אספקת מוצרי Philips AVENT לשנה שלמה במתנה!

פיליפס AVENT מזמינה אתכם לקחת חלק בתהליך היצירה ולהשתתף בתחרות עיצוב המוצץ המושלם!

העיצוב המנצח יהפוך למוצץ אמיתי ויימכר בחנויות התינוקות וברשתות ברחבי הארץ. המוצץ במהדורה הבלעדית לישראל יקרא על שמו של התינוק אשר הוריו הגישו את העיצוב הזוכה ובנוסף ייהנו הזוכים מחבילת מוצרי אוונט מפנקת לשנה שלמה.

על מנת לאפשר להורים לקחת חלק בתהליך, פיתחה פיליפס AVENT אתר ייעודי וידידותי למשתמש הזמין בכתובת האינטרנט כאן כל גולש או גולשת יוכלו לבחור ממבחר צבעים עליזים ולשנות את צבע גוף המוצץ, הידית והכפתור שבמרכז המוצץ. כמו כן יוכלו לקשט את הכפתור במגוון אייקונים ודמויות אותם יוכלו למקם, לסובב ולשנות את גודלם.

לאחר עיצוב המוצץ, הגולשים יוכלו להעלות לאתר את תמונת תינוקם, למקם את המוצץ בפיו ולראות כיצד הוא ייראה על הפעוט. את התמונה של התינוק עם המוצץ המעוצב שלו ניתן יהיה להעלות ולשתף בפייסבוק.

מבין כל העיצובים שיועלו לאתר ייבחר המוצץ הישראלי על ידי חבר שופטים ויועבר למפעלי פיליפס אוונט באנגליה לייצור. בתום תהליך הייצור יארזו המוצצים וישלחו חזרה ישירות למדפי החנויות ברחבי ישראל.

המשפחה הזוכה תקבל את המוצץ שעיצבה עד הבית ותזכה גם באספקת מוצרי AVENT בשווי אלפי שקלים, לשנה שלמה! החבילה המפנקת כוללת את משאבת חלב נטורל, בקבוקי אוונט נטורל, מוצצים, מגבונים, פטמות, כוסות מעבר והפתעות נוספות.

 בהצלחה!

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.