תרחיץ נוזלי וקרם פנים מסדרת טופיק מדיס מבית קמדיס – לטיפול כולל בעור יבש, רגיש וסדוק + דוגמית במתנה

עונת החורף המלווה ברוחות וקור לא מטיבה עם עור גופנו, המגיב באופן מידי לשינויי מזג האוויר והופך למגורה, יבש, סדוק ואף אדמומי.

מצבי יובש קיצוניים בעור עלולים אף להגיע למצב של אטופיק דרמטיטיס, מחלת עור שתסמיניה משתנים בהתאם לדרגות הקושי ולמצבי ההתפרצות שלה בעור. יש המגדירים אותה כסוג של אקזמה כאשר תסמיניה הם פריחה קשקשית ויובש המופיעים בעור שלרוב נובעים מהיעדר הלחות.

הטיפול הכולל בתסמיני עור יבש, סדוק אדמומי ומגורה– מבוסס על תכשירים בסדרת "טופיק מדיס" של קמדיס, אשר משלימים זה את פעולתו של זה ומספקים מענה כולל לטיפול ביובש עור הפנים והגוף: 

"טופיק קרם פנים" –  קרם טיפולי לשימוש יום יומי יעיל בעור יבש ואדמומי בעור הפנים והצוואר.

מועשר במרכיבי לחות בריכוז כפול.  מכיל שומנים מהצומח (שמן אבוקדו וחמאת שיאה), להזנת העור ותערובת חומצות שומן לחיזוק מחסום ההגנה של העור. הקרם מכיל מרכיבים טבעיים אשר מרגיעים את הגרוי ומפחיתים את האדמומיות, ומסייעים בהזנת הלחות החסרה לעור. מחיר: 89.99 שקל  

תוצאות מחקר קליני חדש על טופיק מדיס קרם פנים.

חברת קמדיס ערכה מחקר קליני לפני כחודש,  שבדק את 'טופיק מדיס קרם פנים' מתוך הסדרה טופיק מדיס, על עור הפנים של משתתפי המחקר במהלך ארבעה שבועות. המחקר נערך במכון למחקר בגרמניה וכל משתתף השתמש בקרם הפנים פעמיים ביום בתקופת המחקר. 

התוצאות במחקר הקליני מראות כי אכן ישנו שיפור משמעותי בתסמיני העור היבש לאחר שימוש רציף בקרם הפנים של טופיק מדיס, רמת הלחות בעור עלתה כתוצאה מהשימוש בקרם וכל משתתפי המחקר הראו סבילות טובה על פי הקריטריונים הקליניים והדרמטולוגים.

לפי תחומים שנבדקו נמצא כי:

 100% שיפור נמצאו אצל 80% מהנחקרים בעל עור מגורה.

100% שיפור נמצאו אצל 75% מהנחקרים שסבלו מהתקלפות בעור.

100% שיפור נמצאו אצל 80% מהנחקרים אשר הופיעה אצלם אדמומיות.

"טופיק תרחיץ נוזלי"– ניקוי בשילוב הזנה ולחות לעור היבש והמגורה.

התרחיץ אמנם מנקה ומחטא, אולם הוא רווי בלחות  והזנה, שלמרות המים הקשים והמייבשים מאליהם,  העור סופג בזמן הרחצה ומוזן בלחות.   הוא  אינו מייבש ואף שומר על האיזון הנכון בעור. רכיבים נוספים בתרחיץ, כגון שמן אבוקדו, חומצות שומן וחומצת שיאה, מפחיתים משמעותית את אובדן המים,  ומרגיעים את הגירויים בעור.  מחיר לצרכן: 59.99 שקל

מוצרי סדרת טופיק-מדיס מבוססים על תמציות צמחים המופקים בטכנולוגיה מיוחדת. המוצרים רוויים בחומרי שומן ולחות,  המספקים לחות מוגברת והקלה מידית.  ללא בישום וללא פרבנים ו- SLS-הם מוצעיםבמבצע במהלך חודש דצמבר30% הנחה ברשתות השונות.

לבירור נקודות מכירה: "קמדיס" 1800-350-320.

אתר קמדיס לחצו כאן

להזמנת דוגמית בחינם לחצו כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.