כל החידושים בדיוטי פרי בשיתוף קבוצת אסתי לאודר

כידוע לכן אני "חיה ונושמת" ביוטי, לכן לפני הנסיעות שלי לחו"ל

אני מבלה ו"שוכחת את עצמי" במתחם קוסמטיקה של דיוטי פרי..

באירוע מפנק במיוחד נפגשתי עם נציגי המותגים הבינלאומיים מלונדון שהגיחו ארצה וסיפקו הצצה למוצרים החדשים, המותאמים במיוחד לעונת הנסיעות, שטרם הושקו בישראל, וכן חשפו את ערכות האיפור והטיפוח הייחודיות לנסיעה לחו"ל הבלעדיות לדיוטי פרי.

כך למשל מותג בובי בראון הציג ליפסטיק נוזלי Art Stick Liquid Lip.

מדובר בשפתונים נוזליים האיקוניים Art Stick של בובי אשר נולדו בהשראת ציוד לעולם האוֹמנות. שפתון זה מגיע במרקם קרמי ובעל פיגמנטציה גבוהה, במכל לחיץ, מעניק מראה נועז, כיסוי מלא ותחושה של מותרות ומשקל קל במיוחד. הנוסחה מוסיפה לחות ומכינה את השפתיים לתחושה נוחה לאורך זמן, מתמזגת בקלות על השפתיים ומאפשרת מריחה אחידה ללא מאמץ. הליפסטיק הנוזלי Art Stick Liquid Lip הוא המוצר המושלם כשאת ממהרת: לחצי, מרחי וצאי לדרכך! ניתן להשיג ב-16 גוונים טבעיים, בהירים ונועזים.

מחיר- 35 דולר בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

וגם את Bobbi Brown Instant Pretty Eyes and Cheek Palette  (אני קיבלתי עם הקדשה אישית על המראה).

הפלטה מכילה 4 צלליות בצבעים חום בז', צהבהב, ורוד קוורץ ושוקולד שחור, סומק, מברשת איפור ומראה.

כך הם נראים על ידי..

כל הגוונים, למעט ורוד מגיעים בגימור מאט, גימור שאני באופן אישי מאוד אוהבת.

הצלליות מתמזגות מאוד יפה יחד ונראות יפהפיות על העיניים תוך יצירת מראה מתוחכם. הצלליות עמידות, לא זזות והן נראות אפילו יותר יפות לאחר מספר שעות.

בקליניק – CLINIQUE

הוצגו מספר מוצרים חדשים וביניהם תכשיר לניקוי האיפור Clinique Fresh Pressed™ Renewing Powder Cleanser עם ויטמין C טהור, ותכשיר חיזוק Clinique Fresh Pressed™ Daily Booster עם 10% ויטמין C טהור.

חידוש הנעורים למי שחסרת סבלנות. חדשי את המראה הצעיר של עורך בעזרת האבקה מחדשת הנעורים והמכילה ויטמין C טרי, בעל השפעה רבה. הכירי את תכשיר הניקוי החדש Clinique Fresh Pressed™ Renewing Powder Cleanser עם ויטמין C טהור ואת תכשיר החיזוק Clinique Fresh Pressed™ Daily Booster עם 10% ויטמין C טהור – הדרך הפשוטה לרענן את שגרת הטיפול המחזיר את הנעורים לעורך. בדיוק כפי שהוויטמין או המיץ הסחוט טרי בבוקר עוזרים לך לשמור על בריאותך הפנימית, כך תכשיר זה, בעל השפעה רבה, תוכנן כתוספת יומית להשבת המראה הצעיר של עורך.

טכנולוגיית Clinique Fresh Pressed™ החדשה רותמת את מלוא כוחו של ויטמין C בריכוז הגבוה ביותר, כדי להבהיר, להחליק ולחדש את המרקם של העור. ויטמין C מאבד מכוחו באופן טבעי במשך הזמן ועוצמתו החזקה ביותר היא בהיותו טרי. אריזה מקצועית, השומרת על הטריות, מבודדת את הוויטמין C הטהור עד שהוא צריך להתחיל לפעול ושומרת על טריותו ועל מלוא כוחו להעניק תוצאות מדהימות תוך 7 ימים בלבד. כבר מהשימוש הראשון תרגישי כיצד עורך קורן יותר ובהיר יותר. בשימוש מתמשך, תראי את עורך מוצק יותר, בגוונים אחידים יותר, חלק יותר ועם זוהר קורן וצעיר. נקי תחילה את עורך ואחר-כך המריצי אותו בעזרת האבקה הכוללת ויטמין C טהור.

