חינם – פסטיבל יוגה בן יומיים לכל המשפחה במרינה הרצליה

בין אם אתם מקצוענים שמתרגלים יוגה מדי יום או מתחילים שרוצים

להתוודע לעולם היוגה, ילדים, בני נוער, מבוגרים או בני גיל הזהב – פסטיבל "יוגה על הים" במרינה הרצליה יספק לכם במשך יומיים היכרות עם המסורת העתיקה של היוגה בשורה של פעילויות, הרצאות והדרכות, שיעורי יוגה על גלשני sup, לצד פעילויות מדיטציה, מוסיקה ופעילויות שלא יצריכו תנועה משמעותית ויתאימו למי שמתקשה לנוע מפאת מגבלה או גיל- ללא תשלום.

מתחמי האירוע: 

הפסטיבל יכלול 3 מתחמי תרגול מול הים, סדנאות, הרצאות ותרגולים ויתקיים במרפסת חוף אכדיה, מועדון בית המינהלה מרינה הרצליה (ממוזג)  ואולם נוסף בבית המנהלה, קומה 2 (ממוזג).

* בית המינהלה, מרינה הרצליה – רח' הצדף 1 הרצליה. (חניה בכחול לבן או בקניון ארנה בתשלום).

יוגה בשקיעה – וינאסה פלואו

20.6 (יום חמישי) 

בין השעות 20:30-18:30 
מרפסת תצפית

יוגה בשקיעה, שני תרגולים שהם מסורת בת עשר שנים! בכל יום חמישי במרפסת הטיילת בהרצליה, מתקיים שעור בסגנון ויניאסה יוגה, מול הים בשעת השקיעה. התרגולים זהים, אתם מוזמנים לבחור את ההשעה הנוחה לכם ולהגיע לחוויה של תנועה-תודעה, גוף-נפש, לנוע תוך כדי מעברים זורמים בין אסאנות היוגה עם הנשימה והערות כחלק בלתי נפרד ולהיות חלק מקהילת מתרגלים נפלאים! השעורים בהדרכת אורית אופיר ובמסגרת תוכנית נעים בעיר של עיריית הרצליה.

הרצאה של ד"ר נמרוד שיינמן והקרנת הסרט Yoga Is 
20.6 (יום חמישי)
בין השעות 23:00-21:00
מועדון שייטים

סרט שאורכו 62 דקות (אנגלית תרגום לעברית). 

זהו סיפור על אשה שחשבה שיש לה הכל…עד שאיבדה את אמה שחלתה בסרטן . בנסיונותיה לעבד את התהליך ולהבין את הצער העמוק ,סוזן יוצאת למסע ופונה לתרגול עמוק של יוגה.

מסעה של סוזן הוביל לחיפוש רוחני בהודו שם למדה יותר על התרגול העתיק והעוצמתי. היא למדה יוגה ואירוודה, אשטאנגה יוגה עם פטביס ג'ויס ובתו, ונפגשה עם הגורו נים קארולי ללמוד על בקטי יוגה. בשהייתה בהודו משהו השתנה בתוכה, האור בתוכה חזר.
מלאת השראה מחוויותיה בהודו, היא חזרה לארה"ב לחקור מה המשמעות של יוגה במערב וכיצד היוגה יכולה לשנות את חייהם של אנשים. בחיפוש אחר תשובות סוזן נפגשת עם גורואים מובילים ומורי היוגה כמו גם עם סלבריטאים המתרגלים יוגה כגון ראסל סימונס, כריסטי טורלינגטון, המוסיקאי מייקל פראנטי והמלומד הבודהיסטי רוברט טורמן. 

בהשתתפות: ראסל סימונס, כריסטי טורלינגטון, מייקל פראנטי ,רוברט טורמן, שרון גאנון, דויד לייף, שיין קורן, שיווה ריי, אלאן פינגר, סידני לי, דארמה מיטרה, גורמוקה, קרישנה דאס, שייאם דאס ועוד.

לפני הסרט ירצה ד"ר נמרוד שיינמן על הפסיכולוגיה של היוגה. האירוע מתאים למתרגלים ותיקים וגם למי שלא מכיר את עולם היוגה הצצה נהדרת לעולם היוגה הנוגע בכל תחומי החיים.

