חדש – בשמי NYLon על ידי דר זוזובסקי – ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

בושם הוא חבר טוב של כל אישה והוא גם חלק בלתי נפרד

מחיי-ניחוח שקובע מצב רוח, התנהגות וכד'.

בארונית הבישום שלי תמצאו אין ספור בשמים החל מפרותיים, דרך פרחוניים ועד מתקתקים, בשמים ליום יום ובשמים לערב. שמחה להוסיף לארונית הבישום שלי צמד בשמים של המותג החדש דנדש NYLon ניו יורק | לונדון

על ידי השחקנית והדוגמנית דר זוזובסקי, שעושה את צעדיה הראשונים בעולם העסקים.

שם המותג, לקוח מעולם אנשי העסקים שנמצאים רבות "על קו" ומשלב את שמות הערים ניו יורק ולונדון. הוא חיבור של שתי הבירות החזקות בעולם- חיבור של תרבות, חיי לילה, אופנה ומוזיקה לכדי מקום חדש NYLon . NYLon הוא לא רק בושם, הוא מותג שממציא מחדש כל קטגוריה שבה הוא יפעל ויש עוד למה לצפות בגזרת החדשנות המוצרים.

זוג בשמים הם המוצר הראשון מבית המותג בניחוחות ייחודיים לאישה, המבטאים חשיבה רעננה "מחוץ לקופסא".  לראשונה, קונספט המיקסולוגיה המאוד שכיח בעולם נכנס לעולמות הבישום.

בשמי NYLon מייצגים את השילוב החדש בין המיטב של ניו יורק לבין המשובח של לונדון. לא בִּכְדִי בחרה זוזובסקי לקרוא לצמד הבשמים NYLon, שם המשלב את שמות הערים ניו יורק | לונדון אליהן נוהגת זוזובסקי לנסוע באופן תדיר ולשאוב מהן השראה; כפי שציינה "אין עוד ערים בעולם, המשרות השראה שכזו".

המותג נבנה בשיתוף עם ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בישראל, שם גם יימכר בחודשים הקרובים לפני שיושק בחנויות אחרות בארץ ובעולם.

צמד בקבוקים NYLon Black ו NYLon White מגיעים במארז יוקרתי, מעוצבים בסגנון "שִיקִי" ייחודי ונוחים מאוד לנשיאה בתיק ולנסיעות עם ניחוחות שונים, כאשר השילוב של שניהם יחד על הגוף מייצר בושם שלישי מיוחד ומקורי.

הבושם נוצר ב CÔte D'Azur שבצרפת, מקום שבו מיוצרים ממיטב הבשמים בעולם. "יצירת ניחוח של בושם הוא תהליך המערב את הרגשות ואינטואיציות העמוקים שלך. מיליוני נוירונים מאפשרים לאף האנושי להריח, ובכל זאת בחרתי את תווי הניחוח של NYLon לפי צו ליבי" מסרה דר זוזובסקי מתוך תהליך בחירת מרכיבי הבושם.

NYLon White

מדובר בניחוח רומנטי ועליז, המשלב רכות עם חיוניות.

הניחוח נפתח עם תו תוסס של אגס ועלי אשכולית. זוֹהֵר כמו זֹהַר הבוקר… תחושות אופטימיות מהדהדות עד תו הלב של הניחוח: זר ורדים מפואר מקבל רעננות של שושנת מים ואמבר קריסטלי. תו מודרני זה עטוף במעטה אוורירי של מסק ועץ.

תו הראש: אגס, עלי אשכולית תו הלב: שושנת מים, אמבר קריסטלי (אמברוקסן), ורד המלכה אליזבת תו בסיס: עץ הארז, מסק פירותי, עצים לבנים.

NYLon Black

מדובר בניחוח מחשמל, השואב את האנרגיה שלו מחיי הלילה.

הניחוח נפתח עם קוקטיל פירות של דובדבנים ודומדמניות שחורות ואז מפַנה מקום לתו אמצעי פירותי מקסים. תווים מסתוריים של פרחי לילה לבנים יוצאים במחול עם מגנוליות, כדי להעלות על נס את הנשיות. זהו ניחוח הנע בין פיתוי להרפתקה, אך תמיד בסטייל. תו הבסיס נחשף לבסוף, בריח סקוויה ומסק, מדגיש את מזגו הייחודי של הניחוח.

תו הראש: דובדבנים – יוּזוּ, דומדמניות השחורות תו הלב: ורד כהה, פרחי לילה לבנים, ליקר תות עץ תו בסיס: מסק, רימון, עץ הסקוויה

מחיר מארז בשמי NYLon הינו 79.90 דולר ל-2 * 50 מ"ל EDP.

לסיכום: 

אהבתי מאוד את העיצוב של הבקבוקים שניתן לקחת לכל מקום, את הניחוח הWHITE יותר והכי אהבתי את השילוב של 2 הבשמים יחד-ניחוח מדהים שמותיר שובל ארוך של שיכרון חושים. מתנה נהדרת לחגים הקרבים.

את בשמי NYLon ניו יורק | לונדון ניתן להשיג בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.