת הכישורים החברתיים ויותר מכל – מגלים עולם קסום של אושר והנאה. החיבור עם עמותת Make-A-Wish Israel הוא טבעי עבורנו; חיוך של ילד אחד שמשאלתו הוגשמה הוא עולם ומלואו והוא הסיבה לקיומנו כבר עשרים שנה". 

עמותת Make-A-Wish Israel הינה חלק מארגון בינלאומי הפועל ב- 40 מדינות ברחבי העולם ובכל מדינות ארה"ב. העמותה מגשימה את משאלות לבם של ילדים החולים במחלה מסכנת חיים, בין הגילאים 3 עד 18. בישראל, הגשימה העמותה למעלה מ- 2000 משאלות, במהלך 18 השנים מאז הקמתה, על ידי בני הזוג דניס ואבי בר-אהרון. השניים עבדו שנים רבות בעסק עצמאי בתחום ייבוא וייצוא, ולאחר טרגדיה משפחתית (אחיה של דניס נפטר מסרטן בגיל 29), החליטו להקים את הסניף הישראלי של Make-A-Wish בשנת 1996.  

פעילות העמותה בארץ ענפה ומרשימה, וכל זאת באמצעות צוות צנוע של 6 נשים ועשרות מתנדבים, אשר מגשימים יחד למעלה מ- 200 משאלות בשנה. רק לאחרונה הגשימה העמותה את משאלותיהם של 7 ילדי ערבים-נוצרים, אשר קיבלו ברכה אישית מהאפיפיור במהלך ביקורו בירושלים, כשלצדם נשיא המדינה שמעון פרס. משאלה נוספת שהוגשמה היא של נערה נרגשת אשר פגשה את ג'סטין טימברלייק מאחורי הקלעים בהופעתו האחרונה בארץ. לילד צעיר הוגשמה לפני מספר חודשים משאלה מיוחדת במינה בירושלים, כשנבנתה בחצר ביתו ספינת פיראטים מאובזרת, יחד עם צוות מתנדבים גדול, שהתלבשו כפיראטים אמיתיים.

לדף הפייסבוק של העמותת Make-A-Wish לחצו כאן

לאתר של IMAGINARIUM לחצו כאן

בשבילכם זה רק 10 שקלים, שבינינו  לא תקנו בהם אפילו 2 חלב, עבור הילדים המלאכים האלה, זה הגשמת חלום! רק בריאות!!!

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.