חדש – ממרח צוף אורגני – ממרח דבש, שומשום וצוף קוקוס – צוף

מותג מוצרי הדבש האורגניים "צוף" משיק לרגל ראש השנה ממרח חדש

ומהפכני בסדרת מוצרי הדבש האורגניים של החברה: ממרח צוף אורגני.

מדובר בממרח מתוק, טעים להפליא ובריא, ללא תוספת סוכר. הממרח עשוי משומשום אורגני, צוף פרחי קוקוס אורגניים ודבש אורגני. ממרח צוף עשיר בחלבון – מכיל 17 גרם חלבון ל 100 גרם – עשיר בברזל, ללא כולסטרול, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים מייצבים ומתחלבים.

"ממרח צוף" עשוי מדבש אורגני הנחשב למזון בריאות. טעמו של הממרח מתוק להפליא וזאת על אף שתכולת הסוכרים בו נמוכה. השילוב בין צוף פרחי הקוקוס (סוכר קוקוס) לדבש יוצר טעם נפלא, בעל ארומה קרמלית נפלאה. השומשום האורגני עשיר בחלבון באופן נדיב ואין בו כולסטרול. סוכר הקוקוס בממרח עשיר בוויטמינים ומסייע בתפקוד הלב. הוא עשיר בוויטמין B האחראי על משק האנרגיה ותפקוד מערכת העצבים, בחומצות אמינו שהן אבן הבניין של החלבונים השונים, במינרלים כמו אשלגן, מגנזיום, ברזל ואבץ. הערך הגליקמי של סוכר הקוקוס ושל דבש הינו נמוך ולכן בממרח מתוק – זה המתוק הבריא ביותר בנמצא!

לדברי טובי דיקמן, היזם ומנכ"ל "צוף", לדבש אורגני יש ערכים רבים מעבר לטעם המופלא שלו, לכן החלטנו על פיתוח מוצרים המבוססים על האיכויות שלו, כש"ממרח צוף" הוא הראשון בסדרה. "מתוך אחריות ואהבה לאוכל שאנו אוכלים אנו נוהגים לחקור את תוויות המזון שמגיע אל השולחן שלנו. כך גילינו שבממרחים המתוקים המצויים כמעט בכל בית יש יותר מ- 50% סוכר לבן, מעובד ולא מזין. רצינו עבור הילדים שלנו ממרח שהוא בריא, אורגני, טעים מאד ונגיש מבחינת המחיר. לאחר שנה של פיתוח ייצרנו את 'ממרח צוף', דרכו אנו מאמינים ניתן ליהנות ממה שיש לדבורים ולטבע להציע".

חברת "טרה מאטר נקטר בע"מ", בעלת מותג "צוף", הוקמה בשנת 2013 כמכוורת אורגנית. החברה שוכנת בגליל המערבי ועוסקת כיום בייצור, ייבוא ושיווק דבש אורגני מיובא ומקומי ומוצרים המבוססים על דבש אורגני. בנוסף לדבש האורגני המיובא מייצרת החברה דבש פסגות ישראלי הנחשב לדבש האיכותי, הטעים והקרוב ביותר לדבש אורגני בייצור ישראלי. את הדבש האורגני מייבאת החברה מהמגדלים האורגניים המובילים בעולם הנבחרים בקפידה ועומדים בתקנים האורגניים המחמירים ביותר, מתוך רצון לעמוד בדרישות הצריכה של הדבש האורגני בישראל ובסטנדרטים של ה- E.U וה- USDA.

כשר פרווה בהשגחת הרבנות.

מחיר מומלץ לצרכן: כ-29 ₪ לאריזת 350 גרם.

להשיג בחנויות טבע פרטיות וברשתות טבע קסטל, זמורה, קסם הטבע, מאיה ועוד.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.