חדש – סדרת מסכות יופי מתקלפות – Peel Off Mask – קרליין

מסכה לפנים היא דרך נהדרת לרענן ולשקם את עור הפנים.

אני משתמשת במסכה לפנים כחלק משגרת הטיפוח השבועית שלי. מותג האיפור קרליין משיק בימים אלו Peel Off Mask – סדרת מסכות יופי מתקלפות.

המסיכות החדשות מעניקות טיפול מהיר ויעיל במגוון פעולות חיוניות של טיהור וניקוי, לחות, הזנה ומיצוק. 

המסכות מתאימות לכל סוגי העור, לכל גיל ולפי המצב הנוכחי של העור. 

Peel-off Mask Purifying Charcoal – מסכת פחם מתקלפת.

מדובר במסכת פחם מתקלפת להסרה עדינה של לכלוך, תאי עור מתים, שומן ושאריות איפור. 

מסכת פחם מתקלפת מגיעה באריזת שפופרת סטרילית מעניקה ניקוי עמוק לעור הפנים על ידי הסרת תאים מתים, טיהור העור והענקת מרקם חלק, קטיפתי ורך למגע. מכילה פחם במבוק הפועל כמגנט המושך אליו שמנים ומזהמים מהסביבה. אפקט האטימה של המסכה מגביר את ספיגת הלחות ומרכיבי הזנה, אפקט הקילוף מסיר לכלוך ושומן עקשניים מפתח הנקבוביות. 

המסכה בניחוח נעים, מאוד דלילה כשמוציאים את החומר (ממליצה למרוח אותה עם מברשת), מתייבשת ולא נוזלת מהפנים. בעת הסרה לא התקלפה בחתיכה אחת (אולי מרחתי שכבה דקה מידי..)

הנה הסווטצ' שלה..

לאחר השימוש מראה הנקבוביות מצטמצם, העור חלק יותר למגע, נקי ורענן למראה.

Peel-off Mask Nursing Gold –מסכה מתקלפת, לניקוי עמוק של נקבוביות.

מדובר במסכה מתקלפת המעניקה טיפול יופי מזין ומהיר לעור הפנים. מועשרת בקומפלקס Moist 24™ המחדיר לחות דרך דופן התא בשיטת הדיפוזיה. מעלה את רמת הלחות ושומרת עליה בתוך התאים למשך 24 שעות. אפקט האטימה של המסכה מגביר את ספיגת הלחות ומרכיבי הזנה, אפקט הקילוף מסיר לכלוך ושומן עקשניים מפתח הנקבוביות.

לאחר השימוש מעניקה מראה זוהר, חיוני ורענן.

Peel-off Mask Firming Silver מסכה מתקלפת לניקוי עמוק של הנקבוביות, מועשרת במרכיבי מיצוק.

מדובר במסכה מתקלפת המעניקה טיפול יופי מזין ומהיר לעור הפנים. מועשרת בתמצית  AQUA CACTEEN  אורגנית המופקת מקקטוס, עשירה מאוד במינרלים חיוניים לעור, פוליסכרידים, חומצות אמינו, וויטמינים ופלבנואידים. אפקט האטימה של המסכה מגביר את ספיגת הלחות ומרכיבי הזנה, אפקט הקילוף מסיר לכלוך ושומן עקשניים מפתח הנקבוביות. המסכה מעניקה לחות לאורך זמן, ממצקת ומונעת נזקי סביבה, רדיקלים חופשיים וקרינה.

סדרת המסכות החדשה מבוססת על נוסחאות חדשות עם מגוון חומרים פעילים המעניקים טיפול יופי לעור. אופן השימוש קל ומהיר, מומלץ לביצוע 1-2 פעמים בשבוע או לפי מצב אישי של העור.

אופן השימוש במסכות:

מרחי את המסכה על פנים נקיות בשכבה עבה ואחידה. המתיני 15 דקות עד לייבוש מלא. הסירי מכיוון הסנטר כלפי מעלה במשיכה עדינה. השלימי בשטיפה במים פושרים. לנוחות המריחה השתמשי במברשת.

אינן מיועדות לשימוש בעור הסובל מפצעים פתוחים.

מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪ ,לתכולה של 150 מ"ל

ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ובאתר כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.