סדרת מוצרי טיפוח לשמש-SUN LINE מבית Pevonia Botanica!

בחודשי קיץ החמים ואף כל השנה חייבים להיות זהירים בנוגע לחשיפה לשמש.

חשוב להגן על עצמנו ועל ילדינו היטב כדי למנוע בעתיד נזקי שמש המצטברים.

קיימים אין ספור קרמי הגנה ולכן חשוב מאוד לבחור קרם הגנה המבטיח הגנה
מירבית ככל הניתן. העדיפות לקרם הגנה בעל רכיבים טבעיים.

חברת הקוסמטיקה הטבעית והאקסקלוסיבית, "פבוניה בוטניקה", מציגה סדרה לשמש SUN LINE, המכילה רכיבים טבעיים ואורגניים, להגנה מפני השמש ולשיקום העור לאחר החשיפה לשמש. 

קו המוצרים לשמש מכיל 3 תכשירים בעלי פורמולה מדויקת, בשילוב רכיבים טבעיים ואורגניים מובחרים, השומרים על עורנו מפני השמש והוכחו כאפקטיביים בשיקום כוויות מהשמש/ נזקי שמש, כמעניקים רענון והקלה לרגישויות, מסייעים להפחתת טמפרטורת העור, שיקום העור מהתייבשות, נטרול הזדקנות העור והענקת לחות מאוזנת. הסדרה מיועדת לכל סוגי העור.

תחליב לחות טבעי בעל הגנה אפקטיבית מהשמש SPF30- Hydrating Sunscreen

מדובר בתחליב ההגנה בעל יכולת בהחזרת קרני השמש ובעל מנגנון הגנה ייחודי המכיל רכיבים הסופחים את קרני השמש אליהם ובכך מונעים נזקים העלולים להיגרם כתוצאה מחדירת הקרניים לעור. רכיבים אלו הנם מינרלים טבעיים שאינם גורמים לעור גירויים ורגישויות כמו השימוש במסנני קרינה כימיים. תחליב הגנה זה, מסייע גם לליחוח העור ועדיין אינו דביק או שומני, מספק הגנה רב תכליתית מקנה הגנה סביבתית ובעל SPF 30. התחליב מכיל ויטמינים

C , E  נוגדי חמצון המגנים מפני רדיקלים חופשיים ומהווים למעשה תוספת להגנה מקסימלית כנגד קרני ה-UV המזינים ומלחחים את העור.

תחליב ההגנה מכיל תמצית תה ירוק המסייעת בהרגעת עור מגורה ודלקתי, אלוורה המצננת את העור בעת החשיפה לשמש ומלחחת את העור, ויטמיןB וורד צרפתי המעניק את ריחו העדין לתכשיר ומרגיע את העור. מתאים לשימוש לכל סוגי העור.

חומרים פעילים:

טיטניטם די אוקסייד– מסנן קרינה; ויטמין E– מלחח ומונע רדיקלים חופשיים; ויטמין C– משקם ומונע רדיקלים חופשיים ;ויטמין B קומפלקס– מלחח ומפחית רגישויות; סורביטול– מלחח; תה ירוק– מרגיע, מרפא, מונע גירויים; אלוורה– מקרר, מלחח; ורד צרפתי– מרגיע ומוסיף ריח טבעי.

אופן שימוש:

מרחו את הקרם יום-יום להגנה בטוחה, על העור ובכך תסייעו למנוע נזקי שמש והזדקנות מוקדמת של העור. מומלץ לכל המשפחה להגנה על הפנים והגוף. יש למרוח על הפנים והגוף לפני החשיפה לשמש, אידאלי כבסיס למייק אפ. יש לחדש את מקדם ההגנה כל שעתיים בעת חשיפה ישירה לשמש.

מחיר: 248 ₪ ל- 150 מ"ל.

עוד בסדרה תוכלו למצוא את תחליב לשיזוף עצמי-Self tanning emulsion  וג'ל מרגיע לאחר חשיפה לשמש- After sun soothing gel.

את מוצרי הסדרה ניתן להשיג ברשת "עדן טבע מרקט", בחנויות טבע מובחרות, קוסמטיקאיות מורשות, בתי מלון, מכוני כושר וספא ברחבי הארץ. 

לפרטים נוספים: 1-800-350-333 

לאתר לחצו כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.