חדש – סדרת פרליני שוקולד ושקדים משובחים מבית A1cfoods

ראש השנה מתקרב בצעדי ענק ותמיד נחמד לקבל במתנה חבילת שוקולדים

ולא סתם שוקולדים, אלה פרליני שוקולד משובחיםלמשל של חברת A1cfoods, המשיקה בימים אלו את סדרת פרליני שוקולד ושקדים משובחים, ובעבודת יד של שוקולטייר מומחה, המבוססת על הפורמולה שפיתחה החברה.

למי שאינו מכיר, את החברה הקימו דר' מריאלה גלאנט, אנדוקרינולוגית המתמחה בסוכרת והשמנה, בוגרת האוניברסיטאות קולומביה והרווארד בארה"ב ועו"ד רן הירש מומחה במיסוי ויזם בנשמה.

לפני שנתיים אובחנה הדר, ביתו של רן, כחולה בסוכרת נעורים. בבת אחת, הדר נזרקה לעולם בו חלק ניכר מהמאכלים האהובים עליה הפכו למזיקים לה. עולם בו היא צריכה לחשוב פעמיים לפני שהיא אוכלת משהו שמכיל פחמימות וסוכרים.  רן, ככל אבא אוהב, לא היה מוכן שהבת שלו תהיה עצובה, תרגיש שונה מחבריה, או שיחסר לה משהו. אז יחד עם ד"ר מריאלה גלאנט, מומחית לסוכרת והשמנה, הקימו את חברת a1c,

כשמטרת החברה לפתח מאכלים טעימים, בריאים דלי פחמימות ובעלי ערך גליקמי (סוכרי) נמוך. ואכן הצליחו לפתח נוסחאות ייחודיות (בתהליכי הוצאת פטנטים). שכרו את השפים והמומחים הטובים ביותר שיעזרו להם לפתח ולייצר אוכל מדהים ממוצרים איכותיים ומסורתיים בשילוב הנוסחאות שלהם.

השוקולדים, אשר מיוצרים משוקולד איכותי בעבודת יד, מכילים רכיבים מסורתיים כגון פחמימות וסוכר (פחות מ 20 אחוז פחמימות), אך באמצעות שימוש בפורמולה המהפכנית – מייצרים ערך גליקמי נמוך!

השוקולדים המגיעים בשלושת הטעמים, קלאסי, קפה ואקזוטי

מאוד טעימים (לטעם אקזוטי פחות התחברנו, אבל על טעם ועל ריח אין להתווכח), בריאים, דלי פחמימות ועם ערך גליקמי נמוך.

 את מארז ההשקה המיוחד ניתן יהיה לרכוש באתר החברה החדש כאן במחיר 120 ₪ עם משלוח חינם לכבוד ההשקה!

www.flights101.net

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.