שמפו וקרם טיפולי לטיפול בתופעות קרקפת של קמדיס – KAMEDIS

קשקשים בשיער היא אחת התופעות המעיקות והלא נעימות שאנחנו מכירים. היא מוחרפת

בכל פעם שהשיער מתייבש, כמו לאחר צביעה, הבהרה, החלקה וגם אחרי רחצה בבריכה שמכילה כלור.
מהם קשקשים?
קשקשת היא תופעה המתבטאת בקילוף תאי עור מתים מהקרקפת והיא שכיחה יותר בקרב בעלי עור שמן ובקרב כמחצית מהאוכלוסייה הבוגרת בישראל. ידוע כי אחד הגורמים להתפרצות הקשקשים הוא שינויי מזג האוויר . תופעת הקשקשת מתבטאת בהפרשת סבום מוגברת מבלוטות החלב.
כיום קיימת תמימות דעים בכך שמדובר בבעיה רפואית ולא רק אסתטית, שכן, היא אמנם לא מדבקת ולא מסוכנת, אבל בהחלט בעיה טורדנית המשפיעה על הסובלים ממנה.
חברת קמדיס היא מהמובילות בעולם המערבי לפיתוח ושיווק מוצרי דרמו -קוסמטיקה המבוססים על תרכובות צמחים מהרפואה הסינית המסורתית, אשר הוכחו קלינית ואף עוגנו בפטנטים, מציעה מוצרים ייעודיים לטיפול בתופעות קרקפת: שמפו דנדרוף מסדרת SEBO וקרם טיפולי לקרקפת מסדרת – SEBO& PSO.

שמפו דנדרוף מסדרת SEBO

מדובר בשמפו טיפולי מבוסס פורמולה הפועלת באמצעות מיצוי צמחים שנועד להקלה על קרקפת יבשה, הפחתת גרד, שיקום הקרקפת ובמניעת קשקשים. הפורמולה הוכחה קלינית שישנם 87% אחוזי הצלחה בירידה באדמומיות ובקילופים בעור לאחר שבועיים של הקפדה. השמפו מתאים לשימוש מבוגרים ולילדים מעל גיל 3. השמפו בעל ניחוח מעולה פועל לניקוי הקרקפת והשיער, מבוסס על צמחים מהרפואה הסינית , אינו מכיל סטרואידים, ללא SLS או פראבנים.

מחיר לצרכן 40 ₪ לתכולת 200 מ"ל.
קרם טיפולי לקרקפת מסדרת – SEBO& PSO

מדובר בקרם לחות טיפולי להרגעת קרקפת מגורה הנוטה לקשקשים. הקרם מבוסס הרכב צמחים מרוכז ובלעדי לקמדיס המעניק לקרם את הגוון הטבעי המיוחד לו. מזין את עור, מרגיע ומונע קשקשים. פורמולה מוכחת קלינית המורידה את אדמומיות ודרגת הקילופים באזור הקרקפת . יעיל במיוחד כאשר מותירים אותו על הקרקפת למשך הלילה. מיועד למבוגרים, ילדים ותינוקות מעל גיל 6 חודשים.

מחיר לצרכן: 59.20 ₪ לתכולת 100 מ"ל.
לאתר האונליין לחצו כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.