לראשונה בארץ – מורים פרטיים און ליין – MY HELP + שיעור ניסיון ללא תשלום !

חינוך טוב  ואיכותי איננו מותרות, אלא הנדבך החשוב ביותר לרווחה ולצמיחה כלכלית וחברתית. בשנה האחרונה אנו עדים למחאות הולכות וגוברות על "יוקר המחיה", הפערים הכלכליים והצורך בשינוי כמעט בכל תחום.  אנו עדים לכך שהפערים הכלכליים/ תרבותיים בישראל מתעצמים ומעמד הביניים גדל ונפגע עם השנים.  

דו"ח הארגון לשיתוף פעולה ולפיתוח כלכלי OECD האחרון, מוכיח כי בכיתות בישראל צפוף יותר מבעבר, מה שגורם לירידה באיכות הלמידה בשיעורים ולתחושת תסכול גוברת ככל שהפער בין התלמיד לשאר הכתה עולה. כמו כן ההורים אשר עסוקים ביום יום בפרנסת המשפחה נמצאים פחות בבית לעזור לילדים בהכנת שיעורי הבית / מבחנים ויתרה מכך, הרבה מאוד הורים לא מתמצאים בחומר הנלמד של ילדי כיתות ג' – יב'. כמו כן, חוסר היכולת של ההורה לסייע לילד בלימודים, הנובע מחוסר זמן או מחוסר ידע, מייצר לעיתים קרובות מתחים ורגשות אשמה להורים.

המיזם החדשני my help, הוקם כמענה לצורך שעלה בקרב אנשי חינוך בישראל, במטרה ליצור מסגרת שיוונית וסיכוי שווה לעזרה בלימודים, לכלל תלמידי ישראל,  בלי הבדלי מעמד סוציואקונומי, אזור מגורים או חוסן התא המשפחתי.

my help , הינה מערכת מקוונת, המסייעת לתלמידים בהכנת שיעורי הבית ובהבנת נושאי הלימוד של מערכת החינוך בבית הספר באונליין – זאת באמצעות וידאו צ'אט עם מורה מוסמך ומנוסה בכל מקצוע.

המערכת מאפשרת לכל תלמיד גישה למורה מוסמך במגוון רחב של מקצועות לימוד,  הזמין לכל שאלה או פער בהבנת החומר הנלמד בכיתה.

המיזם נגיש מיום ראשון ועד יום חמישי בין השעות 15:30-21:00 ונותן מענה מידי, אשר מסייע לתלמיד בהתמודדות עם תכנית הלימודים ומעניק תחושת סיפוק וביטחון עצמי, מה שמשפיע באופן ישיר על מעורבותו החברתית.

המיזם my help, מאפשר להורים לקחת חלק בחוויות הלמידה בבית, לשמוע ולתרגל את ההסבר יחד ולהפוך לחלק מחוויית ההצלחה של ילדיהם.

כיום, עלות ממוצעת של שיעור פרטי נעה בין 80 ₪ ל- 200 ₪. העלות החודשית של my help, כמעט זהה למחיר שיעור פרטי אחד!  מחיר מנוי שנתי בסך 2,388 ₪ מאפשר שימוש של כל בני המשפחה בשעות הפעילות, ללא הגבלה (199 ₪ לחודש).

המיזם החדשני אינו מצריך טכנולוגיה מיוחדת מלבד מחשב, חיבור לאינטרנט מצלמה ומיקרופון ומומלץ לשימוש בכל בית, מועדוניות, צהרונים, מתנ"סים ודומה ואף משמש מנהלי בתי ספר ומורים. 

ניתנת אפשרות לשיעור ניסיון ללא תשלום, בקבלת קוד הפעלה חד פעמי.

לסרטון הדמיה לחצו כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.