סדרת ערכות המשחק החדשות והמגניבות של Barbie & me .

עוד בהיותי ילדה קיבלתי מדודה מארה"ב, שהגיעה לבקר את סבתי ז"ל, את בובת הברבי המסתובבת על ציר.

זאת הייתה בובה מיוחדת, שלה הייתה אף מצלמה, מסוג הבובות שמזמן לא ראיתי.

אני זוכרת ששיחקתי איתה ללא הרף והשווצתי בה לחברות. 

חברת הנסיך הקטן, יבואנית מוצרי תינוקות וצעצועים מהמותגים המובילים בעולם, משיקה בימים אלה מגוון צעצועים חדש תחת המותג ברבי ואני (Barbie&me).

המגוון כולל שלל אביזרים וסטים למשחק, אשר נועדו ליצור אינטראקציה בין הילדה לבין הברבי שהיא כל כך אוהבת. כל סט משחק מכיל אביזרים לילדה ואביזרים דומים בקטן לברבי האהובה, כך שכל ילדה תרגיש שהיא ברבי בעצמה.

חלק מהסטים עוסקים בתחום האוכל והשתייה כמו הסט 'שייק וקפה' המכיל: מכונת קפה ובלנדר אלקטרוניים, 2 כוסות קפה לילדות עם 2 עוגות שונות ותותים, ולברבי: כוס מילקשייק, כוס קפה ועוגה.
חלק מהסטים הם מתחום הטיפוח, למשל סט שלא ניתן לפספס הוא סט 'סלון ציפורניים' המכיל תיבה עם מראה ומייבש לק אלקטרוני, ציפורניים להדבקה, מדבקות לציפורניים, פצירה, ספוגית פדיקור, זוג לקים ותיק לברבי.
סט טיפוח נוסף הוא 'סט מפואר לשיער' המגיע גם עם מחליק לשיער לילדה, פן (פועלים על סוללות) ומחליק שיער לברבי.

גולת הכותרת של המגוון הוא תיק מחליף צבעים. מקרבים את התיק לבגד, לוחצים על הכפתור בקדמת התיק, ו….הופ! התיק החליף את הצבע שלו לצבע של הבגד אליו הוצמד. התיק מגיע בנוסף יחד עם קישוטים לתיק ותיק לברבי.

עוד בערכות ניתן למצוא :
'סט נעלי מעצבים', 'סט פיקניק לשתיים', 'סט תכשיטים ונעליים', ' תיק מחליף צבעים', 'סט קאפקייקס טעימים', 'סט מהסרטים', 'סט גלידה חלומית'

ועוד ועוד…
מחירי המוצרים נעים בין 59.90 לסטים הקטנים ל- 199.90 לסטים הגדולים המכילים רכיבים אלקטרונים: כגון נורות לד, רכיבי קול וכדומה.

לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" 08-9426633 או באתר כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.