מחיר תכשיר חיזוק Clinique Fresh Pressed™ Daily Booster עם 10% ויטמין C טהור – 73 דולר ל- 34 מ"ל בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. המוצר ייכנס לחנות במהלך חודש יולי.

תכשיר לחות מרוכז Moisture Surge™ Hydrating Supercharged Concentrate.

מדובר בתכשיר לחות מרוכז – Moisture Surge™ Hydrating Supercharged Concentrate, המעניק נחשול של לחות הממלא את מלאי הלחות של העור, תוך הגברה מיידית של הלחות ב-179%; הלחות נשמרת במשך 24 שעות, ברמה של 65%. תכשיר לחות עשיר במרקם ממכר של ג'ל-מים קל במיוחד, המשאיר מיד את עורך מלא יותר, חלק יותר וגמיש יותר. רכיבים המתקשרים למולקולות מים נועלים את הלחות ומחזקים את מחסום הלחות של העור כדי שיוכל להתמודד בצורה טובה יותר עם מזיקים סביבתיים ולדחות את הופעת סימני הגיל.

גורמי לחץ חיצוני המתרחשים במהלך השנה, כגון זיהום אוויר וחשיפה לקרניים סגולות, הפכו את החשש לעור יבש לדבר שאיננו עוד תלוי-עונה. גורמים אלו עלולים להאיץ את אובדן הלחות של העור, שבתורו גורם לו לאבד את גמישותו, להפוך דק יותר וחשוף לנזק. תכשיר הלחות המרוכז החדש Moisture Surge™ Hydrating Supercharged Concentrate, המבוסס על טכנולוגיית Liquid-Sphere™, רווי במים כדי להרוות את העור ולשבור את מעגל היובש והלחץ הסביבתי, העלול לגרום להזדקנות עור טרם זמנה.

מחיר- 28 דולר ל- 48 מ"ל, בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

בנוסף, תוכלו ליצור לעצמכן ערכה ממוצרים שונים בגודל נסיעות ובכך להתנסות במוצרים טרם רכישתם בגודל מלא..

אסתי לאודר- Estée Lauder.

באסתי לאודר הציגו את קולקציית שפתונים Pure Color Love.

מדובר בקולקציה של שפתונים רבי רושם, בגוונים ססגוניים מלאי חיים ובגימורים מהממים. בואי להשתעשע ולחגוג עם הפיגמנטים הנועזים ועם המרקמים הניתנים למריחה שכבה על-גבי שכבה כדי להפגין סוג חדש של אהבה לשפתיים. כי מה שבסיסי הוא משעמם. מגוונים בהירים ועמוקים יותר ועד לגוונים טבעיים וניטרליים, השפתונים יוצרים את המראה בספונטניות ומתאימים אותו לכל בגד, לכל מצב-רוח ולכל אירוע. ההזדמנויות אינסופיות: העזי להתנסות בתערובות ובהתאמת צבעים, טוסי סולו בגוון יחיד או ערמי על השפתיים צבעים על-גבי צבעים. אין חוקים באהבה.

מחיר- 30 דולר, בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

וגם מסכות לפנים ועיניים – Advanced Night Repair PowerFoil Mask

מדובר במסכה טיפולית חדשנית לעור פנים ולעיניים.

אופן שימוש:

על עור פנים נקי יש לשים את המסכה אחת לשבוע בלילה.

פתחי את האריזה, הוציאי את המסכה ובזהירות תשימי על חצי פנים התחתון ולאחר מכן על חצי העליון. השאירי ל10 דקות, ולאחר מכן הסירי את המסכה בעדינות ועסי את הפנים בנוזל הנותר.

לאחר שימוש במסכה באופן מיידי העור נראה רענן ומחודש, ונותר רך ומלוחח.

M·A·C-מאק

כך עורי נראה דרך זכוכית מגדלת של מאק..

במאק הציגו פָלֶטות צלליות לעיניים MAC- Exclusive Eye Palettes – בלעדית לחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

הצלליות מגיעות באריזה יוקרתית מהממת חצי שקופה וחצי שחורה.

