סקירת רומן חדש – מרושעת – ספר ראשון בטרילוגיה העולם שמעבר – הוצאת אדל

הוצאת אדל מוציאה לאור בימים אלו רומן חדש של הסופרת

ג'ניפר אל. ארמנטראוט תחת השם "מרושעת" – ספר ראשון בטרילוגיית העולם שמעבר שכיכבה ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס ויו־אס־איי טודיי ובקרוב תופק לסרט.

תקציר הספר:

אייבי מורגן בת ה-22 לומדת באוניברסיטה, אבל היא לא תלמידה רגילה. היא יודעת היטב שבני האנוש אינם היצורים היחידים המטיילים ברובע הצרפתי בניו אורלינס בשביל הכיף ובשביל האוכל. לאחר שאיבדה את הוריה ואת בן זוגה לבני הפא צמאי הדם, היא נשבעת לרדוף אותם עד נשימתה האחרונה ומקדישה למסדר את חייה עד שגבר גבוה, חסון, ירוק עיניים ומסתורי נכנס אל חייה. אין ספק שהדברים עומדים להפוך למרושעים ביותר ובמהירות, כאן בניו אורלינס.

רן אוונס הוא האדם האחרון שאייבי ציפתה להכניס לחייה המסוכנים כציידת האורבת בלילות לבני הפא ברחובות העיר, ובטח שלא הייתה לה כל כוונה לפתוח את ליבה, אבל המשיכה ההולכת וגוברת בינה ובין רן משתווה בגודלה לסודות שרן מסתיר ממנה. האויב הולך ומתחזק ואייבי כבר לא יודעת מה מסוכן לה יותר – הגבר הרוצה לתבוע את חזקתו על ליבה ועל נשמתה, או היצורים מהעולם שמעבר שרוצים לעשות את אותו הדבר בדיוק.

לסיכום:

זה ספר פנטזיה רומנטי על אהבה המתפתחת במקומות האפלים ביותר ומנצחת גם את כוחות הרשע החזקים מכולם. הספר קל לקריאה, מותח מפרק הראשון ועד אחרון. לא יכולה לחכות לספר ההמשך. 

ממליצה בחום!

הספר מגיע בכריכה רכה.

מספר עמודים: 376

מחיר: 98 ש"ח

את הרומן החדש ניתן להשיג ברשתות הספרים ובאתר כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.