איך לעשות קייטנה בבית לבד – יוצרים ונהנים עם הילדים בחופש הגדול – משחקי יצירה

אנו בעיצומו של חופש הגדול ובחיפוש תמידי במה להעסיק את ילדינו במהלכו.

לצד הבחירה בקייטנה בעלת אופי נושאי, ישנן גם הקייטנות הביתיות בהם ילדיכם מחליטים את אופי הקייטנה. אפשר בכל יום לשלב פעילות נושאית אחרת בבית, בה כל הילדים משתפים פעולה. כך שבשבוע קייטנת בית כל יום יוצרים ונהנים.

 "משחקי יצירה" מציגה מגוון רחב של ערכות יצירה כגון פיסול בבצק, הכנת דמויות משוקולד או הכנת תכשיטי אופנה כגון חרוזי זכוכית איכותיים, צמידים ושרשראות לכולם, ערכות מדע וטכנולוגיה, בנייה אסטרטגיה ועוד. המגוון המוצרים הרחב הופך להיות מבוקש ומועדף על ידי ההורים כפעילות משפחתית בחופשים. כמובן שגם הנושא הכלכלי בעל משמעות כאן. "משחקי יצירה" בדרך כלל מוצעים במחירים אטרקטיביים או משולבים במגוון של מבצעים ברשתות הצעצועים המובילים.

קייטנת מדע ביתית:

בכל יום בונים ומכינים משהו אחר וחדש. הילדים גם לומדים כיצד חשמל סולארי עובד, או איך מרכיבים מנוע של מכונית, וגם נהנים מעצם העשייה ומהתוצאה הסופית. מדובר בהנאה לכל המשפחה. מה מוצע? "משחקי יצירה" מציגים מגוון רחב של סדרות מדע וטכנולוגיה מתקדמות לילדים. לדוגמא, סדרת ערכות מדע סולאריות – טחנת רוח סולארית, רובוט סולארי, מערכת אנרגיה סולארית ועוד..

הערכות מוצעות במחירים שווים לכל נפש – בין 50 ₪ ל100 ₪.

ערכות ללימוד הולכת זרמי חשמל – מזרקת מים, טורבו אוויר, מכונית מרוץ מסתובבת, אתגרי מבוך ועוד..

כך למשל בני נהנה מלבנות פעמון חשמלי  מתוך ערכה מדעית לבניית פעמון חשמלי אמיתי!

יוצרים מעגל חשמלי, מפעילים את הפעמון ושומעים אותו מצלצל! חיבורי חשמל פשוטים ונוחים! כשהמעגל החשמלי מושלם – הפעמון מצלצל!

הערכה מכילה:

בסיס פלסטיק, לוח הרכבה מקרטון, מסגרת פלסטיק, בית סוללה, דסקית של בורג כיוון, סוגר מתכת,

סליל אלקטרו-מגנטי, פעמון, פטיש הפעמון, דסקית עגולה, קפיץ של בורג כיוון, תפסנים קפיציים,

בורגי 3X8 TP+P, ורג 3X4 ISO+P, 4 בורגי 3X8 ISO+P, בורג 2.6X6 TP+P/W,

בורג 2.3X6 TP+P, בורג 3X6 ISO+P, 6 אומים, בורג כיוון, מוט מתכת, הוראות עבודה מפורטות.

מיועד לגילאים: 8+

מחיר כ- 50  ₪.

בנוסף, מציגים בחברה ערכות להרכבת סיבים אופטיים, הרכבת מתקן שיוט טורבו, מרכיבים מד רוח, מרכיבים פריסקופ ועוד..

קייטנת אופנה:

כיום קיימת מודעות בקרב ילדות המבקשות להתלבש לפי הטרנדים באולם האופנה. הן אוהבות את הלו קיטי החתולה הססגונית שכבשה את העולם, מלבישות ומסרקות בובות ברבי ויודעות לבחור מלתחה שלמה לשאר הבובות שבחדר.

הצעה לקייטנת בית – שבוע האופנה הביתי.

בכל יום ניתן לעסוק בפעילות אחרת, המשלבת ציור, חריזה, עיצוב ועוד..

"משחקי יצירה" מציגים מגוון של ערכות אופנתיות במיוחד: יוצרים חרוזים בצמידים, מעצבים תיקים, שרשראות פרפרים וחרוזים, מעצבים תכשיטים בצורת כוכבים, סטודיו לתכשיטים, תפירה ראשונה שלי ועוד..

אחד הלהיטים המבוקשים ביותר היום לבנות הינה ערכת "בית האופנה".

"משחק המאפשר למעצבי האופנה הצעירים ליצור בגדי עילית בשלל סגנונות ובדים. הערכה כוללת מכונת תפירה, בדים ואביזרים לעיצוב הבגדים, 4 בובות מודל ועוד… מתאימה החל מגיל 8 ומוצעת במחיר 129.99 ש"ח.