באמצעות פָלֶטות הצלליות החדשות לעיניים ניתן ליצור את המראה המאופר המושלם לכל יעד. הפָלֶטה החדשה למראה מטלי מעושן X 9 והפלטה למראה טבעי X 15 מאופיינות במגוון של צלליות בגוונים מותאמים, המאפשרות אינספור שילובי איפור. אביזר האיפור המושלם לכל מי שמסתובבת בעולם.

עשיתי עבורכן מספר סווטצ'ים של צלליות מרהיבות מהפלטה החדשה X 15.

הצלליות באיכות גבוהה ופיגמנטיות. (הבהירות מעט פחות).

ממליצה בחום. נסו בעצמכן!

מחיר- 52 דולר לפלטה של 9 גוונים ; 153 דולר לפלטה של 15 גוונים, בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

Smashbox-סמאשבוקס.

בסמאשבוקס הציגו פריימר – PHOTO FINISH FOUNDATION PRIMER RADIANCE.

אני חושבת שפריימרים של סמאשבוקס בין הטובים שיש.

הפריימר לחות החדש מעניק את הזוהר המיידי של שעת הקסם של השקיעה. נוסחה זו, חלקה כמשי, מאירה, משלימה ומגבירה את הזוהר תוך הוספת לחות המקלה על המשך האיפור.

מחיר- 36 דולר, בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

וגם את סט שפתונים בי לג'נדארי-SMASHBOX BE LEGENDARY NEUTRAL LIP TRIO

השפתונים מגיעים באריזה יוקרתית בגודל מלא.

מלחחים את השפתיים ומרככים אותן בזכות תערובת של חמאת שיאה וויטמינים C ו- E. 

הנה סווטצ'ים..

שירותי ההדרכה להשגת מראות הטיפוח והאיפור בין-רגע, יוענקו חינם לקהל הטסים בכל אחד מדוכני המותגים בג'יימס ריצ'רדסון.

Bobbi Brown:

פנקי את עצמך לפני הטיסה ולימדי כיצד להיראות ולהרגיש במיטבך!

שיעורי איפור הניתנים במתנה בלעדית בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, כוללים את השיעורים- "כיצד לעצב את הגבות שלי", "כיצד למצוא את גון הליפסטיק המושלם", "כיצד להשיג מראה זוהר" ועוד..

Clinique:

הדגמות WOW-NOW ("תהיי מהממת עכשיו") בחנות ג'יימס ריצ'רדסון כוללות כמה מהטיפולים הבאים, במתנה:

טיפוח העור

  • Travelers’ Treasure: בזמן רכישת המוצרים קבלי התזה של Moisture Surge Face Spray Thirsty Skin Relief המתגברת את הלחות. 

בסיס וצבע

  • Anti-fatigue: מטשטש מראה של עיניים שקועות (הביטי 10 מעלות מטה כדי לקבוע היכן למרוח)

התאמת טיפוח העור לצבע / התאמת הצבע לטיפוח העור

  • Glow on-the-go: מרחי על גב כף ידך מעט Moisture Surge Extended Thirst Relief וגלגלי בה היילייטר Instant Life for Brows או גוון בהיר של המייקאפ Chubby in the Nude Foundation Stick, עד לערבוב מלא, ואז החליקי על הפנים, במקום שאת רוצה להוסיף הדגשה והוסיפי לחות!

Estée Lauder:

התכונני להמראה! בחרי מבין 3 טיפולי יופי מהירים וקלים, ביניהם טיפולים להרוויית השפתיים, הפנים והעיניים, כדי שתוכלי להיות יפה בנסיעה ולהיראות תמיד רעננה וקורנת בהגיעך.

Smashbox:

התאפרי ולמדי מהצוות שלנו! שירותים הניתנים במתנה בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, כוללים:

  • פריים-טיים: גלי כיצד להכין את עורך לקראת צילומים, בעזרת צבעי הפריימר שלנו זוכי הפרסים ורבי המכר.
  • גבות מוגדרות ומושלמות: לימדי ממקור ראשון כיצד להשיג גבות מעוצבות ונקיות יותר.

ועוד הרבה עצות…

את שלל ההשקות החדשות, ערכות הטיפוח והאיפור ושירותי האיפור והטיפוח הייחודיים- ניתן להישג בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.