מותג הלבשה התחתונה FEMINA פתח חנויות אאוטלט במחירים שווים לכל כיס – עד 125 ש"ח בלבד !

לפני מספר ימים הוזמנתי לפתיחה חגיגית של חנות אאוטלט, השוכנת בפרמיום סנטר- חולון ומשתרעת על פני שטח של כ50 מ”ר, של מותג ההלבשה התחתונה FEMINA.

 

למי שאינה מכירה, חברת FEMINA נוסדה בשנת 1960. בראשית דרכה הייתה פמינה עסק שהתמחה בעיקר בייצור ובשיווק חגורות בטן לנשים על בסיס פטנט בלעדי. החזיות יוצרו אז בשלוש מידות בלבד ובשלושה צבעים-שחור, לבן ובז'. מ1977 ועד היום מתמקדת פמינה בעיקר בייצור חזיות.

בתור חברה יצרנית, פמינה נותנת מענה מהיר לאופנות שמשתנות, לרצונות של הלקוחות שונים, לצבעים ועוד.. לדוגמא: חזיות מרופדות, ריפודים דקים, ריפודי סיליקון, ביקוש לחזיות עם רצועות סיליקון,

ביקוש לחזיות חלקות ללא תחרה,

למידות שונות ועוד..

פמינה כל הזמן מתאימים את עצמם לקהל הישראלי, כיוון שהוא שונה מקהל האירופאי.

אם באירופה נשים הולכות עם חזיות תחרה לא מרופדות, נשות ישראל מעט יותר שמרניות ומעדיפות חזיות חלקות ומרופדות בצבעים לבן, שחור וגוף.

למרות הדרישה לצבעים אלה, בחברה נוגעים בעוד צבעים. כגון, ורוד, אדום, סגול ועוד..

לדברי החברה, הייחודיות שלהם הן במקצועיות, הן בעבודה הרבה על החזיה, שתהיה מונחת כמו שצריך, שתהיה נוחה ואיכותית.

לדברי אורי גור מנהל שיווק FEMINA:

”פמינה משווקת את מוצריה בלמעלה מ-500 נק’ מכירה בארץ ומשיקה שני דגמים חדשים בכל חודש כדי לעמוד בדרישת השוק לחידושים. בהתאם לכך, הוחלט אסטרטגית לרכז את כל הדגמים המוצלחים שהמשיכו מעונות קודמות ב-5 חנויות אאוטלט בפריסה ארצית, כך שכל לקוחה תוכל לרכוש לאורך השנה את הדגמים האהובים עליה במחירים אטרקטיביים”

אחרי למעלה משישים שנות פעילות בישראל, פותחת החברה 4 חנויות אאוטלט, המתווספת לחנות המפעל הקיימת מזה כ-30 שנה ברחוב תובל, רמת גן.

ארבע החנויות הנוספות מציעות קולקציית אאוטלט הכוללים מגוון רחב של חזיות ותחתונים לנשים, בדגמים מרהיבים וקולקציות מתחלפות אשר נכנסות עם דגמים חדשים במהלך כל השנה.

כל אחת מהחנויות מציעה מגוון רחב של חזיות ולמעלה מ-50 דגמים מתחלפים, במחירים נגישים לכל כיס הנעים בין 80 ועד 125 ₪ בלבד ובטווח מידות רחב הנע בין 75A ועד 95F. (מעל היקף 95 קיימים מאריכים.)

את קולקציות התחתונים בגזרות שונות כגון חוטיני, ביקיני ועוד.. מבדי מודל (בד טבעי שמיוצר משבבי גזע עץ האשור. יתרונותיו של בד המודל הם מגעו הרך והנעים, ומראו הנופל. לבד יש כושר ספיגה גדול יותר ב 50% מבד הכותנה.), ניתן להשיג במחירים מיוחדים של ארבעה פריטים ב-100 ₪ בלבד.

לצד אלה ובמקביל, מציעות החנויות את קולקציית ההלבשה התחתונה החדשה המוצעת בכל נקודות המכירה ברחבי הארץ בהן משווק המותג.

בשנים אחרונות שוק המחטבים הולך ותופס תעוצה דווקא בקרב נשים רזות ואף מאוד. בפמינה ניתן למצא מחטבים החל ממידת XL ועד 3XL.

החנויות מעוצבות בקונספט המתאים את עצמו אישית לכל אחת מהלקוחות, עם מבחר מגוון של פריטים המוצע על גבי מתלים פתוחים וסידור מיוחד בהתאם למידות, המאפשרים נוחות מקסימאלית בבחירת הפריטים לכל אישה.

לאתר פמינה לחצו כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.