לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ – חזרה לבית הספר 2015 – מבצעים וחידושים + קופון 70 ש"ח הנחה !!!

בימים אלו, פותחת רשת קרביץ את עונת חזרה לבית הספר ולגנים לשנת תשע"ה

2015-2016 ומציעה קולקציה ממותגת של תיקי גן של מיטב גיבורי הילדים האהובים במחיר של החל מ- 29 שקלים.

את ליין תיקי הגן הממותגים ילוו השנה גם קולקציית בקבוקי מים ממותגים, כוסות וצלחות עם הדמויות האהובות. בקבוקי המים, 300 מ"ל יוצעו במחיר של החל מ- 10 שקלים.

בנוסף מגמת תיקי הטרולי על הגלגלים מגיעה השנה גם לתיקי הגן  ו"קרביץ" תציע השנה גם תיקי גן-טרולי ממותגים, להם מחוברים שני גלגלים ומאפשרים לילד לסחוב את התיק בעצמו, להרגיש גדול. התיקים יוצעו במחיר של החל מ- 49 שקלים.

כמו כן, הרשת מציעה השנה תמהיל רחב במיוחד של תיקים אורתופדיים לכיתות א'-ג' שיכלול את מיטב המותגים המובילים בניהם: פרוזן, הלו קיטי, מלחמת הכוכבים, גאליס ועוד…

מחירים: החל מ- 199 ש"ח ועד 279 ש"ח.

עוד חידוש מרענן השנה: קופסאות אוכל ממותגות עם כיסוי טרמי ובלעדיות לקרביץ עם הדמויות שהילדים אוהבים ובהם, נסיכות, הלו קיטי, מיני, פרוזן, ברצלונה, ספיידרמן וסופר קליסקו.

מחיר הקופסאות החל מ- 39 שקלים.

קולקציית קופסאות האוכל כוללת גם את קופסאות האוכל של Sistema המיוצרות בניו- זילנד וכוללות קופסאות אוכל בגדלים ובסגנונות שונים, מחולקות עם תאים לאחסון, אטומות, השומרות על איכות וטריות המזון. בנוסף, הקופסאות בטוחות לשימוש במיקרוגל, ללא חשש מביספינולאיי ( BPA FREE) והן ידידותיות לסביבה.
קופסאות ה- Sistema ימכרו במחיר החל מ- 20 שקלים.

כמו כן, הרשת מציעה את קולקציית בקבוקי השתייה וזאת כדי לתת מענה לטרנד האקולוגי אשר משתלב עם ערכי שמירה על הסביבה, נוחות וכמובן סטייל.

בקטגוריית בקבוקי השתייה מציעה "קרביץ" בקבוקי שתייה בשתי קטגוריות: בקבוקי פלסטיק  אקולוגיים בעיצוב קיצי מרענן וללא ביספינול איי (BPA  FREE) באיכות גבוהה וכמובן בעלי תו תקן ישראלי. מגוון הבקבוקים מתאימים לשימוש רב פעמי ועשויים מחומרים איכותיים המאפשרים שמירה על טריות המשקה וטעמו לאורך זמן.  בקבוקי השתייה מוצעים במגוון גדול של גדלים, צבעים ומותגים במחיר של החל מ- 10 שקלים.

קופסאות האוכל ובקבוקי השתייה יגיעו השנה במגוון רחב של מידות, גדלים ואפשרויות. כל זאת על מנת לתת מענה רחב ככל האפשר לצרכים הייעודיים של הילדים.

אם ברשותכם כרטיס אשראי לייף סטייל, קבלו קופון 70 ש"ח הנחה לרכישת תיק.

הקופון בתוקף עד 9.8.15

תיהנו!

לרשת פריסה רחבה ביותר של יותר מ – 80 חנויות.

לברור חנות הקרובה לחצו כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.