קולקציית Fall-Winter 2014 / 15 Haute Couture – מבית CHANEL!

קארל לגרפלד קידם את פני המוזמנים שלו, ב 8 ליולי לטובת השקת

קולקציית הוט קוטור שלו ב GRAND PALAIS, בתפאורה המשחזרת דירה פריזאית, ויוצרת בדמיון מפגש בין הקסום והבארוק.

 משכבות של תחרה, גומי ועד לבטון אטום, לאגרפלד  משתמש בחומרים ייחודיים ובלתי צפויים לתצוגה. הוא משלב אותם עם בדי שיפון, הינומות, טוויד ואורגנזה ויוצר צללית חדשה לחלוטין.

תוך משחק עם ניגודים הוא הפך בטון לחומר עכשווי עם פנינים, קריסטלים ורקמה מנצנצת.

הקו מובנה, עם כתפיים מעוגלות, מחוכים למותניים, מעוגלים ומדמים כלובים עטופים בבדים. שחור ולבן מתכתבים עם צבעים לוהטים של אדום, חלודה וזהב, כמו גם גוונים קרירים של שמיים כחולים ובטון.

עם “des tongs très chic” – כפכפים אופנתיים במיוחד, על רגליהן, צעדו הדוגמניות על המסלול בשמלות קטנות ובעלות נפח גדול, קצרות, עד הברכיים, ומכנסי רכיבה.

ז'קטים ומעילי שמלת חצאית מהודקים עם מתכת וכפתורי בטון או סיכות. שמלות הערב ארוכות בעלות שובל; ונוספות בדמות עננים,  שמלות קצפת וטול. קארל לגרפלד מזעזע את מוסכמות "הוט קוטור ", שבו ז'קטים והמעילים עשויים מיקשה אחת, חתוכה באלכסון.

לגרפלד משחק עם פרדוקס והופך בטון לתוך לבד, מאחד אותו עם רקמות פנינים, קריסטל ונצנצים. בפעם הראשונה אי פעם בטון רקום, תפור, משובץ, מחורר כמו רשת, בקולקציה ליום וגם לערב.

קארל לגרפלד מספק כאן פרשנות חדשה של הוט קוטור, מודרנית ובעלת חזון..

בקהל המוזמנים, הפנים של שאנל….קריסטן סטיוארט ואליס דלל, ג'ואו שון, בארי לילי קולינס, במאי הקולנוע באז לורמן, השחקן והזמר ג'ארד לטו, השחקניות איזבל הופר, דקוטה ג'ונסון, אלמה Jodorowsky וGwei לון-מיי והזמרים CL – כולם נכחו במופע!

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.