סדרת הבישום החדשה WELEDA – Jardin de Vie – וולדה

ענף הקוסמטיקה ממקור צמחי ואורגני נמצא בצמיחה עולמית דו

ספרתית המתאפיינת בהתרחבות לקטגוריות חדשות, פיתוח וחדשנות מתמדת.

חברת Weleda השיקה אמש את סדרת בישום החדשה מבוססת על תערובות ארומה אמיתיות:

Jardin de Vie -Eaux Naturelles Parfumées, המונה 3 בשמים וביניהם בושם ז'רדין דה וי בניחוח רוז, בושם ז'רדין דה וי בניחוח גרנדה ובושם ז'רדין דה וי בניחוח אגרום.

סדרת Jardin de Vie מבוססת על תערובות ארומה משמנים אתריים טהורים המופקים מפרחים, פירות וזרעים אמיתיים, זאת להבדיל מחומרי ארומה סינטטיים הנפוצים כיום בעולם הבישום ומכילה עד 5% שמנים אתריים אמיתיים ועל כן מתאימה לבישום העור והגוף גם מספר פעמים ביום.

רק חומרי גלם ממקור צמחי ובאיכות גבוהה משמשים את הניחוחות של Weleda כאשר הקו המנחה הוא לתת ביטוי לניחוח המקורי של הצמחים, הזרעים והפירות הטבעיים.

ע"פ תפיסת עולמה של Weleda לניחוחות השונים יש השפעה ספיריטואלית ורגשית המסוגלת להשרות תחושות רעננות, רוגע, הרמוניה וחושניות.

סדרת הבישום של Weleda מפוקחת על ידי תקן Natrue למוצרי טיפוח המכילים מרכיבים ממקור צמחי או אורגני.​ קיבלתי להתנסות בושם Eaux Naturelles Parfumées – Jardin de Vie – Rose Weleda-בושם ז'רדין דה וי בניחוח רוז.

מדובר בבושם שונה ממה שהכרנו עם תערובת של שמנים אתריים טהורים וניחוח פרחוני של וורדים, רוז- גרניום ונגיעות של פריחת הילנג –ילנג.

לסיכום: אם את מחפשת פתרונות בישום אשר לא מבוססים על חומרי ארומה סינטטיים ואוהבת את שמנים אתריים, הרי הסדרה היא עבורך.

מחיר לצרכן: 169.90 ₪, לתכולת: 50 מ"ל את מוצרי WELEDA ניתן להשיג בכל רשתות הטבע,

בתי הטבע ובתי מרקחת פרטיים וסניפי סופר פארם.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.