תרגולי יוגה 
21.6 (יום שישי)
בין השעות 18:00-06:00
מועדון שייטים

08:00-09:30   יוגה אינטגרטיבית 
09:30-10:30   יוגילאטיס 
10:30-11:30   יוגה נשית 
11:30-12:30   ויניוגה *
13:00-14:00  sound meditation – קערות רוח טיבטיות, פעמוני רוח
16:00-18:00  דהרמה יוגה – שיחה וסיפור ההיכרות עם יוגה כתרגול מעמיק

תרגול ברוח הויניוגה, זוהי יוגה בסיסית רכה וזורמת, בתאום תנועה ונשימה, תוך הקשבה ליכולותיו ולמגבלותיו של הגוף , במתן דגש ליציבה נכונה. התרגול מותאם למתחילים ולמנוסים, מוזמנים להתנסות ולהנות עם לולי אמירי

מרחב חינוך ימי (קומה ג')

08:00-09:00  יוגה וסאונד הילינג – תרגול בליווי מוסיקה חיה 
09:00-10:00  אשטנגה יוגה 
10:00-11:00  קונדליני יוגה 
11:00-12:00  תנועה, תנוחה ומה שביניהם *
12:00-13:15  סווסטה יוגה .*
13:15-15:00  תרגול מדיטטיבי
16:00-18:00  viniyoga *

רחבת נאמוס 

16:00-16:45  יוגה לילדים – הורים וילדים משתעשעים יחדיו * 

  • תנועה • תנוחה • ומה שביניהם – החיבור בין התנועה הזורמת לתנוחה היציבה, בין העוצמה לרכות.
    שעה קסומה של ויניאסה מעוררת ושיטת הין יוגה – yin yoga המרגיעה. זו הזדמנות לחוות את צימדי הניגודים שביוגה, ההופכים לאחד שלם. ולחוות שתי שיטות נפלאות המתמזגות בטבעיות. את התרגול תנחה אילת זיו.
  • סווסטה יוגה – סשן תרגול של שעה ורבע התרגול מתאים לשייטים, ספורטאים נוער ולכל מי שמרגיש שהגוף מבקש להמתח להגמיש ולהתחזק. סווסטה יוגה יוסד ע"י א.ג מוהן, תלמידו של קרישנמצריה, ושם דגש על שימוש בנשימה ובתנועה נכונה על מנת ליצור הרגשה גופנית טובה ונינוחות מנטלית את התרגול ינחה בני סקצ'יו.
  • viniyoga – שעור ברוח הויניוגה, בו ילמדו עקרונות בסיסיים של תרגול דינמי של אסנות יוגה ותנועת הנשימה. עבודה משלבת מודעות לגוף בין יכולותיו ומגבלותיו, לבין הקשב לזרימה האנרגטית-טבעית. בין פעולה גופנית מיומנת תוך ריכוז בנשימה לבין פיתוח יכולת השקטה, הכלה והרפייה. תרגול ולימוד מעמיק של שעתיים אותו תנחה זיוה כנרות.
  • יוגה לילדים – תרגול יוגה להורים וילדים. נתרגל ביחד כי זה משמח. מהנה . מחבר. מלמד. ונותן אופק לזמן איכות. התרגול מתאים להורה וילד/ה בגילאי 3-9. תירגול יוגה משותף מעצים את הבטחון של הילד בהורה שלו, נותן הרגשה של ביחד. מאפשר שיתוף פעולה ושיח. נתרגל בזוגות. כמה זוגות ביחד. כולם ביחד. וכמנדלות אנושיות. הפעילות בהנחיית דנה עומר.

יוגה להורים וילדים
21.6 (יום שישי)
בין השעות 16:45-16:00
רחבת נאמוס

נתרגל ביחד כי זה משמח. מהנה . מחבר. מלמד. ונותן אופק לזמן איכות. התרגול מתאים להורה וילד/ה בגילאי 3-9. תירגול יוגה משותף מעצים את הבטחון של הילד בהורה שלו, נותן הרגשה של ביחד. מאפשר שיתוף פעולה ושיח. נתרגל בזוגות. כמה זוגות ביחד. כולם ביחד. וכמנדלות אנושיות. הפעילות בהנחיית דנה עומר.

לצפייה בתוכנית הפסטיבל, היכנסו לקישור:

כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.