ועוד להיט-"בית האופנה הכלה והשושבינות".

בעזרת הערכה הילדות יוכלו לעצב, לתפור וליצור שמלת כלה ושמלות לשושבינות למסיבת החתונה.

הערכה כוללת:

מכונת תפירה אמיתית המופעלת בסוללות, דוושה רגלית, בדים יוקרתיים, חרוזים אופנתיים, סרטי קישוט מיוחדים, אבזרים, בובות מודל, גזרות, מִתְוות ועוד..

בערכה הזאת יוצרים קולקציה מפוארת למסיבת החתונה המדוברת…

הערכה מוצעת במחיר של כ- 250 ₪.

להשיג ברשתות הצעצועים המובחרות.

קייטנת קולינאריה – השף הקטן

כבר מזמן שהמטבח איננו נחלתו הבלעדית של ההורה. הילדים שלנו לומדים להשתתף ולעזור בצורה פעילה בהכנת ארוחות הערב, משחקי פעילות אחה"צ עם הילדים כוללים הכנת עוגיות, והיום ניתן למצוא ברשתות כלי אוכל מובילות גם סדנאות בישול לקטנטנים.

הצעה לקייטנת קולינאריה – חברת "משחקי יצירה" מציגה מגוון ערכות הכנת אוכל שיעניקו לקטנטנים את חוויית ההכנה לבד בבית – וגם יהינו אח"כ מהתוצאה הטעימה.

"מדובר בפעילות ארוכה, החל משלב ההכנות ועד שלב הטעימה לאחר שהמטעמים מוכנים, ויכולה לשמש יופי של פעילות יום לילדים בבית בחופש הגדול" אומר יוסי גרף סמנכ"ל שיווק משחקי יצירה אור-דע.

מה בסדרה:

  • מכונת גלידה
  • מכונת ברד
  • לה-פיצריה
  • מסיבת מאפינס
  • ערכות להכנת שוקולד בצורות

גם אם החלטנו שלא להפעיל קייטנת נושא למספר ימים, ויש לנו רק יום כייף עם הילדים, אפשר לבלות אותו ביצירה משותפת או במשחקי חשיבה ואסטרטגיה קלאסיים לצד חדשים. מה שחשוב, זה הבילוי המשפחת.

ילדי ניסו אמש את ערכת מסיבת מאפינס.

מסיבת מאפינס (מופינים-בעברית), הוא מוצר חדש וייחודי המלמד ילדים להכין מאפינס אמיתיים שהם אוהבים!

הערכה כוללת כלי מטבח אמיתיים:

תבנית אפייה (29.5 ס"מ / 19.5 ס"מ), 12 גביעי סיליקון צבעוניים (מנז'טים בקוטר של 5 ס"מ), קערה לערבוב (קוטר של 16 ס"מ), מערוך, כף ערבוב, כוס מדידה, 4 כפות מדידה וגם סינר רב-פעמי, קופסה למתכונים אותה יש להרכיב. עוד בערכה 16 כרטיסיות – בחלקן מודפסים מתכונים והאחרות-ריקות כדי שהילדים יוסיפו מתכונים מהסבתא, מהדודה, מחברה ועוד…

ילדי למדו להכין מופינים (מאפינס) בטעמים שונים לפי מתכונים המצורפים, קישטו אותם וממש הפכו למומחי אפיה.

בהוראות העבודה מפרטים את ההיסטוריה המתוקה של המאפינס שזו עוגה אישית קטנה ועגולה האפויה בתבנית ובה מספר שקעים. ובעניין מקור השם – אנגלי? אמריקאי? לא ולא!

ועוד מפורטות כמה עובדות על המאפינס וטיפים להכנתם, וכמובן ילדי למדו על כלי העבודה כמו קערה, כוס מדידה, מידות במ"ל ועוד… חגיגת המאפינס (מופינים) רק מתחילה… בתיאבון!

האמת יצא להם מאוד ט-ע-י-ם! לא יכולתי מלהפסיק לאכול… ממליצה בחום!

הערכות מוצעות במחיר של כ- 99 ₪.

ניתן להשיג בכל רשתות הצעצועים המובחרות.

טיפים לבחירת משחקי יצירה לימי החופש הגדול המשפחתיים:

*קחו בחשבון את מספר המשתתפים והגילאים. מפח הנפש של ילד אשר ינסה להרכיב משחק אשר מסובך מידי יהיה רב. וכך גם אם נרכוש משחק שלא מתאים לכמות משתתפים רבה מידי ואז יהיו ילדים שלא ישחקו ויתאכזבו

*הכינו תכנית מסודרת לפעילויות. בחרו משחקים וחלקו את הפעילות בהם לימי השבוע השונים.

*בטיחות – אל תשאירו ילדים קטנים ליד ערכות הכנה המכילות חרוזים או מוצרים אחרים העלולים לגרום נזק. התאימו את הפעילות לגיל הילד ושמרו על אזור הפעילות תמיד.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.