השקת מותג האיפור המקצועי ואביזרים של המאפרת NATASHA DENONA!

השבוע הוזמנתי לאירוע השקה של מותג איפור מקצועי, איכותי ויפהפה ואביזרים

תחת שם: "NATASHA DENONA" שהתקיים בחנות ובית הספר לאיפור של נטאשה דנונה השוכן ברחוב אחד העם.

המקום עצמו מעוצב בטוב טעם ע"י נטאשה עצמה, שלדבריה זה תחביבה.

באמת מקום שכייף להיכנס אליו.

מי שאינו מכיר את נטאשה דנונה, בנעוריה הייתה רקדנית ודוגמנית ובהמשך למדה בעצמה את רזי אמנות האיפור. במהלך 25 השנים האחרונות, רכשה דנונה מוניטין בינלאומי כמאפרת מקצועית, יצירתית ומאוד מוכשרת, אשר מותירה את חותמה האישי בכל עבודותיה ובעולם האיפור כולו. כיום היא מבוקשת ביותר בקרב דוגמניות-על, שחקניות צמרת וצלמי אופנה מובילים בישראל ובעולם.

נטאשה דנונה איפרה המון דוגמניות ושחקניות בינלאומיות וישראליות, בהן : יעל בר זהר, נינט טייב בר רפאלי ועוד, צלמי העל ובהם: WARWICK SAINT ו-SIMON EMMETT.

קולקציית מוצרי האיפור והאביזרים תושק בשני שלבים, כאשר בשלב הראשון יוצעו הפריטים למכירה ב"חנות בית הספר לאיפור של נטאשה דנונה" ובמקביל באתר המקוון אשר יושק במיוחד לרגל השקת המוצרים, כאתר סחר לקנייה מקוונת. כמו כן ישווקו המוצרים בניו יורק בחנות הדגל ובבתי הכלבו הנבחרים. בשלב השני ועד סוף שנת 2014, תוצע הקולקציה למכירה בפריסה ארצית רחבה בחנויות דגל ובתי הפארם המובילים.

קו המוצרים החדש של נטאשה דנונה משלב קונספט חדשני באיפור הכולל את הפורמולות המדעיות המתקדמות ביותר ומיועד כל כולו לאישה של המאה ה-21, אישה בכל גיל המבקשת להיראות במיטבה בכל שעה, בכל מקום ובכל סיטואציה. המוצרים מתאימים לשימוש מקצועי ועם זאת נוחים וקלים לשימוש לכל חובבות האיפור ומכילים רכיבים חיוניים המזינים את עור הפנים ושומרים עליו. בנוסף, ברוח העידן המודרני, יכולה כל אישה לשנות את האיפור שעל פניה ללא קושי ולהתאימו לעיסוקיה המגוונים לשעות היום והלילה, לעונות השנה ואף למצבי הרוח המתחלפים. 

מוצרי הסדרה:

מייק אפים, פריימרים, קונסילרים, ברונזרים, סמקים, צלליות, שימרים לפנים  ולגוף, שפתונים,  גלוסים, מברשות איפור, ריסים, כלי איפור ותיקים. המוצרים יוצעו בטווח מחירים נגיש הנע בין 49 שקלים ועד 349 שקלים וכן פלטות מקצועיות של סמקים, צלליות ושפתונים בטווח מחירים הנע בין: 349 ועד 1390 שקלים.

מדובר במוצרים באיכות מעולה.

סומק BLUSH DUO למשל מגיע באריזה מהממת

עם מראה ב2 גוונים, כאשר צד ימין הינו הדומיננטי ואילו צד שמאל עדין יותר, לערבוב ולטשטוש הגוון הדומיננטי ובכך מונע יצירת כתמים על הלחיים.

הסומק בעל מרקם רך ועדין, המעניק מראה טבעי וזוהר לגוון העור מבפנים.

ניתן להשיג ב19 גוונים יפהפיים, כאשר באתר תוכלו לבחור ולהתאים את הגוון המתאים לכן.

מחיר:179 ש"ח

את הצלליות תוכלו להשיג בבודדות ובפלטות, כאשר אם נגמר לכן גוון מסוים בפלטה, תוכלו לרכושו ולהחליפו בקלות בתוך פלטה הקיימת.

מדובר בצללית עיניים בעלת אפקט פנינה מנצנץ, המעניק מראה זוהר.
הצללית בעלת מרקם הקרמי ופיגמנט חזק, המעשיר את הצבע ומבטיח כיסוי מלא לטווח הארוך.

למריחת מייק אפ / קוסילר ושימר קרמי אני בדרך כלל משתמשת במברשת מייק אפ או בספוגית איפור ארגונומית.

עבור כיסוי מלא ניתן להשתמש בספוגית בלבד, או כקיבוע נוסף לאחר שימוש במברשות מייק אפ, לעיבוד וגימור מושלם של הבסיס. ספוגית איפור ארגונומית מבית NATASHA DENONA אינה מכילה לטקס.

אופן השימוש המומלץ:

להרטיב את הספוגית עם מים עד שתתנפח, לאחר מכן יש לייבש עם מגבת נקייה עד לספיגה מלאה של המים. לתוצאה מושלמת של מריחת המייק אפ, על הספוגית להיות לחה ולא רטובה.

מחיר:79 ש"ח

הגלוסים של נטאשה דנונה מגיעים ב-21 גוונים יפהפים.

הגוון שאהבתי במיוחד הוא: 16 – wooden rose.

כך הוא נראה על שפתיי …

ליפגלוס זה מעניק צבע אולטימטיבי לשפתיים ויוצר אפקט ויניל מושלם.

ראשית חייבת לציין שליפגלוס זה בעל ריח נפלא!  ללא אלרגנים.

לאחר הנחתו, מורגשת לחות מידית לאורך זמן.

הליפגלוס אינו מכיל פרבן.

מחיר:109 ש"ח

לסיכום: מאוד התרשמתי מנאטשה דנונה המקסימה ומהקו מוצרים האיכותי והמקצועי שהשיקה.

לאתר לחצו כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.