סקירת ביוטי בלנדר המקורי וקרם עיניים של פרומיס

העיניים נחשבות לחלון אל תוך הנשמה והנפש שלנו. זהו האיזור הרגיש

יותר בפנים ולכן זקוק לטיפול ברכיבים העדינים ביותר.

בנוסף, זהו האיזור הראשון שעלול להתקמט ולכן, כטיפול מונע, חשוב גם לצעירות להתחיל להשתמש בקרם עיניים ולא רק לאלו שכבר יש להן קמטוטים/קמטים.

ניסיתי את קרם עיניים רב תועלתי אולטימייט אנטי-אייג'-ULTIMATE ANTI-AGING EYE TREATMENT מבית PROMISE.

לא מזמן רשמתי רשומה על קרם לחות החדש מבית המותג. מי שפספסה לחצו כאן

לדברי היצרן:

קרם עיניים בעל 7 פעולות בקרם אחד, המעניק לעור סביב העיניים כל מה שהוא צריך במוצר אחד ומאפשר ליהנות ממקסימום תועלות ברגע אחד של שימוש. מבוסס על פיתוח מתקדם בשיטת ™Omni-Point המכיל מרכיבי מפתח רב תועלתיים (Multi Functional Ingredients), מוצרים בעלי שתי רמות טיפול, המשלימות ומחזקות זו את זו: טיפוח מקיף לאיזון מצב העור וטיפול נקודתי אינטנסיבי ומדויק במכלול סימני גיל, במוצר אחד.

הטיפול הנקודתי (to the point) בקרם העיניים מתבסס על החדרת Hexa-Peptide 8 חלבון בעל 6 חומצות אמינו, המדמה את פעילות הבוטוקס, מסייע בהפחתת נראות הקמטים ומשווה לעור מראה חלק ומתוח. 

הטיפול המקיף (omni) בקרם העיניים מתבסס על תשלובת מרכיבי לחות רבת עוצמה הנקראת Hydra-Point™ המכילה תרכובת סוכרים וחומצה היאלרונית ומעלה את רמת הלחות והנפח באפידרמיס למשך 72 שעות.

קרם העיניים משלב תמצית תה לבן המסייע להגנה על סיבי הקולגן והאלסטין ולמיצוק העור, מכיל חמאת שיאה וסקוולאן המופק משמן זית, הפועלים לריכוך השכבה העדינה מסביב לעיניים, להרגעה ולהשגת מרקם עדין וחלק.

מעניק לעור מרקם חלק, מראה מלא ומתוח, ומפחית את הקמטוטים והקמטים שבאזור העיניים. 

מעשית:
הקרם מגיע במארז יוקרתי ומוקפדת, שאף תשמש אותי לשמירת מסמכים חשובים,
המכילה: קרם עיניים 15 מ"ל, דוגמית קרם עיניים בשפופרת (4 מ"ל) לצורך התנסות ראשונית במוצר (והאפשרות להשיבו ללא מאמץ באמצעות גלויית הגוביינא) ובנוסף, מתנה אישית בכל מארז לחוויית קניה ייחודית. למארז שלי צורף נר ריחני.
 

הקרם מגיע במיכל גלילי בעל משאבה ואריזת ואקום סטרילית, המונעת מהאוויר לחדור פנימה ושומרת על איכות הקרם.

הקרם נוח לאריזה ומתאים לנסיעות.

לקרם מרקם קליל ומרענן, בעל ניחוח עדין ונעים, נספג בקלות ובמהירות, מעניק לחות סביב העיניים, אינו מותיר תחושה של כבדות ואינו מעורר רגישות. מתאים לעור עדין ויבש. מאפשר לעבור לשלב האיפור תוך זמן קצר.

קונסילר או מייק אפ נמרחים מעליו באופן אחיד.

אופן שימוש:
למרוח בוקר וערב על עור נקי סביב העיניים. למרוח כמות קטנה בצורת האות C בחלק החיצוני של העין ולהספיג בעור בתנועות טפיחה עדינות.
לאחר המריחה, העור נראה חלק ומתוח יותר בעיקר בצידי העיניים. לגבי הפחתת קמטוטים וקמטים לא יכולה להעיד היות וצריך להשתמש בקרם עיניים לפרק זמן ממושך יותר.
בהחלט אמשיך להשתמש ואעדכן.
את קרם העיניים ניתן להשיג באתר של גלאם גורו כאן
==========================================================================
כמה פעמים קרה לכן שהקונסילר והמייק אפ לא נמרחו באופן אחיד והאיפור נראה חובבני למידי?
אני מזמן עברתי לספוגית הפלא ביוטי בלנדר שעקב צורתה המיוחדת שהיא למעשה הבסיס לפטנט, מאפשרת למרוח מייק-אפ באופן מקצועי בקלות ובמהירות. 
ספוגית הביוטי בלנדר המקורתי מגיעה במרקם קטיפתי, רכה מאוד ונעימה, נטולת לטקס או בישום, היפו אלרגנית, רב פעמית, ידידותי לסביבה וחסרת ריח, עוזרת להמריץ את עור הפנים וזאת בגלל הרכות והקפיציות שלה.
השימוש בה פשוט, קל ומאוד נח. מרטיבים את הספוגית במים עד התנפחות ואז פשוט סוחטים את ספוגית הביוטי בלנדר לשימוש כשהיא לחה. מומלץ להרטיב לראשונה את הספוגית עם מי ברז רגילים ואז לרסס עליה מיסט לפנים.
בעזרת הביוטי בלנדר ניתן למרוח מייק אפ, ותחליבים אחרים מבלי להשאיר עקבות על העור וזאת הודות לצורת הטיפה נטולת החיתוכים שלה. בזכות המרקם האוורירי, הופכת את כל התהליך לנעים מאוד ולפיזור המייקאפ באופן מושלם עם גימור טבעי.
ספוגית הביוטי בלנדר מתאימה למייק אפ נוזלי, מוצק, ומייק אפ מינראלי, והיא אפילו נהדרת עם סמקים מוצקים ולהצללות והארות.
לאחר השימוש בה, האיפור נראה נקי, אחיד ומקצועי ללא סימני מריחה.
שימו לב, חשוב להקפיד על ניקיון הביוטי בלנדר במים וסבון, עדיף בביוטי בלנדר סוליד להבטחת תוצאות מושלמות לאורך זמן.
בהחלט זו אחת הספוגיות הכי גאוניות שהמציאו.
את הביוטי בלנדר המקורי ניתן להשיג באתר של גלאם גורו כאן 
Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.